Як же наші діти чекають чудесного Нового року 2020! Скільки надій живлять! Сценарій на Новий рік для 1-4 класів в школі з героями (мультфільмів) з казки на новий лад допоможе весело провести час.
Нам, дорослим, нічого не залишається, як дуже сильно постаратися і зробить все можливе для їх здійснення! Тим важливіше провести святкове, новорічний захід надзвичайно і казково!
Даний оригінальний сценарій якраз для таких цілей. Хлопців чекають незвичайні пригоди казкових героїв, конкурси, ігри. І звичайно ж, зустріч з коханою Дідусем Морозом і його онучкою Снігуронькою.
Сценарій «Як Спанч Боб Діда Мороза виручав» розрахований на великий віковий діапазон. Стане в нагоді як для проведення торжества в дитячому садку (старші групи), так і в школі (молодші та середні класи).
Можливо, організувати свято навіть в домашніх умовах.
До речі, і дорослим буде цікаво взяти участь.
Підготовка до ранок не завдасть клопоту. Сценарій можна адаптувати під будь-які умови.
З новим роком! Запрошуйте дітвору в казку!
Попередня підготовка:
- Запис звуку дзвіночка з бубонцями.
- Записи пісень:
— «Стеля, крижаний, двері скрипливі»;
— з мультфільму «Губка Спанч Боб»;
— «В лесу родилась елочка»;
— «Маленькій ялинці»;
— «Дід Мороз рожеві щічки»;
— «Зірки Новий рік розвісив».
- Запис легкої інструментальної музики.
- Заздалегідь вивчити з дівчатками танець зі стрічками «Злих крижинок» під музику Хачатуряна «Концерт для скрипки з оркестром» (1 частина).
- Розробити і вивчити концертну програму спільно з викладачем музики і вихователем (3-4 номери художньої самодіяльності).
Реквізит і декорації:
- З фанери виготовити великий чарівний циферблат. Оформити його по новорічного: сніжинками, новорічним дощиком, ялинковими вогниками. Стрілки на ньому повинні легко рухатися.
- Елементи лісу виготовити з підручних засобів. Кущі з дроту і з коричневої кольорового паперу. Пні з табуреток з темним чохлом.
Діючі лиця:
- Ведуча — дівчина (жінка) в святковому вбранні;
- Нюша — дівчинка. Одягнена в костюм казкової героїні — порося. Пропоную орендувати готовий костюм. Кофточка рожевого кольору набита подушками або ватою для додання округлості. Спідничка — сонце-кльош. На косичках яскраві бантики. Вії намальовані на століттях. Щічки рожеві, губки червоні, носик п’ятачком.
- Дід Мороз — традиційно вбраний персонаж;
- Снігуронька в своєму традиційному костюмі;
- Зима-хуртовина. Одягнена в довгу світлу сукню, яке обшите новорічним дощиком, стразами, сніжинками. На голові висока корона.
- Губка Спанч Боб. Каже з англійським акцентом. Одягнений в орендований костюм мультиплікаційного персонажа. Або в костюм, зроблений власноруч із жовтою квадратної наволочки, всередині наповненою по максимуму. На поясі мотузочок, на якій намальовані гудзик з краваткою. На голові кепка, на ній окуляри від сонця. На ногах кеди. На обличчі намальовані вії, конопушки, посмішка. В руках чарівний навігатор у вигляді планшета, на якому намальована або приклеєна морська зірка.
- Ведмідь. Одягнений у все коричневе. Виглядати повинен масивно, крупно. На голові шапка з вушками. Особа розмальовано під мордочку ведмедя. На руках рукавиці у вигляді лап.
- Шість читців (хлопчики і дівчатка).
Сцена № 1.
На сцені закріплений величезний казковий циферблат годинника.
Звучить пісня «Зірки Новий рік розвісив».
Виходить Провідна і Нюша.
провідна:
Увага, увага, хлопці!
Чуєте ви стукіт копит?
Те поспішають до нас в гості новорічні звірята,
Оленяча упряжка з казки до нас мчить!
А в тих санях — подарунки,
Які нам Дід Мороз,
Хлопчики та дівчатка
Здалеку привіз!
Чути звук дзвіночка з бубонцями.
Нюша:
Завірюха за віконцем
Пісеньку співає.
Почекаємо трошки!
Скоро замете …
Звучить музика Хачатуряна «Концерт для скрипки з оркестром» (1 частина).
