Сценарій Ігровий Програми До Нового Року Для Дітей

Даний сценарій ігрової новорічної програми «Новий рік для дітей 2020» був розроблений спеціально для молодших класів загальноосвітньої школи, які так само, як і малюки з величезним бажанням очікують найулюбленіший в дитячому віці свято — Новий рік.

Він був розроблений з урахуванням особливостей та інтересів дітей вікової групи початкової школи. У цій театралізованої ігрової програми учасників святкового дійства чекають несподівані зустрічі з улюбленими казковими героями, незвичайні пригоди, забавні і розвиваючі конкурси, хороводи у святковій новорічної ялинки і багато інших цікавих подій!

Сценарій ігрової програми адаптований під звичайний навчальний заклад. Його легко можна буде провести в спортивному або актовому залі школи.

Не забудьте організувати фото і відеозйомку на пам’ять. Бажано після новорічної програми подарувати дітям по диску на довгу пам’ять про зустріч Нового року 2020. Вдалого вам святкування!

Діючі лиця:

  1. ведучий;
  2. Сніжна королева;
  3. Кай;
  4. Крижані іграшки: Барбі № 1 (блондинка), Барбі № 2 (брюнетка), Кен, зайчик, ведмідь, лисиця.
  5. Мальвіна;
  6. Артемон;
  7. Незнайка;
  8. Знайка;
  9. Дід Мороз;
  10. Снігуронька.

діти в костюмах

Реквізит і декорації святкового залу:

Так як події в театралізованій виставі будуть відбуватися в різних сценах, які необхідно чітко розділяти (декорації будуть змінюватися), обов’язкова наявність лаштунків (штор, ширм і т. Д.), В актовому залі вони зазвичай присутні. У спортивному залі можна спорудити розсувні ширми. Обов’язкова присутність двох помічників, які будуть відкривати і закривати куліси (штори, ширми).

Іграшки: Барбі (блондинка), Барбі (брюнетка), Кен, зайчик, ведмідь, лисиця. Для конкурсів буде необхідно: Чарівний циліндр можна зробити з пап’є-маше або обшити блискучий тканиною велику капелюх (конкурс № 2 «Чарівний циліндр»). Підготувати величезну новорічну листівку. Приклеїти її на картон. Потім розрізати на пазли. Вона знадобиться в конкурсі «Снігова головоломка». Фрукти: чотири яблука і п’ять груш (конкурс № 1. «Математика від Мальвіни»). Десять стільців (конкурс № 4. «Кумедний вітерець»).

Попередня підготовка:

Запис фонограм: Вівальді — Пори року — Зима (в королівстві Снігової Королеви, фон), пісня Єви Каде «Що таке зима?», Пісня «Якби не було зими в містах та селах». Підготовка та репетиції танцю двох Барбі і Кена (на розсуд дітей і педагогів). Пісня Артемона бажано про зиму і Новий рік. Заздалегідь підготувати записки з побажаннями, які необхідно засунути всередину повітряних куль.

ведучий: У деякому царстві, у деякій державі, а, точніше, в королівстві самої Снігової Королеви живе хлопчик Кай. Самий звичайний хлопчик. Нічим не відрізняється від інших хлопців в його віці. Ось тільки живе він у Снігової Королеви зовсім один, без друзів. Все-то у нього є: і іграшки, і комп’ютер, а ось сумно і самотньо йому майже завжди … Особливо напередодні самого казкового і чудесного свята Нового року.

Сцена № 1.

Королівство Снігової Королеви. Фоном звучить Вівальді — Пори року — Зима. Зал прикрашений урочисто і помпезно. Свічки, канделябри, журнальний стіл, крісло, комп’ютер, великий телевізор. По залу розставлені Крижані іграшки: Барбі 1, Барбі 2, Кен, зайчик, собачка, ведмідь, лисиця. Паровозики, машинки, трансформери і багато інших іграшки складені в купу.

