Наземне метро в Підмосков’ї у 2020 році: схема, нове

Транспортна ситуація є однією з основних проблем, яка зачіпає практично кожного жителя Москви і Підмосков’я. Наземне метро в Підмосков’ї повинно вирішити питання пересування громадян по столиці і області, розвантаживши як дорожнє сполучення, так і лінії РЖД. Схема 2020 роки планує об’єднати кілька великих населених пунктів з подальшим розширенням гілок і охопленням інших передмість. В результаті наземне метро в Москві значно полегшить завдання переміщення з області в столицю і назад.

Наземне метро в Підмосков'ї

Навіщо потрібно наземне метро в Підмосков’ї

В даний час дістатися з передмістя Москви до столиці можна декількома видами транспорту:

  • особистий автомобіль;
  • автобус;
  • електричка.

Всі дороги, які йдуть з Підмосков’я, перетинають МКАД. В результаті виникають багатогодинні і багатокілометрові пробки, які створюють масу незручностей. Новий вид транспорту, а саме наземне метро (або легкорейковий транспорт), дозволить розвантажити дороги і залізничні лінії, забезпечуючи перевезення близько 60 мільйонів пасажирів на рік.

Особливості наземного метро

На відміну від звичайного (підземного) метро будівництво наземного обходиться значно дешевше. Нові гілки проходять уздовж залізничного сполучення, тому схема РЖД порушуватися не буде. Наземне метро ходитиме по нових шляхах, не заважаючи слідування електричок, пасажирських і товарних поїздів.

Для наземного метро виділяються нові склади місткістю приблизно 700 осіб. Вагони оснащені комфортними м’якими кріслами, кондиціонером і Wi-Fi. Для забезпечення додаткової безпеки в вагонах і на станціях встановлять камери відеоспостереження.

Поїзд може розвивати швидкість до 100 км / ч. Інтервал руху в години пік становить 5-7 хвилин. Це дозволить пасажирам витрачати до півгодини часу на дорогу, замість колишніх 1,5-2 годин.

наземне метро

Планована ціна однієї поїздки становить 50 рублів.

Схема транспортного розвитку 2020

Проект реалізовується поетапно. Спочатку роботи будуть проводитися в Південній частині Підмосков’я, оскільки саме там налічується найбільший пасажиропотік.

Наземне метро в Підмосков’ї буде поступово з’єднувати великі населені пункти різних напрямків:

  1. Білоруське (Одинцово, Немчинівка).
  2. Ризьке (Нахабіно, Павшино).
  3. Ленінградське (Поварова, Химки).
  4. Савеловское (Шереметьевская, Новодачне).
  5. Ярославське (Пушкіно, Перловская).
  6. Горьковское (Балашиха, Реутово).
  7. Казанське (Люберці).
  8. Павелецького (Домодєдово).
  9. Курське (Подольськ).

Також планується з’єднання міст Підмосков’я без відвідування столиці по хордам:

Схема наземного метро Підмосков'я

Лінії метро перетинаються з Малим кільцем залізниці. Кілька напрямків проходять через центральні вокзали. Тому можна безпосередньо або без великої кількості пересадок потрапити на станції РЖД.

Наземне метро буде зв’язуватися зі звичайним на певних станціях (Некрасівка, Котельники, Маякініно і ін.). У зв’язку з цими нововведеннями пуск поїздів, який був запланований на 2019 рік, збунтувався. У 2020 році продовжуються роботи щодо розроблення та затвердження нової концепції, а також планування розширення мережі повідомлень на майбутнє.

фінансування

За попередніми підрахунками вартість проекту складе близько 260 млрд. Рублів. Його реалізація буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів і інвестування.

Серед інвесторів виступають вітчизняні та зарубіжні компанії, які готові оплатити приблизно 20% від планованих витрат. Інвестиції будуть повертатися за рахунок продажу квитків, а також пільг на будівництво навколишньої інфраструктури (ТРЦ, бізнес-центри, автостоянки та ін.).

Найбільш відомими компаніями, які виявили бажання брати участь у фінансуванні наземного метро, ​​є:

  • Сбербанк;
  • ВТБ Банк;
  • будівельна фірма Мортон (яка займається нерухомістю в Видному);
  • Alstom;
  • Російський фонд прямих інвестицій;
  • Siemens.

Прилеглі до дороги землі буде викуповувати держава, а будівництвом на них займуться фірми з Китаю, Франції і Німеччини.

наземне метро

Тимчасові рамки проекту

Про будівництво даного об’єкта говорять ще з 2013 року. Спочатку планувалося запустити першу лінію до 2016 року, але терміни постійно зсуваються. Подібний об’єкт є унікальним за своєю суттю і вимагає серйозного проектування з урахуванням майбутнього розвитку транспортних сполучень.

Проектна документація наземного метро в Підмосков’ї повинна бути готова в 2020. Згідно з планом, перша ділянка, який буде з’єднувати Подольск і Домодєдово буде закінчений до 2022. До 2028 року планується будівництво 50 нових станцій завдовжки ліній 246 км. Основна частина шляхів буде проходити по території Підмосков’я (192 км), а решта — по Москві. В майбутньому планується спорудження подібної транспортної схеми по всій Московської області.

Проекти таких масштабів цілком природно стикаються з безліччю перешкод. Зараз необхідно налагодити злагоджену роботу приватних і державних служб, інвесторів, підрядників. Нові рейкові лінії повинні грамотно вписуватися в існуючий міський ландшафт. Також важливо мінімізувати дискомфорт громадян від підвищення рівня шуму.

При сприятливому збігу обставин вже через 4-5 років значно покращиться транспортне сполучення столиці та області.

Тепер добиратися з Підмосков’я можна буде швидше: відео

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector