Новорічні Казки На Новий Лад: 3 Кумедних Сценарію

Закінчення року для дорослих людей, зайнятих на роботі, це не тільки підведення всіляких підсумків, формування фінансового звіту, це ще й очікування довгоочікуваного свята, справжнього дива!

Хочеться провести Новий рік весело, незабутньо і в колі своєї другої сім’ї — в колективі друзів і соратників. Новорічні казки на новий лад розроблені для проведення корпоративу в колі дорослих товаришів по службі і для дитячого свята.

Вашій увазі надається перший смішний сценарій музичної новорічної казки на новий лад.

Казка «Морозко» на новий лад для дорослих

Сценарій з кумедними інсценівками, постановками в яких ви з величезним задоволенням будете брати участь! Вас чекає багато гумору і сміху, експромтів, постановок, перероблених за ролями! Такого ви ще не бачили ніколи! На новорічному корпоративі ви зможете розкрити і продемонструвати всі свої таланти, можливості, поділитися позитивною енергією з друзями! Ви будете не раз переглядати і згадувати, як ви чудово провели корпоративний новорічне свято. Обов’язково запишіть цю новорічну казку на новий лад на відео. Запис новорічного корпоративу гідно поповнить вашу домашню відеотеку! Не пошкодуєте!

Діючі лиця:

  • Екстрасенс — провідний. Він одягнений в довгу одежу, на шиї багато амулетів, на голові циліндр, в руках скляну кулю.

Герої з казки «Морозко»:

  • Настена — пасербиця. Одягнена в рвані джинси, майка зав’язана вузлом на животі;
  • Зла Мачуха. Одягнена по-старому: довга сукня темного кольору, білий фартух, чепчик на голові або хустку;
  • добрий Батько. Одяг груба, старовинна, непоказна;
  • 12 місяців — брати:

Січень. Розпатланий після бодуна, важкого похмілля.

Лютий. Підтягнутий, зібраний, в солдатській формі.

Березень. Нервовий, з усіх кишень квіти і подаруночки сипляться.

Квітень — клоун.

Травень. Злий, з батогом.

Червень липень серпень. Веселі, одягнені як туристи.

Вересень, Ноябрь. З калькулятором і рахунками, в окулярах і з документами. Вважають, підводять підсумки, звіряються. Ходять один за одним.

Жовтень. Романтик, весь в листі, складає вірші на ходу.

грудень — п’яний. З пляшкою пристає до всіх, пропонуючи випити за наступаючий Новий рік.

Аладдін.

Реквізит і декорації святкового залу: Зал прикрашений новорічними гірляндами, сніжинками і дощем. Ошатна ялинка стоїть у кутку. Столи розташовані окремо по зонам, щоб глядачам (вони ж учасники постановок і інсценувань) було все видно і зручно брати участь.

На авансцені:

  1. Груба лавка, дерев’яний старий стіл. На ньому глиняний посуд: горщик, глечик, гуртка. Їжа: картопля, цибуля зелена, яйця і т. Д. Біля столу лежить стара доріжка, плетені своїми руками. У кутку стоїть фікус (це житло Мачухи і Отця Насті з «Морозко»). Речей повинно бути небагато. Вони швидко зникнуть після першої сцени і з’явиться тільки в заключній.
  2. У глибині сцени елементи казкового лісу. Дерева (в одному з них дупло), пень, повалене колода. Складені поліна у вигляді багаття. Під ним вентилятор з прив’язаними червоними стрічками, які зображують язики полум’я.
  3. Дві потужні лампи (софіта).
  4. Чарівна лампа Аладдіна (велика керамічна або залізна, обов’язково з пробкою). Лампа знадобиться і для інсценування, і для конкурсу (конкурс № 3 «Новорічні послання»).
  5. Серветки білого кольору, ручки за кількістю учасників заходу.
  6. Планшет.
  7. Стільниковий телефон. Переносний сейф.
  8. Два міцних стільця, краще табуретки, щоб зручно було на них стояти.
  9. Багато білих надувних кульок (конкурс №2 «Біла метелиця»).
  10. Дві коробки красиво оформлені. На одній написана буква — М, на інший — Ж (конкурс №1 «Знайди мене!»). Потрібно підготувати картки. Їх все запечатати в окремий маленький конвертик. Для коробки з буквою Ж — з малюнками: зайченя дівчинки, руки, рибки, баньки, сонця, дверцята, стеблинки, бережка, гнотика, генерала, паровоза, хрестика, удава. Для коробки з буквою М наступні картинки: зайченя хлопчик, пальчик, риб’ячий око, тазик, сонячний промінчик, ключик, товкач від стеблинки, річка, погони, вагони, нулик, кролик.

Конкурс №1 «Бажання»

Попередня підготовка:

  1. Гість №1 і Гість №2 вчать вірші.
  2. Запис фонограми пісні Ф. Кіркорова «Я твій зайчик» (конкурс №1 «Знайди мене!»). Запис музики з телешоу «Битва екстрасенса». Запис музики «Арабська ніч» з мультфільму «Аладдін» США, інструментальна музика, танцювальна музика. Легка музика сопілки, фанфари. Тривожна музика з «Рожевої пантери»
  3. Запис «відповіді» навігатора. Запис «відповіді» на запит гугл на незрозумілий питання. Звуки телефонного дзвінка. Звук «скрип кроків по снігу». Запис стуку в двері.
  4. Початок і кінцівка привітання президента В. Путіна: звернення і слова привітання з Новим роком.
  5. Запис фонограми пісні з мультфільму «Ну, постривай!» І «Розкажи, Снігуронька, де була?», Різні новорічні пісні.