На сцену вривається зла Зима-хуртовина.
провідна:
Здрастуй, здрастуй, Зима-хуртовина,
Ти нам ворог чи подруга?
Що такого раптом сталося?
Що з тобою сталося?
І на що ти розлютилася?
Зима-хуртовина:
Ви мене щороку ображаєте!
І на свято свій не запрошуєте!
провідна:
А що ти зробила для цього?
Може бути цікавенького, такого собі?
Зима-хуртовина:
Як це що я для вас робила? Интересненько! А ось це що ?!
Звучить пісня «Стеля, крижаний, двері скрипливі».
Зима-хуртовина намагається танцювати кострубато.
провідна:
Ні, Зима, це нам не підходить.
Ця пісня нас у дорослий Новий рік веде!
Зима-хуртовина:
Ах так? Ну, ще пошкодуєте!
Захочете покликати — не встигнете!
Я вам свято-то зіпсувати зможу!
І всіх вас надовго заворожений!
Чи не настане для вас Новий рік,
Він для вас непомітним пройде.
Зима-хуртовина зло регоче і розлючена йде.
Прилітають злі крижинки.
Звучить музика Хачатуряна «Концерт для скрипки з оркестром» (1 частина).
Танець зі стрічками «Злих крижинок». Під час танцю злі крижинки крадуть великий циферблат.
Сцена № 2.
провідна:
Ох, хлопці, подивіться,
Циферблат наш пошукайте.
Бачите, що він пропав?
Щоб Новий рік наш не настав?
Нюша:
Зла Зима-зима
Його з собою забрала,
Щоб ми за цілий рік
Чи не відсвяткували Новий рік!
провідна:
Без цього казкового часу,
Наш свято не настане ніколи.
Нюша:
Нам потрібно визначити заздалегідь
І повернути годинник на місце! Сюди!
провідна:
Хлопці, а ви нам допоможете?
діти хором: Так!
Нюша: І не злякалися труднощів?
діти: Ні!
провідна: От і добре … Тільки, знаєш, що, Нюша, а адже Зима сильно на нас всіх розсердилася. І навряд чи слухати нас стане. Що ж робити в такому випадку?
Нюша: А я знаю! Нам потрібен помічник в переговорах, нам потрібен парламентер.
провідна: А де ж ми його знайдемо?
Нюша: У мене є один дуже веселий і доброзичливий казковий персонаж! Його і покличемо на допомогу (набирає номер по телефону і тихо розмовляє жестикулюючи).
Сцена № 3.
Звучить пісня з мультфільму про Губку Боба.
З’являється пританцьовуючи Спанч Боб.
Губка Боб:
Не хвилюйтеся, друзі.
Я прекрасно розібрався.
І в дорогу далеку
З легкістю зібрався.
Є у мене один рідкісний дар.
У мене помиряться все: і малий, і старий!
Я назад не повернуся,
Якщо з суперником не примириться.
Чекайте мене з циферблатом.
А ваш недруг стане мені братом!
Під музику з мультфільму йде.
провідна: Ох, дивлюся я, він Оптиміст.
Нюша: Ні! Реаліст! Просто у нього є навігатор чарівний. Він забиває мета, а той показує шлях.
провідна: Нічого собі, новітні технології.
Нюша: Так! Так!
Сцена № 4.
Елементи лісу. Спанч Боб йде по навігатору.
Губка Боб: Ну все! Показує, що чарівний годинник знаходяться десь тут … Краще уточнити у аборигенів, звичайно …
І кричить: Ау! Є тут хтось?!
ведмідь:
Хто посмів в моєму лісі,
Безлад наводити?
Якщо я зимою сплю,
То не означає, що тут можна без мене керувати.
Я тут головний!
Всім зрозуміло?
Забирайтеся все назад!
Годинники я вам не віддам.
Розшумілися … Сором і ганьба!
Губка Боб (Говорить з англійським акцентом):
Я не знаю, як у вас тут прийнято,
Я, взагалі-то, чи не звідси,
Тільки знаю, що біда
Наближається всюди.
ведмідь: Ось я зараз зовсім не зрозумів … Ти хто?
Губка Боб:
Я з мультика прийшов,
І ваш ліс насилу знайшов.
Не розумію я в чому проблема,
Тут Годинники забрати
І віднести в той будинок (показує)?
