З 2017 року розпочалося активне будівництво нових ліній і станцій, а також легкого метро, яке повинне зв’язати найважливіші міста Підмосков’я. Загальна протяжність ліній легкого рейкового транспорту складе 245 км, кількість станцій планується побудувати від 45 до 50. Схема легкого метро в Підмосков’ї в 2020 допоможе зрозуміти, які населені пункти воно зв’яже.
Суть проекту
Розмови про будівництво не вщухають вже кілька років. Користуються цією інформацією і недобросовісні забудовники, які прогнозують швидше розвиток, тим самим намагаючись збільшити зростання продажів на власних ділянках.
Термін «легке метро» виник давно, 13 років тому була зведена перша гілка, що зв’язує Калужско-Ризьку лінію і Південне Бутово. Головна відмінність даного виду метрополітену полягає в тому, що він ізольований від загальної транспортної системи міста. Ще він представляє собою гібрид, заснований на базі класичної підземки з елементами легкорельсовой транспортних засобів. Загальна протяжність шляхів складе близько 246 км, по території столиці пройдуть 54 км. Відома вже і швидкість руху поїздів: буде варіюватися від 45 до 100 км на годину. На схемі можна побачити, як за допомогою транспортного повідомлення будуть з’єднані 20 найбільш значущих міст Підмосков’я: Одинцово, Подольск, Балашиха, Видне, Химки і ін. Влада Московської області виділили на реалізацію даного проекту 250 млрд. Рублів. 50 млрд. Рублів вкладуть різні інвестори.
Як буде виглядати легке метро в 2020
Наземне метро і прилеглі до нього території оформлять в аналогічному стилі, базуючись на принципах «естетичної урбаністкі». Даний стиль буде видно на вагонах, пунктах для зупинки, поглинаючих шум екранах, на опорах огорожі, освітлювальних конструкціях, на всіх покажчиках. Побудують метро на особливих естакадах, а в тунельних ділянках обладнають вузли для пересадок. Склад легкого транспорту включить не більше п’яти вагонів і мінімум два. Станції розмістять на вулиці. Як буде виглядати схема через кілька років, розповідають і різні новинні джерела. Обласне метро з’єднає між собою чотири московських аеропорту: Внуково, Домодєдово, Шереметьєво і Жуковський.
Відома і приблизна вартість проїзду. Вона буде аналогічна з ціною на квиток в звичайному метрополітені, яка зараз становить 50 рублів. Експерти дають і негативні прогнози, пояснюючи це тим, що наземне транспортне сполучення буде нерентабельним. Вони наводять дані і цифри пасажиропотоку між містами області. На їхню думку, з такою кількістю пасажирів можуть впоратися звичайні автобуси і електрички.
Легке метро в Балашисі
У Балашисі немає можливості побудувати класичну станцію, але для створення легкорельсового транспорту є хороші умови. Населений пункт вже включили в проект по об’єднанню чотирьох великих столичних аеропортів. Якщо подивитися на схему легкого метро 2020 року, в Балашисі наземна станція, швидке всього, буде розташована на місці існуючого вокзалу. Оскільки кільцева лінія створюється в єдиному стилі, існуючий вокзал повністю перероблять.
Проект про створення легкого метро був розроблений ще в 2016 році. Коли ж прийде черга Балашихи? Залежно від того, як швидко знайдуться інвестори. А залучення інвестицій залежить від перспектив окупності гілки.
Якщо подивитися з іншої точки зору, то знайдуться причини, за якими поява наземних шляхів в Балашисі буде цілком логічним:
- Велике навантаження на радіальні ЖД лінії, а організація нових ліній знизить навантаження більш ніж на 15%.
- Будівництво наземної станції вигідно і власникам нерухомості, які зможуть втілити в місті нові проекти.
Подібна ситуація спостерігається і з Красногорському. Тут існує не так багато варіантів транспортного сполучення з Москвою, тому район не користується великою привабливістю в інвесторів. Схема легкого метро в Підмосков’ї 2020 на Красногорську також передбачає внесення суттєвих змін в існуючу інфраструктуру. Причин появи легкотранспортной гілки чимало, головна з яких — неможливість побудувати в Красногорську звичайне підземне метро.
Легке метро в Чільне
Транспортна доступність є однією з головних проблем Москви і МО, і жарти про те, що люди основну частину життя втрачають, простоюючи в пробках, для багатьох зовсім смішні. Підземний метрополітен останнім часом став гарною заміною звичайному транспорту, але все частіше він стає надзвичайно завантаженим.
Ініціатива влади Підмосков’я побудувати до 2020 року легке метро може значно поліпшити умови проживання в деяких містах. Схема легкого метро в Видному в 2020 році була розроблена кілька років тому. У 2016 році проект був практично затверджений, але його реалізацію перенесли. Першу гілку в Видному планують запустити в найближчому майбутньому. Загальна концепція, план роботи і кошторис затверджені, необхідно лише звести певні конструкції, виконати роботи з облицювання і ввести її в експлуатацію. Згідно зі схемою 2020 року легкого метро в Підмосков’ї в Видному і карті проходження потягу, видно, що гілка розвантажить проблемні маршрути електричок.
Схема легкого метро 2020 на Одинцово
Наземне метро є особливим видом транспорту, за допомогою якого пасажири будуть подорожувати між різними населеними пунктами. Легкорейковий транспорт виділяється декількома перевагами:
- він більш швидкісний;
- може вмістити більшу кількість людей;
- дозволить знизити навантаження на інший вид наземного транспорту.
Перші гілки відкриються через пару років, про що говорить нова схема 2020 легкого метро в Підмосков’ї. Одинцово — Лобня повинна стати однією з перших гілок. Протяжність маршруту складе 52 км, поїзди будуть проходити дане відстань приблизно за 60 хвилин. Маршрут отримає назву північно-західного діаметра і включить 27 зупинок. Всього по діаметру почнуть курсувати близько 53 складів.
Андрій Воробйов, губернатор Московської області, при відкритті руху швидких поїздів-експресів «Москва — Одинцово» заявив, що вже в кінці 2019 років немає можливість того, що центральний діаметр з’єднає Одинцово і лобових, а також МКД-1 запрацює на повну силу.
З 2020 по 2025 рік будуть запущені ще 7 центральних діаметрів, здатні охопити всі напрямки Підмосков’я. Схема легкого метро 2020 на Залізничному передбачає, що дане місто з’єднають прямими маршрутами з Нахабіно і Одинцово. Відкриття нових станцій з нетерпінням чекають не тільки пасажири, які стикаються з транспортними проблемами. Експерти вважають, що після запуску підвищаться ціни на нерухомість в області, що дуже обрадує власників житлової нерухомості.
У Желєзногорську вже існує діюча мережа, але поки вона представляє однопутевую гілку навколо міста. Зараз вона складається з 10 станцій, але згідно зі схемою 2020 року, легке метро в Желєзногорську почне значно розвиватися і з’являться нові напрямки. Більш детальну інформацію можна побачити на карті, де вказана приблизна дата відкриття станцій.
Як буде вводитися легке метро в Підмосков’ї: відео