Сцена 1.

Звучить легка інструментальна музика. Гостей запрошують до зали і розсаджують довільно за столики. Відразу розносяться дві коробочки з буквами М (чоловіки дістають) і Ж (жінки дістають). Учасники попереджаються, що відкривати конвертики поки не можна. Це важливо (конкурс №1 «Знайди мене!»)!

Через кілька хвилин, як тільки гості освояться, вимикається основне світло, включається світловий промінь. Він спрямований на екстрасенсів, таємниче з’явився на сцені. Звучить фонограма музичної заставки з передачі «Битва екстрасенсів».

екстрасенс: Я бачу здивування в ваших очах, дорогоцінні мої! Так Так! Ви не помилилися, сьогодні ми всі зібралися в цьому чудовому місці, щоб святкувати Новий рік. Ось тільки не так все просто, дорогі мої, не все так просто … А то я дивлюся, ви так звикли, що покричали три рази «Дідусь Мороз, виходь!» І Новий рік починається. А знаєте, як все починалося? О, я точно знаю, що, крім мене повернутися в минуле, тим більше таке далеке і тим більше казкове, під силу тільки мені — переможцю Битви екстрасенсів (кланяється, звучать фанфари)!

Глядачі аплодують.

екстрасенс: Отже, ви всі, напевно, пам’ятаєте, казку «Морозко»? Як Зла Мачуха постійно посилала свою бідну пасербицю Настуню в люту зиму на вірну смерть в ліс за пролісками! Але кожен раз маленька дівчинка з ними і поверталася! А по ходу зустрічалася і з 12 місяцями, і навіть з самим Морозко (він же Дід Мороз). Роки йшли, дівчинка росла, Мачуха старіла. Але і умнелі заодно. І ось одного разу (звучить легка музика сопілки, софіти висвітлюють авансцену, на якій видно лавка, стіл і т. Д. Батько сидить понурий на лавці).

мачуха варто, руки в боки: Настька !!! Гей, Настька, йди сюди!

З’являється Настена (цілком сучасна дівчина, в джинсах, майці, з планшетом в руках): Що треба?

мачуха: Що-що … Бачиш, зима за вікном?

Настя: І?

мачуха (Трохи розгублено): Ну, пора … це …

Настя з насмішкою: За пролісками, чи що?

мачуха: А ось і ні! Стільки ти їх напріносіла казна-звідки, що вже у мене алергія на них виробилася. Ні! Піди туди, не знаю куди. Принеси то, не знаю що!

Настя: Так, будь ласка (виходить, світло гасне. У цей час швидко несуться атрибути авансцени).

Сцена №2.

Із декорацій залишається ліс. Знову включається вже основне світло. Звучить сучасна музика. Дівчина слухає її через навушники. Чуються звуки кроків по снігу.

Настя: Так, ладно, треба виконувати завдання Мачухи. Як вона там говорила? Піди туди не знаю куди, знайди те, не знаю що? Ну-ка, Гугл, відповідай на питання (запис «відповіді» Гугл). А що нам скаже навігатор (запис навігатора)?

Так що ж робити? Все так незрозуміло (дівчина задумалася)? Звучить стільниковий телефон. Дівчина оглядається і знаходить його в дуплі.

Настя: Альо! Хто це? Які ще братки? Чого ?! Яка сходка? Ви що таке говорите?

Сцена №3.

Звучить тривожна музика з «Рожевої пантери». На сцену таємниче озираючись, виходять брати 10 місяців. Музика переривається і звучить фонограма пісні з мультфільму «Ну, постривай!», «Розкажи, Снігуронька, де була? Розкажи-но, мила, як справи ». З’являються в обнімку два брата (Грудень і Січень), підспівують п’яними голосами. Всі сідають біля багаття.

Лютий: З якого приводу ми сьогодні тут зібралися, брати?

Квітень: Ой, та яка різниця! Отже рідко бачимося!

Всі погоджуються, кивають.

Травень: Та ви що? Забули, що раз на рік ми тут збираємося допомогти якійсь дівчинці, щось там знайти … Правда, не пам’ятаю, який дівчинці і не пам’ятаю що!

Квітень: Та яка різниця!

Все на нього зашкалює.

Листопад: Так. А чому тоді зустріч сходкою назвали? Хто такий серед нас розумний?

грудень: Ну, розумний, припустимо, тут тільки я один!

Все на нього зашкалює.

З’являється Настя.

Настя: Всім привіт! Ось і зустрілися! А мені по телефону братками представилися. Я вже злякалася, думала дев’яності повернулися.

Жовтень романтично: А хто це був?

Усе хором: Та яка різниця!

червень: А ти знову до нас за пролісками, чи що, прийшла?

Настя: Неа, на цей раз баба сказала, а точніше, послала піти не знаю куди, принести не знаю що … Коротше, маразм прийшов, відкрив ворота.

вересень: Ось зла, яка стара! А бідна дівчинка зовсім роздягнена (намагається укрити зипуном).

Настя: Не хвилюйтеся, у світі моди давно термобілизна винайшли. Так що робити? Де і що шукати?

Постає напівп’яний грудень і каже: Спробуємо ми тобі допомогти, Машенька.

Настя: Я Настя.

грудень: Яка різниця. Ой, прости, дівчинка, звичайно, Настенька. Місяць мій йде. Грудень. Значить і сили у мене більше всіх. Підніму-ка я снігову бурю. Вона нам і підкаже … Напевно … (звучать звуки хуртовини, сніжної бурі). Але так як я перебрав трохи, а ви сидите ще зовсім тверезі (звертається до гостей, що сидять за столами в залі), сподіваюся, на вашу допомогу. Ваше завдання, не дати впасти моїм сніжинкам на підлогу. Завдання зрозуміло?

всі хором: Так

Конкурс №2 «Біла метелиця»!

Звучить швидка інструментальна музика. До зали викидається безліч білих надувних кульок. Гості із задоволенням пограють сидячи за столами в цю гру. Завдання: не дати впасти білим надувним кулям.

Музика закінчується. Кулі гості закидають на сцену братам-місяцям. Ті швидко їх прибирають.

Настя з надією дивиться на Грудень: І?

Грудень (вдивляючись в один з куль): Не вийшло у мене.

Березень: Я так і знав! Треба менше пити, братик! Новий рік поки не настав, між іншим. До речі, якщо не допоможемо Насті, він взагалі може не настати, щоб ти розумів.

січень похитуючись: Нє-нє-нє! Так не можна! Неможливо без Нового року! Тоді і мене не буде! Що ж робити, друзі (звертається до гостей)? Я точно знаю, потрібно розповісти вірш про зиму, Діда Мороза, Новий рік або як там ще … Хто може? Ну, будь ласка, виручайте!

Виходять два учасники: Гость№1 і Гість №2.

січень: Ставайте на стільчики, як в дитинстві, пам’ятаєте? І розповідайте віршик за ролями!

Гість №1: На роботу як на свято,
Ходимо, ходимо, кожен день.

Гість №2: І працювати на роботі
Всім нам точно вже не лінь!

Гість №1: Але сьогодні день особливий,
Ви повірте нам, друзі!

Гість №2: І не зустріти, і не зустріти
Нам його ніяк не можна!

Гість №1: Наряджали довго ялинку!
Прикрашали приміщення.

Гість №2: Вибирали, закуповували
Для гостей частування!

Гість №1: Він прийде такий гарний!
З бородою, в камзолі синьому.

Гість №2: Ми віршики йому розповімо!
І станцюємо, і з співаємо!

Гість №1: Хоровод водити візьмемо!

Гість №2: Здрастуй, Дідусь Мороз!
Ніс від холоду замерз!

Гість №2: Піднесемо вам чарочку!
І чекаємо від вас подаруночки!

Всі аплодують.

Настя: Послухайте, так буде толк або я так і не дочекаюся відповіді? Куди йти-то? Що принести? Я нічого не розумію поки …

червень: А ти правда думаєш, що в переробленої новорічній казці на новий лад все повинно бути просто і зрозуміло? Наївна! Ось дивись, що далі буде! Любі друзі! Зараз ви все прийміть участь в музично-танцювальному конкурсі. Відкривайте конвертики, які вам роздали на самому початку. Ваше завдання — УВАЖНО слухати пісню. Як тільки ви почуєте назву вашої картинки, виходьте до своєї парі. Наприклад, Зайка моя (виходить жінка з картинкою зайчика) я твій зайчик (до неї в пару стає чоловік з картинкою зайчика). Як тільки пара утворилася, починають танцювати. Зрозуміло?

Музично-танцювальний Конкурс №1: «Знайди мене!»

Звучить пісня Ф. Кіркорова «Зайка моя!»

Коротка танцювальна пауза: 3-4 пісні. Потім всі сідають по місцях.

Вимикається основне світло. Чи включається світловий промінь.

З’являється на авансцені Екстрасенс: Все добре, всім весело, звичайно! Але мабуть, один я помічаю дрібниці. Ну, що ж, це моя робота. Пам’ятайте, Настя в дуплі дерева знайшла телефон? А ось чий він? Давайте подивимося.

Звучить музика з мультфільму «Алладін» «Арабська ніч». На сцені з’являється Алладін.

Аладдін: Ну, ось де я міг його втратити? Що робити? Адже там стільки потрібних, ділових номерів (шукає по лісі. Тут побачив галявину з 12 місяцями і Настею.

Аладдін: Та ось же він, у дівчини в руках!

Настя: Я його випадково знайшла (віддає телефон).

Аладдін: Хлопців, а що ви тут робите все? Щось трапилося?

Настя: Розумієш, перший раз я не можу виконати завдання Злий Мачухи! Послала вона мене не знаю куди, за не знаю чим. Ми нічого не придумали.

Аладдін: О, це до мене! Я допоможу! Точніше, не я, а моя Чарівна лампа!

Всі радісно зааплодували. Аладдін дістав з сейфа (він був прикритий листям і гілками), чарівну лампу Аладіна.