ведмідь:
Ось завдання …
Ось справи …
Я не бачив ніколи
На землі такого чуда,
Щоб мочалка морська
До мене в гості прийшла …
Ти скажи, мені, любий,
Ти звідки? І куди?
Губка Спанч-Боб (включається пісня з мультфільму «Губка Боб — Квадратні штани») танцює в стилі кантрі.
Ведмідь сміється, плескає в долоні: Ох, і розсмішив ти мене, Спанч Боб.
Губка Боб: Так я поки танцював, сам ледве зі сміху не помер!
Обоє сміються і обіймаються.
ведмідь: Гаразд, розповідай, що у вас тут сталося-сталося?
Спанч Боб з Ведмедем обіймаються, спілкуються.
ведмідь:
Слухай, друже, допомогти щось я радий!
Тільки не все так просто, розумієш?
Мені ж Зима на збереження їх віддала …
А ти загадки її вгадаєш?
Губка Боб: Ага! Тільки разом з хлопцями.
ведмідь немов уперше побачив зал, соромлячись, махає лапою і каже: Ой! Здрастє!
діти хором: Здрастуй, Міша!
Сцена № 5.
Ведмідь загадує загадки.
- Він тільки зимою зліплений, виник зі снігових куль смішний … (сніговик)
- Деревце святкове, одягнене в голки, святкове і красива, новорічна наша … (ялинка)
- Одягнені в упаковки яскраві, обв’язані стрічками — новорічні … (подарунки)
ведмідь: Ай, молодці! Ось тільки це не все завдання від розгніваної Зими-хуртовини. Вона ще сказала, щоб я перевірив, як хлопці вміють співати і танцювати.
Концертна програма, підготовлена спільно з викладачем музики і вихователем.
ведмідь:
Які розумні і талановиті хлопці!
Нехай навіть розсердиться на мене Зима,
Але я теж хочу до вас на свято.
Візьміть мене, друзі.
Губка Боб: Бери, друже, чарівний циферблат і пішли швидше!
Час підтискає!
Новий рік вже, як кажуть, у вас в Росії,
Всім на п’яти наступає.
Звучить минусовка пісні «В лесу родилась елочка».
Сцена № 6.
На сцені вже встановили пропажу — чарівний годинник. Нюша радісно плескає в долоні, Провідна теж радіє.
провідна: Ой, які ж ви всі молодці, хлопці! Допомогли Спанч Бобу повернути наш чарівний циферблат.
Нюша: І подивіться на час (спонукає стрілки годинника на без п’яти хвилин дванадцять), Новий рік адже зовсім скоро.
Через сцени визирає зла Зима-хуртовина.
Зима-хуртовина: Ах, ви якісь хитренькі! Повернули-таки собі чарівний годинник … Ну, нічого! Я вам зараз влаштую (робить рухи руками, заморожуючи, завьюжівая все навколо).
Вибігають танцівниці-крижинки з стрічками в руках. Роблять кілька рухів з танцю і тікають.
Виходять читці.
1-ий читець:
Ох, мороз так щипає ніс.
За ручки і за ніжки.
Не рятують рукавиці,
І теплі чобітки.
2-ий читець:
Але загнати нас з вулиці
Просто не вийде.
Чекаємо Дід Мороза,
І готові мучитися.
3-ий читець:
Він приїде в санчатах,
З величезних в них мішком.
Там буде все подаруночки,
Ось їх ми все і чекаємо.
4-ий читець:
А з ним приїдуть зайчики,
І ведмедики, і білочки.
А ну-ка, стаєте в коло,
Дівчата і хлопці.
5-ий читець:
Давайте разом пісеньку
Про ялинку заспіваємо.
І під її гілками
Подарунки ми знайдемо.
6-ий читець:
І будемо веселитися,
І свято до нас прийде.
Настане скоро, скоро
Улюблений Новий рік.
провідна: А давайте покличемо нашого Дідуся Мороза.
Усе хором: Дідусь Мороз (три рази).
Сцена № 7.
З’являється Дід Мороз зі своєю Снігуронькою.
Дід Мороз:
Як я довго збирався,
Нарешті таки дістався.
Радий я, радий так бачити вас,
Ставайте швидко в танок.
Снігуронька:
Ялинка святкове,
Зі святом тебе!
У вашому дитячому садку,
Зібралися ми люблячи
Казку новорічну,
Чудо щорічне,
дідуся Мороза
З червоним, червоним носом.
