Податкова політика Росії на 2017-2019 роки

Податкова політика РФ на 2017-2019 роки стане основою відновлення вітчизняної економіки, впевнені в Мінфіні. Представники відомства підкреслюють, що сумарне навантаження на бізнес залишиться без істотних змін. При цьому чиновники продовжують обговорювати формат майбутньої податкової реформи, яка може стартувати в 2018 році.

Податкова політика РФ: перспективи розвитку малого бізнесу на 2017-2019 роки

Вона передбачає ряд змін в частині адміністрування податкових спецрежимів і обов’язків платників податків. Крім того, представники Мінфіну внесли корективи в визначення податкової відповідальності і контролю. Нововведення дозволять прискорити темпи економічного зростання, відзначають чиновники.

В першу чергу податкова політика спрямована на розвиток малого і середнього бізнесу, представники якого відчувають значні труднощі після економічної кризи. Фізособи, які надають деякі види послуг (в тому числі прибирання та репетиторство), звільняються від сплати ПДФО до кінця 2018 року.

калькулятор і графіки

Також в рамках підтримки малого бізнесу передбачено відрахування з ЕНВД відповідно до витрат на придбання касових апаратів нового зразка. Дана міра дозволить скоротити витрати підприємців у зв’язку з переходом на онлайн-каси. Крім того, купонний дохід по облігаціях буде звільнений від податків.

Влада розширили граничні доходи, які дозволяють перейти на ССО. Для переходу на спрощенку сумарні доходи підприємця за 9 місяців не можуть перевищувати 112,5 млн руб. (Раніше даний показник становив 90 млн.). Крім того, річний дохід ІП на ССО не може перевищувати 150 млн руб. (Раніше 120 млн). В результаті більшу кількість підприємців зможе скористатися перевагами податкових спецрежимів.

Уряд має намір привести у відповідність МРОТ і прожитковий мінімум, що призведе до підвищення внесків підприємців. При цьому влада пропонує зафіксувати внески ІП за себе, що дозволить знизити навантаження на малий бізнес.

Крім стимулювання розвитку малого бізнесу, зміни в податковій політиці дозволять скоротити дисбаланси в бюджетній сфері.

Перерозподіл між бюджетами та інші зміни

Представники Мінфіну пропонують змінити розподіл податку на прибуток між федеральним і регіональними бюджетами, що призведе до балансу між доходами і витратами. Також чиновники планують обмежити можливість перенесення збитків, які були отримані в попередніх періодах.

Раніше в регіональних бюджетах залишалося 18% податку на прибуток, ще 2% перелічувалося до федерального бюджету. Представники Мінфіну вирішили змінити пропорцію на користь державної скарбниці, в результаті в регіонах залишатиметься тільки 17%.

Податкова політика на 2017-2019 роки передбачає зміни в рамках ПДВ. Мінфін розробить спеціальний механізм, який дозволить повертати частину ПДВ іноземцям. При цьому буде частково компенсуватися сплачений податок з товарів, які були куплені в період тимчасового перебування на території РФ. Крім того, з 2018 року чиновники планують стягувати ПДВ з імпортних товарів, які реалізуються в РФ через інтернет-майданчики.

Представники Мінфіну обговорюють податковий маневр, який дозволить знизити страхові внески за рахунок підвищення ПДВ. В такому випадку істотно покращаться конкурентні позиції вітчизняних експортерів, що стане додатковим драйвером зростання економіки.

Податкова політика Росії на даний срокпредусматрівает підтримку компаній, які займаються розробкою нових родовищ. У подібних випадках Мінфін пропонує використовувати нову систему оподаткування, яка буде стимулювати раціональне розвиток надрокористування.

У податковій політиці зафіксовано підвищення акцизів, що дозволить істотно збільшити бюджетні надходження. При цьому чиновники планують в два рази збільшити акцизи на вино і зробити підакцизним товаром електронні сигарети. Індексація акцизів на тютюнову продукцію на 2018-2019 роки планується на рівні 10%. Також будуть рости акцизи на бензин класу 5. У наступному році цей показник збільшиться на 537 руб. / Тонна, і досягне 10637 руб. У 2019 акциз збільшиться до 11062 руб.

Відновлення позитивної динаміки нафтового ринку дозволяє Мінфіну збільшити податкове навантаження на нафтові компанії. Податкова політика на 2017-2019 роки передбачає коригування розрахунку ПВКК, що призведе до зростання витрат представників галузі.

Дані заходи сформують фундамент для подальшого зростання економіки, вважають представники Мінфіну. Однак експерти вважають, що для стійкого зростання вітчизняної економіки будуть потрібні більш масштабні реформи.

калькулятори і таблиці

У пошуках драйверів зростання

Близькість президентських виборів не дозволяє Мінфіну перейти до підвищення податків, вважають експерти. При цьому витрати федерального бюджету продовжують випереджати доходи, що змушує уряд шукати додаткові джерела фінансування.

Розвиток російської економіки зберігає залежність від динаміки нафтового ринку, що залишається основним фактором ризику. Нове зниження цін на нафту може стати причиною чергової економічної кризи, подолати який буде значно складніше.

Перехід на нове бюджетне правило дозволить знизити циклічність вітчизняної економіки, вважають чиновники. Надприбутки від експорту нафти будуть направлятися на поповнення резервів. В результаті витрати бюджету будуть плануватися виходячи з вартості нафти на рівні 40 дол. / Бар., Що дозволить підвищити стійкість російської економіки.

Крім податкової реформи, уряду необхідно запустити пенсійну реформу, яка дозволить знизити навантаження на федеральний бюджет. При цьому уряд може знизити загальну податкове навантаження на зарплати, використовуючи інші компенсатори.

Дивіться відео з інформацією про податкову політику на 2017-2019 роки:

Ссылка на основную публикацию