Зал прикрашений величезними бурульками, сніжинками великих розмірів (прикріпити на ниточках або тросах до стелі). Посередині стоїть трон. У ньому сидить Снігова Королева. Вона дрімає.

Входить роздратований Кай:

Ну і чого мені чекати від мого чергового Нового року, скажіть на милість, ваше Величність?

Сніжна королева стрепенулася, каже розгублено:

Ну … Як завжди … Тебе чекає незабутній черговий подарунок ….

Кай: Оооо, невже? (Посміхаючись зло) І що на цей раз? Знову крижана іграшка (показує на застиглих Кена і Барбі)? Або знову звіряток наморозили? Так штук п’ять (показує на крижаних звірів)?

Сніжна королева: Ох, Кай, тобі і не догодиш, я дивлюся. А що б тобі по-справжньому хотілося отримати від мене, самої Снігової Королеви в Новий рік?

Кай (Опускається на підлогу і каже сумно): Ключове слово тут «по-справжньому». Я жодного разу не бачив справжнього Діда Мороза і Снігуроньку, не святкував з друзями, не співав пісні про Новий рік під ялинкою. Я просто не знаю, який він Новий рік? Озирніться навколо, все холодне, крижане і зовсім не справжнє. У нас в королівстві завжди холодно і порожньо, чому? Навіть музика постійно звучить якась …

Сніжна королева (Строго загрожує йому пальцем): Чи не наривайся, дружок! Вівальді я в образу не дам! Я особисто була з ним знайома, між іншим (поправляє корону, вдаючись до спогадів).

Кай з усмішкою: Ага! Коли? Триста років тому? Так я нічого проти класики не маю, але я ж живий, а не свіжоморожений, між іншим, та й дитина до того ж! І хотів би чути іншу музику (крижані іграшки переглядаються між собою).

Сніжна королева: Наприклад, яку?

Кай підходить до комп’ютера і «включає». Звучить пісня Єви Каде «Що таке зима?»

Снігова Королева (задумливо): Тема хороша, про зиму … Але занадто сучасно. Ні! Не піде! Мені не абсолютно подобається!

В істериці йде.

Кай: Це вона ще «Аварію» з новорічною піснею не чула. І як добре, що вона нічого про інтернет не знає … Ось що мені робити? Адже мене чекає черговий холодний, так що там, крижаний Новий рік!

Зітхає і, опустивши голову, йде.

Крижані іграшки оживають.

Барбі № 1: Ой, як же мені його шкода! Бідненький! Всі діти як діти, з Дідусем Морозом навколо ялинки хороводи водять, а наш, як завжди, біля спідниці Снігової Королеви сидіти в таке свято має!

Барбі № 2: І не кажи, подруга! Зовсім замучила дитину!

Кен: Ну не знаю … Як на мене, так і нормально він живе. Подивіться, чого у Кая тільки немає! Будь-які іграшки на першу вимогу йому Снігова Королева дарує.

зайчик: Все є, сперечатися не буду, а от тепла душевного немає і не буде, схоже.

Кен: Це ще чому?

ведмідь: Так вона ж сніжна, забув, чи що? Звідки там тепла взятися?

лисиця: Треба хлопчикові допомогти! Терміново!

всі хором: Як?

лисиця: Є у мене одна знайома. Мальвіна її звуть. Ось вона все знає. Думаю, вона зможе нам допомогти.

зайчик: Побігли до неї (скаче в нетерпінні на місці)!

ведмідь: А раптом нас кинуться? А нас немає.

лисиця: Та кому ми потрібні? Кай давно з нами не грає, тому що сумний завжди. А Снігова Королева … Та сліпа вона давно! Ось тільки окуляри носити соромиться! Раптом все дізнаються, що їй триста років!

Все хихикають.

Барбі (блондинка): Але, про всяк випадок, давайте замість себе залишимо заміну.

Усе хором: Так! Правильно!

Беруть щодня свою іграшку (зайчик іграшку зайчика і т. Д.) І ставлять на місце замість себе.

ведмідь: Відмінно! Чи не відрізниш!

Взявшись за руки, тікають. Завіса закривається.

Сцена № 2.

Казковий ліс. Полянка. Штучні дерева вкриті снігом (з вати). В ряд стоять три столи і стільці. На них сидять мерзнуть, загорнуті в ковдру, накидки: Незнайка, Артемон (в костюмі собачки) і Знайка. У дошки з указкою, як ні в чому не бувало, варто Мальвіна

ведучий: А тим часом в казковому лісі викладала математику Мальвіна. Як ви знаєте, вона була дуже красивою дівчинкою, але такою суворою, що її боявся навіть пес Артемон. Ніхто, ви чуєте? Ніхто не наважувався їй сказати, що літо і осінь давно закінчилися і прийшла справжня зима! Ось до чого була суворою Мальвіна.

Конкурс № 1: «Математика від Мальвіни»

Мальвіна говорить суворим голосом: Ну-ка швидко порахуйте мені, скільки буде два яблука додати ще два яблука! Хто готовий відповідати?

Ведучий: Вже хто, хто, а Знайка точно знав відповідь. Ось тільки говорити він не міг. Він замерз. Може допоможемо йому, хлопці? Хто знає відповідь? Тягніть руку!

діти відповідають: Чотири!

Незнайка потайки надкушує одне з яблук. І ховає за спиною.

Мальвіна: Молодці, хлопці. Правильно (озирається). Ой, здається неправильно. Куди поділося одне яблуко. Ви не бачили куди?

діти сміються: Ні!

А тепер відніміть від п’яти груш три? Скільки буде?

учні відповідають: Дві!

Знайка потайки забирає одну грушу.

Мальвіна: Ну, які ви у нас розумні, не те що деякі (строго дивиться на Незнайку, Знайко і Артемона). Ой! Знову зникла груша! Що зі мною? Мені спекотно! У мене, напевно, жар?

Незнайка підскакує: Ну, все! З мене досить! Це у тебе може бути жар, а я вже промерз до кісточок! Так і перетворюся на Крижану іграшку Снігової Королеви через тебе!

Мальвіна зацікавлено: Що ще за Крижані іграшки? Який ще Снігової Королеви?

На галявинці з’являються Крижані іграшки.

лисиця: Мальвіна! Ледве-ледве тебе знайшли!

Мальвіна здивовано: Привіт, лисичка, що трапилося? І звідки ви?

Знайка: Нарешті таки хоч хтось її відволік від нас! А, до речі, що ти там казав про Снігову Королеву?

Крижані іграшки зібрали всіх і стали навперебій розповідати про свою біду.

Всі стають в купку. Барбі змахує руками, зайчик підстрибує від хвилювання, друга Барбі смикає за куртку Незнайку. Той намагається відібрати. Йде жвава розмова.

ведучийДовго ще Крижані іграшки розповідали казковим героям про важку долю хлопчика Кая в казковому королівстві Снігової Королеви. І тут Мальвіна сказала:

Мальвіна, звертаючись до молодших школярів: А ви знаєте, що Каю можна допомогти? Тільки допомогти ми одні не зможемо! Нам потрібна ваша допомога, хлопці! Ви готові разом з нами відправитися до Снігової Королеви і врятувати хлопчика Кая?

діти хором відповідають: Так!

ведучий: І прийшли вони до королівство самої Снігової Королеви щоб допомогти Каю, як всі діти, весело, цікаво, а головне, по-справжньому відсвяткувати Новий рік!

Сцена № 3.

Королівство Снігової Королеви. Декорації як в сцені №1. Музичний фон той же. Обіймаючи іграшки (ведмедика, зайчика, лисицю, двох Барбі, Кена), Кай каже: Навіть ви, мої друзі, мене кинули напередодні самого чарівного і бажаного свята Нового року.

До зали вбігають все: дві Барбі, ведмедик, зайчик, лисиця, Кен, Мальвіна, Артемон, Знайка і Незнайка. Оточують Кая і Барбі (блондинка говорить):

Ну що ти? Хіба ми могли тебе кинути? Ми просто пішли за підмогою!

ведмідь: Нам дуже хочеться, щоб ти нарешті таки дізнався, як правильно і весело святкувати Новий рік.

Кай: А хіба ви не боїтеся Снігову Королеву? Вона може вас заморозити і зачарувати!

Мальвіна: Ні, не боїмося! Нам допоможуть все хлопці, правда (звертається до залу)?

Діти хором відповідають: Так! Допоможемо! Звичайно!

Незнайка: А що для цього треба?

Музика переривається і в зал входить Снігова Королева.

Сніжна королева: Я скажу що для цього треба. Але знайте, вам всім це не під силу!

Артемон: А ми спробуємо! Так, хлопці?

Усе хором: Так!

Снігова Королева сідає на трон. Каже з усмішкою:

Ну, добре, самі напросилися. Я вам дам кілька завдань, якщо всі їхні виконайте, так і бути, відпущу Кая святкувати Новий рік з друзями. А може, навіть взагалі відпущу зі свого крижаного царства. Але врахуйте, якщо не впораєтеся, всіх вас заморожу і залишу в себе жити! Чи згодні?

Усе: Так! Давай завдання!

Конкурс № 2 «Чарівний циліндр»

Снігова Королева: Отже, ось вам чарівний циліндр. «Складіть» туди 7 слів, які помістяться! Якщо хоч раз помилитеся …

діти: Чи не помилимося!

Знайка бере циліндр і звертається до дітей: Давайте, хлопці, думайте, які предмети за розмірами і обсягами можуть поміститися в цей чарівний циліндр! Тільки уважно!

Діти «накидають» предмети (наприклад, ластик, фломастер, яблуко).

Снігова королева здивовано: Треба ж! Які ви розумні, виявляється! Давайте далі. Ось вам наступне завдання!

Конкурс № 3 «Снігова головоломка»

На середину Залу ставиться журнальний столик. Виносяться великі пазли з листівки, які необхідно зібрати. З молодших школярів вибирається дві людини. Допомагає зайчик.

Сніжна королева: Спробуйте на швидкість зібрати мою улюблену листівку! На рахунок три! Отже … Три!

Звучить швидка інструментальна музика. Як тільки вони закінчують збирати, музика переривається.

Сніжна королева: Так що ж це за неподобство ?! Ви виконуєте всі мої ігрові завдання? Так не піде! Ну-ка, виходьте десять дітей! Швидко!

Крижані іграшки і казкові герої допомагають вибрати хлопців і побудувати їх в ряд.

Конкурс № 4 «Кумедний вітерець»

Ставляться десять стільців на невеликій відстані. Діти упереміж з казковими героями, тримаючись за пояс один одного (змійкою), повинні під музику обійти всі стільці, що не розімкнувши ряд, і повернутися на місце.

Сніжна королева: Ви готові, хлопці, до спортивного випробуванню?
Усе хором: Так!

Сніжна королева: Раз, два, три, початок гри!

Звучить швидка інструментальна музика. Діти в’ються вітерцем (змійкою) навколо стільців.

Мальвіна: Ну, що, переконалася, Снігова Королева, які вони у нас молодці? Здаєшся?

Сніжна королева (Вже посміхаючись): Так, ви, дійсно, такі молодці, мені вже самій захотілося з вами відсвяткувати цей ваш Новий рік! Як хоч це робити треба? Навчіть?

Мальвіна: Просто потрібно всім нам дружно покликати Дідуся Мороза. Він прийде і свято почнеться!

Усе хором скандують: Дідусь Мороз! (3 рази). Входить Дід Мороз зі Снігуронькою, вітає всіх. Снігуронька запрошує стати в новорічний хоровод. Всі стають навколо ялинки. Звучить пісня «Про ялинку».

Далі діти читають вірші і співають підготовлені заздалегідь з педагогами новорічні пісні. Дід Мороз вручає їм подарунки.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector