У 2018 році в рамках проекту Московської області «Розвиток і функціонування дорожньо-транспортного комплексу на 2017-2021 роки» був розроблений план реконструкції Носовихинскому шосе. До початку 2020 в цьому напрямку з’являться нові шляхопроводи і естакада з шістьма петлях розворотів.
план реконструкції
Питання про реконструкцію Носовихинскому шосе давно обговорюється в уряді Московської області, так як з кожним роком машинопоток в ту сторону збільшується в рази. Якщо врахувати, що ця гілка забирає на себе трафік Горьковського шосе і розвантажує пробки Балашихи, то ситуація з кожним днем погіршується. Додайте до цього, що розростаються мікрорайони і неузгоджену містобудівну політику, яка не передбачає можливості розширення траси, — для жителів Залізничного та куповану подолання двосмугової Носовіхі, а це 78 км, стає справжньою болем.
Реконструкцію Носовихинскому шосе повинні були почати в 2018 з розширення магістралі, що проходить через вулиці Центральна, Жовтнева і Радянська в Залізничному. З двосмугової дороги повинно було статися як мінімум 4 смуги, а на окремих ділянках — 6. Додатково влада вирішила побудувати шляхопровід в Салтиковці і на ж / д станції «Реутово», що дозволило б розвантажити машинопоток на Носовіхе. Часткове вирішення проблеми бачать також у прокладанні нової автодороги «Західний обхід Електровугілля». Вона повинна з’єднати 20-й км Носовихинскому шосе з шляхопроводом і вулицями Велике Васильєво і Вокзальна (Електровугілля).
План реконструкції включає в себе не тільки розширення дорожнього полотна і будівництво нових об’їздів, а й благоустрій території вздовж шосе. Олексій Козлов, начальник управління архітектури та містобудування адміністрації міського округу Реутов, в січні 2019 року повідомив про те, що адміністрація міста веде переговори з урядом Москви з питання виділення грошей на благоустрій ділянки шосе, що знаходиться на кордоні між Реутова і Новокосіно. На даний момент там немає тротуарів та автобусних зупинок, в неналежному вигляді знаходяться фасади будинків і відсутні зелені насадження. За планом, ця робота повинна завершитися в кінці 2019 року.
Як йдуть роботи
Терміни по багатьом пунктам плану стоять на кінець 2019, на ділі ж на початку третього кварталу цього року робота не виконана навіть на 50%. Єдине, з чим майже впоралися, — з шляхопроводом на 20-му кілометрі. В кінці лютого 2019 будівництво цієї ділянки перейшло в завершальну стадію. Незабаром автомобілісти забудуть про затори на залізничному переїзді поблизу села Вишнякова.
Нова дорога дозволить збільшити машинопоток до 80 тис. Транспортних засобів на добу. Керівник цього проекту Ігор Марков розповів, що разом з 800 метрами чотирьохсмуговій автотраси вдалося на 90% завершити роботи з прокладання комунікацій. Незабаром жителі Балашихи, Залізничного, Ногінська і Електросталі зможуть швидко добиратися до Москви, та й внутрішнє сполучення між селищами Ногінського району значно покращитися. Тут не буде світлофорів, а дозволена швидкість складе 150 км / ч. Ця ділянка планують відкрити в четвертому кварталі 2019.
З шляхопроводами Салтиковка-Балашиха і Реутов справи йдуть гірше. У першому випадку будівництво почалося ще до прийняття плану по реконструкції Носовіханского шосе, в 2016 році. У січня 2019 підрядник здав 1,6 км прогонової будови із запланованих 1,7 км. і почав роботи по реконструкції інженерних комунікацій, що знаходяться в зоні шляхопроводу. У прес-службі Міністерства транспорту і дорожньої інфраструктури Московської області повідомили, що одночасно з цими роботами проводиться благоустрій привокзальної площі на станції «салтиковський».
Шляхопровід Реутова зроблений тільки на 65%, хоча влада обіцяє здати його в вересні 2019. Там ще ведуться роботи по складанню й монтажу прогонових конструкцій, устрою залізобетонних опор і підпірних стін. У січня 2019 завершили роботи тільки на третій і четвертій опорі, всього їх буде шість, а загальна протяжність прогонової будови складе 3,1 км, поки що готово тільки 1,2 км. У Міністерстві транспорту пояснили, що в рамках реконструкції Носовихинскому шосе переглянуть схему проїзду на перетині зводиться проїзду і основної траси до 2020 року, тобто до офіційного відкриття руху по новій естакаді.
На ділянці «Західний обхід Електровугілля» роботу почали в кінці 2018. До весною 2019 зробили відсипання насипу дорожнього одягу з одночасним перебудовою комунікацій, що проходять в робочій зоні. Забивати пальового підстави дороги і зведення земляного насипу намітили на період, коли встановиться стабільна плюсова температура. Ця ділянка не рахується стратегічно важливим в плані розвантаження Носовіхі, тому завершити його планують до 2021 року.
На реконструкцію Носовихинскому шосе виділено 5,6 млрд. Рублів, і цього фінансування досить, щоб зробити нові розв’язки і розвантажити проблемну ділянку. На кожному об’єкті працює від 35 до 50 осіб і від 4 до 9 одиниць техніки. Зведення шляхопроводів дозволить ліквідувати затори на перетині ж / д полотна з шосе, які паралізують рух не тільки на основній трасі, але і роблять нестерпним трафік в містах, що знаходяться в проблемній зоні.