Хороводи біля ялинки,
З колючими голками.
З яскравими іграшками,
І гучними хлопавками.
Ставайте всі хлопці,
З нами разом в хоровод,
Очікували ми подарунки
Від Діда Мороза цілий рік!
Хоровод під пісню «Маленькій ялинці».
Сцена № 8.
Виходить плаче Зима-хуртовина.
Снігуронька: Що з тобою, Зима? Хто тебе образив?
Зима-хуртовина (Капризно): Хто, хто … Ви все!
Дід Мороз: Так бути такого не може!
Зима-хуртовина (Перекривлюючи): Не може, не може … Може!
Дід Мороз (Пріобнімая): Ну ладно тебе вередувати. А то зараз все річки потечуть, сніг танути почне … Куди це годиться? .. Мені без тебе ніяк не можна.
Зима-хуртовина (Капризно): Не можна, не можна … Льзя! Ой (радісно). Ви всі чули ?! Я Дідуся Мороза на святі потрібна, зрозуміло ?!
Усе її заспокоюють: Зрозуміло! Зрозуміло!
Дід Мороз: Ну, ось бачиш, а ти розбудовувалася … А ось скажи мені, Зима-хуртовина, ти на дитяче свято до нас хочеш? А хоч один вірш ти знаєш святкове, новорічне?
Зима-хуртовина: Звичайно знаю! А як же!
Біля ялинки іграшки
Розкидати де попало.
М’ячики і все звірятка,
Щоб веселіше стало!
З нетерпінням чекають дітлахи,
Ігри з дівчатками і хлопчиками.
Снігуронька: А ви хочете пограти, хлопці? Повеселитися і себе, і Дідуся?
Усе діти хором: Так!
Сцена № 9: Конкурсно-ігрова
Під час проведення звучить швидка інструментальна музика.
Гра «Новорічна конячка»
Інвентар: Дві палиці з дерев’яною головою конячки на кінці.
завдання: Дві команди (можна хлопчики і дівчатка окремо) на швидкість, під музику перевозять по одному кожен свою команду. Та, яка збереться на фініші першої, перемогла.
Можна «водієм» кожної команди зробити, наприклад, Нюшу і Спанч Боба. Нехай перевозять дітей від старту до фінішу.
Конкурс «Смішна казкова естафета»
Інвентар: «Чарівна паличка» у Зими-хуртовини.
завдання: Дві команди повинні пройти свій шлях від старту до фінішу в ролі того тварини, яку називає Зима-хуртовина. Зображуючи його рухами, звичками, криками, звуками.
Наприклад: перша пара суперників проходять естафету як … пінгвіни. Другі як жаби. Треті як страуси і так далі.
Переможцем є та команда, яка більше сподобалася глядачам, раніше суперників прийшла до фінішу.
Примітка: У всіх конкурсах всі діти повинні отримати заохочувальні призи, наприклад, чупа-чупси, кіндер-сюрприз.
Сцена № 10.
Дід Мороз: Ох, які ж ви всі молодці! Втомили Дідуся. Повеселили. Кожен з вас, хлопці, гідний подарунка, який я привіз здалеку.
Снігуронька: Пора вручати подарунки нашим дівчаткам і хлопчикам?
Дід Мороз: Так. Настала пора! Підходьте, хлопці, отримаєте подарунки.
Кожній дитині Дід Мороз сам особисто вручає подарунок, каже теплі душевні слова.
Після цього всі (разом з героями сценарію) стають в хоровод. Співають пісню про ялинку, після якої Дід Мороз і Снігуронька прощаються з хлопцями.
Дід Мороз: Як же нам сподобалося у вас, хлопці.
Снігуронька: Так, дідусь, так весело, цікаво було тут. Хочеться сюди повернутися рівно через рік.
Дід Мороз: А що? І повернемося! Та не одні, а як завжди з подарунками! Ви будете нас чекати, хлопці?
діти хором: Так!
Дід Мороз: А ви, дорослі?
Усе дорослі: Так!
Дід Мороз: Ну, тоді все, вирішено. До зустрічі в наступному Новому році! Побачимося!
Ідуть.
Фоном звучить легка інструментальна музика.
Діти фотографуються на пам’ять з героями сценарію і, прощаючись, розходяться.
Сподобався дитячий сценарій святкування Нового року 2020? Пишіть коментарі, діліться інформацією в соціальних мережах.