Настя: Ти впевнений, що там те, що потрібно?

Аладдін: Звичайно! Не було ще жодного разу, коли мене мій чарівник підвів!

Листопад: Але ж прав Аладдін. Ти виконала завдання. Прийшла не знаєш куди, несеш сама не знаєш що!

Всі погоджуються.

Настя (Звертаючись до братів 12 місяців): Збирайтеся, разом підемо до моєї Мачусі!

Ті погоджуються. Гасне світло. Звучить новорічна музика (будь-яка) без слів (минусовка). Чи включається світловий промінь. З’являється Екстрасенс.

І пішли вони всі разом в далеке село до Злий мачусі і Доброму Отця, щоб підтримати Настену.

Сцена №4.

Декорації будинку дівчинки. За столом сидить з понурою головою батько. Біля столу господарює Мачуха. Чути стукіт (запис стуку в двері).

мачуха: Кого там несе? Хто там?

Аладдін: Зустрічайте гостей, господиня!

Всі заходять. зла Мачуха звертається до Насті: Ну, і де то, навіщо тебе я посилала?

Аладдін (Показуючи Чарівну Лампу): Да вот же!

батько здивовано: А що це таке, доню?

Настя: Сама не знаю. Але щось дуже дороге і важливе!

мачуха: Ой, да ладно (недовірливо махає рукою)!

Аладдін (Потирає Лампу). Чути запис голосу Президента (В. Путін вітає всіх з Новим роком).

Господиня непритомніє.

з’являється екстрасенс: З новим роком друзі! Нехай збуваються всі ваші мрії! Нехай не обмежуються ніякими можливостями ваші бажання! А щоб вони збулися точно і напевно, напишіть їх на серветках і давайте відішлемо того, хто вже точно є справжнім гарантом їх виконання (показує на чарівну лампу Аладдіна).

Конкурс № 3 «Новорічні послання»

А він вже сам передасть побажання Дідусеві Морозу або свого кабінету міністрів.

Отже, свято триває!

Танцювальна програма. Гості випивають і закушують, вітаючи один одного.

З новим роком! З новим щастям!

Сценарій новорічної казки «Попелюшка» на новий лад для середніх і старших класів

Сценарій новорічної казки «Попелюшка» на новий лад розрахований на старшокласників починаючи з 6 класу. Це новорічний захід, розписане по ролям, насичене смішними конкурсами, флешмобамі, музичними, танцювальними батлами. Його можна проводити в будь-якому великому приміщенні загальноосвітньої школи: в спортзалі, актовій залі, фойє і т. Д.). Крім традиційних героїв казки про Попелюшку, хлопці зустрінуться і з більш сучасними і не менш улюбленими, такими як Круелла, Гаррі Поттер і ін. На пам’ять учасникам новорічної інсценування залишаться моментальні фото. Бажано залишити на пам’ять і відеозапис веселого, смішного свята — новорічної казки на новий лад «Попелюшка». Приємного участі!

діти на святі

Діючі лиця:

  • Попелюшка. Одягнена в просте довго плаття, з фартухом, зачіска скромна.
  • Гаррі Поттер замість хрещеної Феї.
  • Круелла замість злий Мачухи.
  • Принц.
  • провідна — дівчинка-старшокласниця.
  • Дід Мороз.
  • Снігуронька.

Реквізит і декорації святкового залу:

Зал святково прикрашений. Скрізь новорічні гірлянди, сніжинки, дощик. Вікна прикрашені «новорічної памороззю». Ошатна ялинка стоїть у центрі залу. Стілець. Трон. Чарівна паличка Гаррі Поттера.

Попередня підготовка:

  1. Запис фонограм: класична в сучасному виконанні Баха, легка інструментальна музика, сучасні новорічні пісні, мінусовки. Пісня «Новий рік — ялинка, кульки, хлопавки!», Пісня «Замела метелиця», пісня для Попелюшки «І під Новий рік щастя до нас прийде!» Можна вивчити, а можна заспівати під фонограму.
    Доручити кожному класу підготувати номери: танцювальні, пісенні, вірші, короткі смішні інсценування, постановки і т. Д.).
  2. Конкурс №1 «Танцювальний батл» (готують старшокласники). Запис музики.
  3. Конкурс №2 «Новорічний музичний флешмоб» (беруть участь всі).
  4. Пісня «Новий рік флешмоб (2014-2015г)».
  5. Конкурс №3 «Новорічна листівка». Для цього конкурсу потрібно з старшокласників «фотографа», який буде знімати учасників. А в сусідньому приміщенні повинна бути оргтехніка для роздруківки кольорових фото.

Сцена №1.

Звучить легка інструментальна музика. З’являється ведуча.

провідна: Всі ми прекрасно знаємо казку «Попелюшка». Але, як ви знаєте, в Новий рік завжди відбуваються різні чудеса, правда? Ось і стара казка може в це чудове свято виглядати зовсім по-іншому! Давайте уявимо?

Звучить коротка музична пауза. На сцені з’являється сумна Попелюшка.

Попелюшка: Ну ось, як завжди! У всіх свято як свято, а я знову залишаюся вдома (сідає на стілець). Ну чому я повинна прибиратися, коли все витанцьовують на балу? Чому я повинна виглядати так жахливо, коли всі дівчатка будуть в прекрасних нарядах? Раніше мене моя хрещена Фея виручала, а тут вона поїхала у відпустку. Що мені робити без неї (плаче, прикриваючи очі руками)?

З’являється Гаррі Поттер: Привіт, Попелюшка? Що в тебе сталося?

Попелюшка (Здивовано): Гаррі Поттер? Звідки ти?

Гаррі Поттер: Зі своєї школи Хогвартрса, звичайно.

Попелюшка: Чи не зрозуміла, а що ти тут робиш? Це ж дуже далеко?

Гаррі Поттер: Мене твоя хрещена попросила за тобою доглянути, якщо що. Ось тепер бачу, що не дарма вона турбувалася. Так що трапилося?

провідна (За кадром): Попелюшка поскаржилася Гаррі Поттеру на життя і той обіцяв допомогти.

Гаррі Поттер: Тільки врахуй, я в цих ваших платтячку, моді і кольорі лаку зовсім не розумію, тому зроблю все простіше: всі, і ти в тому числі, будеш бачити себе вже красунею. Майже принцесою (водить чарівною паличкою, наче малює). Дивись!
Попелюшка захоплюється. Герої йдуть.

Сцена №2.

Звучить класична музика. Посередині стоїть трон. На ньому, нудьгуючи, сидить Принц.

принц: Ну ось, черговий нудний бал. Нічого не змінюється. Ні-чо-го! Ті ж люди, ті ж особи. На кому тут одружитися, скажіть, будь ласка!

з’являється Круела: Доброго дня, ваше Високість!

принц: Фізкульт привіт. Ти хто?

Круела (Присідаючи): Можна сказати, принцеса з далекого зарубіжжя. Ви щось говорили про одруження, Принц?

принц: Ну так. Король поставив умову: передасть мені свій бізнес, тільки якщо я одружуся на хорошій принцесі.

Круела (Не розуміючи): Бізнес?

принц: Ну, півцарства, щось там ще …

Круела радісно поплескував в долоньки: Ось це добре! Це те що мені потрібно! Зачарую-ка я принца, щоб він не закохався знову в свою Миршавий Попелюшку (водить руками над головою Принца і примовляє): зачарую, закручу, на собі потім женю!

На сцені з’являються Гаррі Поттер і Попелюшка. Намагається зацікавити його, але Принц зовсім їх не помічає. Немов вони невидимі.

Попелюшка: Розумієш, Гаррі Поттер, по старій казці я повинна закохатися в Принца, втратити туфельку, а потім вийти за нього заміж. Але він на мене навіть не дивиться, ніби не бачить! Слухай, а може ти там щось з чаклунством своїм наплутав? І тепер я вся стала невидима ?!

Гаррі Поттер незворушно: Не переживай. Якийсь побічний ефект вийшов, я поки ще поколдую, а мої друзі нам допоможуть!

Попелюшка: Так що вони можуть?

Гаррі Поттер: Сама дивись! Ви тут в своєму Королівстві нічого подібного не бачили!

Конкурс №1 «Танцювальний батл». Виступають старшокласники з підготовленими номерами.

Круела сердиться. Принц аплодує радісно. Але Попелюшку як і раніше не помічає.

Сцена №3.

Звучить минусовка з новорічною музикою. На сцені з’являється Дідусь Мороз зі Снігуронькою.

Дід Мороз: Та куди ми з тобою, онучка, забрели? Незрозуміле місце, незнайоме.

Снігуронька: Я сама в шоці, Дідусь Мороз! Ніколи такого не було, щоб наші олені зі шляху збивалися.

Дід Мороз: Це неможливо, ти права. Наші олені вже, скільки десятиліть возять нас за наміченим курсом. Вони не могли помилитися! Значить, правильно привезли! Так я дивлюся все тут як треба: ялинка знатна, святкове, зал красиво прикрашений, хлопців он скільки (показує на старшокласників починаючи з 6 класу).

До них підходять Гаррі Поттер і Попелюшка.

Гаррі Поттер: О, великий Дідусь Мороз, ми з тобою незнайомі, але я так багато чув про ваші чарівні можливості! Допоможіть нам будь-ласка!

Провідна за кадром: Поскаржилися Гаррі Поттер з Попелюшкою на чаклунство неправильне. Обіцяв Дідусь Мороз їм допомогти.

Дід Мороз: Ох, і заплутали ви казку. Але тим цікавіше дітям в ній брати участь! В цьому і полягають чудеса! Я спробую все виправити. Тільки не я один, а разом з учнями цієї чудової школи. Допоможемо Попелюшці і Принцу?

Усе хором: Так!

Снігуронька: Почекай Дідусь Мороз, а що потрібно для цього зробити?

Гаррі Поттер перебиваючи: Швидше за все, привернути його увагу?

Дід Мороз киває.

Хлопці по черзі показують свої постановочні, короткі номери (5-6 номерів). Принц кожен раз радісно і досить аплодує. Круела стоїть поруч і посміхається.

Попелюшка (Підходить майже впритул до Принцу): Ну що ж з ним таке сталося?

Принц, прислухаючись: «Здається я чую голос своєї коханої Попелюшки?

Круела, відсуваючи Попелюшку, наближається до Принцу: Це вам почулося, Ваше Високість! Тут стільки різних звуків і голосів. Послухай, Принц!

Пісенні номери від школярів: 2-3 пісні.

Сцена №4.

Дід Мороз: Снігуронька, ти тільки подивися, які таланти навчаються в цій чудовій школі! Я давно таких номерів не бачив. Ви справжні професіонали!

Поки все радіють, Попелюшка варто і сумує, мало не плаче.

Снігуронька: Все добре, тільки зверни увагу на Попелюшку, вона зовсім втратила надію, засумувала. Здається, навіть плаче. Мені її дуже шкода. Невже ніяк їй не можна допомогти?

Дід Мороз: Давайте ще один спосіб спробуємо зняти чари нещасного хлопчика.

Снігуронька: Ти про Принца?

Дід Мороз: Ну звичайно! Невже ти не бачиш, що він теж її любить. Шкода, що не бачить її поки.

Снігуронька: А давайте, хлопці, ще конкурс покажемо? Найголовніший! Найгаласливіший! Ви готові?

всі хором: Так!

конкурс №2 «Новорічний музичний флешмоб» (беруть участь всі).

Пісня «Новий рік флешмоб 2014-2015г».

Принц радісно пританцьовує. І озирається, вдивляючись в обличчя.

Шукає Попелюшку. Круела постійно загороджує і відволікає його.

Сцена №5.

Попелюшка сумно: Мабуть, не заслужила я щастя. Даремно, взагалі, приїхала на цей бал. Та й що сумувати, моє щастя і в старій казці на щасливою, але такою короткою фразою: І жили вони довго і щасливо. Ніхто не знає, як довго і як щасливо ми в сценарії тієї казки жили з тобою, Принц. Якби ви знали, як хочеться вірити в чудеса (звертається до залу). Тим паче напередодні казкового, чарівного свята Нового року.

Співає пісню під фонограму «І під Новий рік щастя до нас прийде!»

Сцена №6.

Принц здивовано прислухається: Але, адже це голос моєї улюбленої Попелюшки!

Круела всіляко перешкоджає: Ти помиляєшся, Принц! Ні! Ні! Це не вона! Це ж я співала !!!!! Ось послухай! Ля ля ля (фальшиво і голосно співає вона)! »

принц відштовхує Круели і зустрічається поглядом з Попелюшкою: Так ось же вона, мила Попелюшка!

Попелюшка простягає йому свої руки. Вони тримаються за руки.

принц: Як я нудьгував без тебе, моя принцеса, як мені тебе не вистачало!

Попелюшка: А нічого, що на мені немає бальної сукні?

принц: Хіба твоє плаття некрасиво (здивовано дивиться на інших гостей)? Так воно просто прекрасно!

Гаррі Поттер гордо підходить до Попелюшки: А хтось сумнівався в моїх унікальні здібності.

Попелюшка дякує Гаррі Поттера: Прости мене, Гаррі Поттер, за моє невір’я.

Дід Мороз: Він справжній маг, повір мені (приобнимает за плечі)! І якщо він захоче, то я запрошую вже в свою дідморозівський школу на підвищення класифікації по творінню чудес! Ти згоден?

Гаррі Поттер радісно: Так, звичайно! Я завжди мріяв зустрітися з вами, а вчитися у вас — це справжнє диво для мене. А ще справжнє диво — цей ваш чудовий веселий і музичне свято!

Снігуронька: Так він ще і триває! Правда, хлопці?

всі хором: Звичайно!

Коротка музична пауза. Конкурсні номери. Водіння хороводу разом з казковими героями, Дідусем Морозом і Снігуронькою.

Сцена № 7.

Всі дії спрямовані в центр залу навколо новорічної ялинки.

конкурс №3 «Новорічна листівка». Фото з усіма казковими героями, Селфі один з одним тут же роздруковуються і лунають на пам’ять про музичної новорічній казці на новий лад «Попелюшку».

Закінчується святкове новорічне захід роздачею Дідусем Морозом і Снігуронькою подарунків. Всі герої стають в ряд і кажуть: «З Новим роком!»

Дід Мороз: «І нехай мрії збуваються!»

Звучить музика. Всі розходяться.

Сценарій новорічної казки на новий лад: «Колобок» для дитячого садка

Сценарій старої дитячої казки «Колобок» на новий лад зі щасливим переробленим фіналом був спеціально розроблений для дошкільнят — дітей дитячого садка. У нього включені музичні постановочні елементи, смішні конкурси, короткі сценки за ролями, участь забавних казкових героїв, з дитинства знайомих хлопців.

Нове прочитання казки «Колобок» явно зацікавить всіх учасників і гостей новорічної постановки. Потрібно попередити батьків про можливості відеозйомки, щоб залишити на пам’ять і подальшого перегляду в домашніх умовах проведення новорічної казки на новий лад «Колобок».

Діючі лиця:

  • Колобок.
  • Зайчик.
  • Сірий Вовк.
  • Ведмідь.
  • Лисиця.
  • Чарівний Сніговик.
  • Дід Мороз.
  • Снігуронька.

Реквізит і декорації святкового залу: зал розділений на глядацьку зону і сцену. Сцена повинна бути з лаштунками (ширмою), будь-яким розділової декорацією. У центрі стоїть ошатна ялинка. Іграшка або м’яч у вигляді Колобка для гри «Біжи, Колобок!»

Дзеркальце для Лисиці. Саморобні декорації дерев в лісі. Сніговик (його можна зробити з подушок). На ялинці, на рівні очей повинна бути іграшка-бурулька.

Попередня підготовка.

Запис фонограм: уривок з мультфільму «Маша і ведмідь» (минусовка), пісні «В лесу родилась елочка», «Маленькій ялинці холодно взимку!». Запис урочистого виконання фанфар. Запис звуку трелі дзвіночків. Підготувати з дітьми новорічні номери: танець сніжинок, вірші про Новий рік, пісні, танці.

Сцена № 1.

Звучить коротка пісня (минусовка) «В лесу родилась елочка». Звучить голос ведучої.

провідна: Доброго дня, дорогі діти! Привіт, дорогі наші гості!

Всі хором вітаються.

провідна: Озирніться навколо. Подивіться на нашу чудову ялинку. Як ви думаєте, яке свято ми сьогодні відзначаємо?

діти: Новий рік!

провідна: Правильно, хлопці! А ви знаєте, що саме в Новий рік відбуваються самі незвичайні чудеса?

діти хором: Так!

провідна: Молодці, діти. Так от скажіть мені, будь ласка, всі ви знаєте казку «Колобок»? Пам’ятайте, всіх героїв цієї чудової казки?

діти у відповідь: Так!

провідна: Пам’ятайте, що не зовсім добре розгортаються в цій казці події?

діти відповідають: Так!

провідна: А давайте спробуємо допомогти Колобку? Щоб в кінці казки його не з’їла лисиця?

діти аплодують: Так! Отже, свято триває, казка починається (звучить коротка музична пауза).

провідна: Як говорилося в казці, спекли дід з бабою Колобок і він від них втік. І ось котиться Колобок лісом, котиться, але нікого не зустрічає …

Сцена № 2. Звучить короткий уривок з мультфільму «Маша і ведмідь».

Колобок (дитина в костюмі) йде по лісі, озирається, розводить руками, не розуміючи, де все, як у казці написано. Виходить на узлісся. Назустріч вискакує Зайчик.

Колобок: Здрастуй, Зайчик, я від бабусі пішов, я від дідуся пішов …

зайчик: Ні, Колобок, я тебе є не стану.

Колобок: Це ще чому?

зайчик: Новий рік скоро! І я дуже навіть добрий Зайчик!

Я Зайчик сіренький.

Навколо снежочек біленький.

Ялинка зелена (показує на велику ялинку),

Игрушечка дарованому (дістає іграшку, йде і вішає на ялинку. Тікає пританцьовуючи).

провідна: Здивувався Колобок і пішов далі (Колобок продовжує йти).

провідна: І зустрічається йому на шляху Сірий Вовк.

Колобок: Здрастуй, Сірий Вовк, я від бабусі і дідуся пішов …

Сірий Вовк: Я Сіренький Дзига,

У мене вовняний бочок.

Лапки пазуристі!

Зубки костисті.

За казкою я злий персонаж,

Але сьогодні свято наш (дістає іграшку і біжить до ялинки, вішає її і тікає пританцьовуючи).

Колобок звертається до зали: Нічого не розумію (йде далі)!

провідна: Йде Колобок і раптом назустріч йому Ведмідь.

Сцена № 3 (Звучить уривок з мультфільму «Маша і ведмідь»).

Колобок: Здрастуй, Ведмідь! А я від бабусі пішов, я від дідуся пішов …

ведмідь посміхаючись: Я Мишка-ведмідь!

Я вмію ревіти.

По деревах лазити,

Меду з’їсти тазик (дістає іграшку і вішає її на ялинку. Іде пританцьовуючи).

Колобок: Це точно моя казка?

діти відповідають хором: Так!

Колобок: Ви впевнені?

діти відповідають все разом: Так!

Ну тоді добре! А то я вже подумав, що заблукав, не в ту казку закотився! Пішов я далі!

Сцена № 4 (Звучить уривок з мультфільму «Маша і ведмідь»).

Виходить йому назустріч Лисиця.

Колобок радісно: Ну, нарешті-таки! Лиса, я від бабусі пішов, я від дідуся пішов … »

Лиса, не звертаючи увагу на Колобка, виглядає в люстерко, милуючись своїм відображенням.

Колобок кричить, мало не в вухо: Лиса !!!

лисиця: Я Лисичка-красуня!

Моя шубка всім подобається!

Навколо ялинки кружляючи,

Ще краще наряджуся (зі сміхом тікає і паморочиться навколо ялинки).

Колобок звертається до зали.

Колобок: Хлопці, я нічого не розумію! Я зовсім заплутався! Навіть Лиса поспішає на свято, вбирається і на мене жодної уваги не звертає! Схоже, що мене є ніхто не збирається. Хіба таке буває?

Діти радісно плескають в долоні.

провідна: А давайте пограємо з Колобком, щоб він розплутати! Чи згодні? Ну-ка, виходьте Заєць, Сірий Вовк, Ведмідь і Лисиця, пограйте з дітьми (казкові персонажі виходять в зал).

діти хором: Так!

Гра «Біжи, Колобок!». Звучить фонограма з ритмічною музикою. М’яч у вигляді колобка швидко передається з рук в руки від однієї дитини до іншого. Казкові персонажі намагаються зловити, відняти. У них нічого не виходить. Музика зупиняється. Звучать фанфари урочисто.

Сцена № 5.

До зали урочисто входить Дідусь Мороз зі Снігуронькою. В руках у нього чарівний посох.

Дід Мороз: Білим-білим полотном

Стелиться поземка!

Швидким кроком вперебівку

Мчить коняка.

СнігуронькаКруто нарізаючи сніг,

Цокають копитця.

Чекають подарунки до кожної оселі!

Їй треба поспішати!

Провідна показує на Діда Мороза: Дід Мороз сідає в сани!

Міцно тримає поводок.

Дід Мороз: Новий рік відзначимо з вами!

Ти готовий зустрічати, дружок?

Снігуронька, звертаючись до батьків, гостям свята:

Забудь все-все погане,

Неприємності забудь!

Всі мрії і пожеланья

Запиши. І в путь! І в путь!

Дідусь Мороз: Здрастуй, здрастуй, Новий рік!

Де ви, маленький народ?

Ставайте навколо ялинки

У великій і дружній хоровод!

Діти стають разом з усіма учасниками казкового уявлення в хоровод навколо ялинки. Звучить пісня «В лесу родилась елочка». Всі співають. Потім всі сідають по місцях.

Сцена № 6.

Дід Мороз: Ви ж знаєте, хлопці, що я чарівник?

Діти хором: Так!

Дід Мороз: Я можу, наприклад, оживляти предмети і вони починають розмовляти. Не вірите? Дивіться тоді (знаходить на ялинці бурульку і торкається чарівним посохом, лунає звук трелі дзвіночків.)

бурулька (Голос в мікрофон за кадром, щоб діти не бачили):

Я бурулька скляна,

Зовсім дерев’яна.

За вдачею своєю тендітна.

Чи не хапайте мене зубками!

Дід Мороз: Ну що, переконалися, хлопці? Дивіться ще!

Підходить до снеговику. Торкається чарівним посохом. Чути звук трелі дзвіночків.

Сніговик (голос за кадром):

Я сніговик, сніговичок!

У мене крижаний бочок.

Ніс морквина,

На голові відерце!

Разом з Дідусем Морозом

Я подарунки приношу!

І під пісеньку про ялинку

Хороводи я вожу!

Вибігають сніжинки (дівчатка в костюмах) завмирають.

Снігуронька: Дідусь Мороз, А сніжинок ти можеш оживити?

Дід Мороз: Ну звичайно! Це ж моя робота!

Снігуронька: А зробити так, щоб вони танцювали, зможеш?

Дід Мороз: Давай спробую. Я постараюся, звичайно!

Звучить музика. Сніжинки танцюють.

Дід Мороз: Ах, які гарні сніжинки, просто чудо! Приготував я для кожної це частування (вручає кожної подарунки).

Снігуронька: А тепер, діточки, хто ще хоче порадувати Дідуся Мороза пісенькою, танцем або віршем, підходьте! Ставайте в нашу чарівну чергу! Дідусь Мороз любить вашу творчість. Він хоче побачити, які ви всі талановиті та здібні! »

Діти показують Дідуся Мороза та Снігуроньку заздалегідь підготовлене номера. Він за кожен хвалить дитину і вручає йому подарунок. Номери потрібно намагатися чергувати вірш, танець, пісня.

Дід Мороз: Ну, порадували ви старого, хлопці! Дякую вам за ваші таланти! Мені дуже сподобалося і що успадковує рік ми зі Снігуронькою до вас обов’язково прийдемо! А зараз мені здається, онучка, або ми з тобою, щось забули (показує на ялинку)?

Сцена № 6.

Снігуронька: Ой! Ми забули запалити ялинку! Хлопці, а ви нам з

Дідусем Морозом допоможете її запалити?

діти хором: Так!

Всі разом: Раз, два, три, ялиночка, гори (кричать три рази)! Гірлянда запалюється. Всі аплодують!

Сцена № 7.

Снігуронька: Ставайте, діти, в дружний новорічний хоровод!

Звучить пісня «Маленькій ялинці холодно взимку!» Всі стають в хоровод, підспівують. Поки діти водять хоровод, весь персонал дитячого саду ховається за лаштунки.

Дід Мороз: Ну що ж, хлопці, нам зі Снігуронькою пора в дорогу! Але ми залишаємо вас в надійних руках наших чарівних помічників. Ви хочете на них подивитися?

діти хором: Так!

Запис фанфар. Відкриваються куліси і виходять всі працівники дитячого саду.

Дід Мороз: Так Так! Це і є наші справжні помічники! Від них ми і дізнаємося, як ви вели себе цілий рік, чи допомагали старшим, чи добре їли кашу, вчилися чи? Давайте подякуємо їм за щоденну турботу про наших діток.

Всі плескають.

Дід Мороз і Снігуронька, йдучи: З Новим роком вас друзі! І до зустрічі в наступному році!

Всі встають і скандують, аплодуючи: З Новим роком!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector