Новий рік з героями казки — сценарій для дітей «Як Спанч Боб Діда Мороза виручав»

Як же наші діти чекають чудесного Нового року 2020! Скільки надій живлять! Сценарій на Новий рік для 1-4 класів в школі з героями (мультфільмів) з казки на новий лад допоможе весело провести час.

Нам, дорослим, нічого не залишається, як дуже сильно постаратися і зробить все можливе для їх здійснення! Тим важливіше провести святкове, новорічний захід надзвичайно і казково!

Даний оригінальний сценарій якраз для таких цілей. Хлопців чекають незвичайні пригоди казкових героїв, конкурси, ігри. І звичайно ж, зустріч з коханою Дідусем Морозом і його онучкою Снігуронькою.

Сценарій «Як Спанч Боб Діда Мороза виручав» розрахований на великий віковий діапазон. Стане в нагоді як для проведення торжества в дитячому садку (старші групи), так і в школі (молодші та середні класи).

Можливо, організувати свято навіть в домашніх умовах.

До речі, і дорослим буде цікаво взяти участь.

Підготовка до ранок не завдасть клопоту. Сценарій можна адаптувати під будь-які умови.

З новим роком! Запрошуйте дітвору в казку!

Попередня підготовка:

  • Запис звуку дзвіночка з бубонцями.
  • Записи пісень:

— «Стеля, крижаний, двері скрипливі»;

— з мультфільму «Губка Спанч Боб»;

— «В лесу родилась елочка»;

— «Маленькій ялинці»;

— «Дід Мороз рожеві щічки»;

— «Зірки Новий рік розвісив».

  • Запис легкої інструментальної музики.
  • Заздалегідь вивчити з дівчатками танець зі стрічками «Злих крижинок» під музику Хачатуряна «Концерт для скрипки з оркестром» (1 частина).
  • Розробити і вивчити концертну програму спільно з викладачем музики і вихователем (3-4 номери художньої самодіяльності).

Реквізит і декорації:

  1. З фанери виготовити великий чарівний циферблат. Оформити його по новорічного: сніжинками, новорічним дощиком, ялинковими вогниками. Стрілки на ньому повинні легко рухатися.
  2. Елементи лісу виготовити з підручних засобів. Кущі з дроту і з коричневої кольорового паперу. Пні з табуреток з темним чохлом.

Діючі лиця:

  1. Ведуча — дівчина (жінка) в святковому вбранні;
  2. Нюша — дівчинка. Одягнена в костюм казкової героїні — порося. Пропоную орендувати готовий костюм. Кофточка рожевого кольору набита подушками або ватою для додання округлості. Спідничка — сонце-кльош. На косичках яскраві бантики. Вії намальовані на століттях. Щічки рожеві, губки червоні, носик п’ятачком.
  3. Дід Мороз — традиційно вбраний персонаж;
  4. Снігуронька в своєму традиційному костюмі;
  5. Зима-хуртовина. Одягнена в довгу світлу сукню, яке обшите новорічним дощиком, стразами, сніжинками. На голові висока корона.
  6. Губка Спанч Боб. Каже з англійським акцентом. Одягнений в орендований костюм мультиплікаційного персонажа. Або в костюм, зроблений власноруч із жовтою квадратної наволочки, всередині наповненою по максимуму. На поясі мотузочок, на якій намальовані гудзик з краваткою. На голові кепка, на ній окуляри від сонця. На ногах кеди. На обличчі намальовані вії, конопушки, посмішка. В руках чарівний навігатор у вигляді планшета, на якому намальована або приклеєна морська зірка.
  7. Ведмідь. Одягнений у все коричневе. Виглядати повинен масивно, крупно. На голові шапка з вушками. Особа розмальовано під мордочку ведмедя. На руках рукавиці у вигляді лап.
  8. Шість читців (хлопчики і дівчатка).

Сцена № 1.

На сцені закріплений величезний казковий циферблат годинника.

Звучить пісня «Зірки Новий рік розвісив».

Виходить Провідна і Нюша.

провідна:

Увага, увага, хлопці!

Чуєте ви стукіт копит?

Те поспішають до нас в гості новорічні звірята,

Оленяча упряжка з казки до нас мчить!

А в тих санях — подарунки,

Які нам Дід Мороз,

Хлопчики та дівчатка

Здалеку привіз!

Чути звук дзвіночка з бубонцями.

Нюша:

Завірюха за віконцем

Пісеньку співає.

Почекаємо трошки!

Скоро замете …

Звучить музика Хачатуряна «Концерт для скрипки з оркестром» (1 частина).

На сцену вривається зла Зима-хуртовина.

провідна:

Здрастуй, здрастуй, Зима-хуртовина,

Ти нам ворог чи подруга?

Що такого раптом сталося?

Що з тобою сталося?

І на що ти розлютилася?

Зима-хуртовина:

Ви мене щороку ображаєте!

І на свято свій не запрошуєте!

провідна:

А що ти зробила для цього?

Може бути цікавенького, такого собі?

Зима-хуртовина:

Як це що я для вас робила? Интересненько! А ось це що ?!

Звучить пісня «Стеля, крижаний, двері скрипливі».

Зима-хуртовина намагається танцювати кострубато.

провідна:

Ні, Зима, це нам не підходить.

Ця пісня нас у дорослий Новий рік веде!

Зима-хуртовина:

Ах так? Ну, ще пошкодуєте!

Захочете покликати — не встигнете!

Я вам свято-то зіпсувати зможу!

І всіх вас надовго заворожений!

Чи не настане для вас Новий рік,

Він для вас непомітним пройде.

Зима-хуртовина зло регоче і розлючена йде.

Прилітають злі крижинки.

Звучить музика Хачатуряна «Концерт для скрипки з оркестром» (1 частина).

Танець зі стрічками «Злих крижинок». Під час танцю злі крижинки крадуть великий циферблат.

Сцена № 2.

провідна:

Ох, хлопці, подивіться,

Циферблат наш пошукайте.

Бачите, що він пропав?

Щоб Новий рік наш не настав?

Нюша:

Зла Зима-зима

Його з собою забрала,

Щоб ми за цілий рік

Чи не відсвяткували Новий рік!

провідна:

Без цього казкового часу,

Наш свято не настане ніколи.

Нюша:

Нам потрібно визначити заздалегідь

І повернути годинник на місце! Сюди!

провідна:

Хлопці, а ви нам допоможете?

діти хором: Так!

Нюша: І не злякалися труднощів?

діти: Ні!

провідна: От і добре … Тільки, знаєш, що, Нюша, а адже Зима сильно на нас всіх розсердилася. І навряд чи слухати нас стане. Що ж робити в такому випадку?

Нюша: А я знаю! Нам потрібен помічник в переговорах, нам потрібен парламентер.

провідна: А де ж ми його знайдемо?

Нюша: У мене є один дуже веселий і доброзичливий казковий персонаж! Його і покличемо на допомогу (набирає номер по телефону і тихо розмовляє жестикулюючи).

Сцена № 3.

Звучить пісня з мультфільму про Губку Боба.

З’являється пританцьовуючи Спанч Боб.

Губка Боб:

Не хвилюйтеся, друзі.

Я прекрасно розібрався.

І в дорогу далеку

З легкістю зібрався.

Є у мене один рідкісний дар.

У мене помиряться все: і малий, і старий!

Я назад не повернуся,

Якщо з суперником не примириться.

Чекайте мене з циферблатом.

А ваш недруг стане мені братом!

Під музику з мультфільму йде.

провідна: Ох, дивлюся я, він Оптиміст.

Нюша: Ні! Реаліст! Просто у нього є навігатор чарівний. Він забиває мета, а той показує шлях.

провідна: Нічого собі, новітні технології.

Нюша: Так! Так!

Сцена № 4.

Елементи лісу. Спанч Боб йде по навігатору.

Губка Боб: Ну все! Показує, що чарівний годинник знаходяться десь тут … Краще уточнити у аборигенів, звичайно …

І кричить: Ау! Є тут хтось?!

ведмідь:

Хто посмів в моєму лісі,

Безлад наводити?

Якщо я зимою сплю,

То не означає, що тут можна без мене керувати.

Я тут головний!

Всім зрозуміло?

Забирайтеся все назад!

Годинники я вам не віддам.

Розшумілися … Сором і ганьба!

Губка Боб (Говорить з англійським акцентом):

Я не знаю, як у вас тут прийнято,

Я, взагалі-то, чи не звідси,

Тільки знаю, що біда

Наближається всюди.

ведмідь: Ось я зараз зовсім не зрозумів … Ти хто?

Губка Боб:

Я з мультика прийшов,

І ваш ліс насилу знайшов.

Не розумію я в чому проблема,

Тут Годинники забрати

І віднести в той будинок (показує)?

ведмідь:

Ось завдання …

Ось справи …

Я не бачив ніколи

На землі такого чуда,

Щоб мочалка морська

До мене в гості прийшла …

Ти скажи, мені, любий,

Ти звідки? І куди?

Губка Спанч-Боб (включається пісня з мультфільму «Губка Боб — Квадратні штани») танцює в стилі кантрі.

Ведмідь сміється, плескає в долоні: Ох, і розсмішив ти мене, Спанч Боб.

Губка Боб: Так я поки танцював, сам ледве зі сміху не помер!

Обоє сміються і обіймаються.

ведмідь: Гаразд, розповідай, що у вас тут сталося-сталося?

Спанч Боб з Ведмедем обіймаються, спілкуються.

ведмідь:

Слухай, друже, допомогти щось я радий!

Тільки не все так просто, розумієш?

Мені ж Зима на збереження їх віддала …

А ти загадки її вгадаєш?

Губка Боб: Ага! Тільки разом з хлопцями.

ведмідь немов уперше побачив зал, соромлячись, махає лапою і каже: Ой! Здрастє!

діти хором: Здрастуй, Міша!

Сцена № 5.

Ведмідь загадує загадки.

  1. Він тільки зимою зліплений, виник зі снігових куль смішний … (сніговик)
  2. Деревце святкове, одягнене в голки, святкове і красива, новорічна наша … (ялинка)
  3. Одягнені в упаковки яскраві, обв’язані стрічками — новорічні … (подарунки)

ведмідь: Ай, молодці! Ось тільки це не все завдання від розгніваної Зими-хуртовини. Вона ще сказала, щоб я перевірив, як хлопці вміють співати і танцювати.

Концертна програма, підготовлена ​​спільно з викладачем музики і вихователем.

ведмідь:

Які розумні і талановиті хлопці!

Нехай навіть розсердиться на мене Зима,

Але я теж хочу до вас на свято.

Візьміть мене, друзі.

Губка Боб: Бери, друже, чарівний циферблат і пішли швидше!

Час підтискає!

Новий рік вже, як кажуть, у вас в Росії,

Всім на п’яти наступає.

Звучить минусовка пісні «В лесу родилась елочка».

Сцена № 6.

На сцені вже встановили пропажу — чарівний годинник. Нюша радісно плескає в долоні, Провідна теж радіє.

провідна: Ой, які ж ви всі молодці, хлопці! Допомогли Спанч Бобу повернути наш чарівний циферблат.

Нюша: І подивіться на час (спонукає стрілки годинника на без п’яти хвилин дванадцять), Новий рік адже зовсім скоро.

Через сцени визирає зла Зима-хуртовина.

Зима-хуртовина: Ах, ви якісь хитренькі! Повернули-таки собі чарівний годинник … Ну, нічого! Я вам зараз влаштую (робить рухи руками, заморожуючи, завьюжівая все навколо).

Вибігають танцівниці-крижинки з стрічками в руках. Роблять кілька рухів з танцю і тікають.

Виходять читці.

1-ий читець:

Ох, мороз так щипає ніс.

За ручки і за ніжки.

Не рятують рукавиці,

І теплі чобітки.

2-ий читець:

Але загнати нас з вулиці

Просто не вийде.

Чекаємо Дід Мороза,

І готові мучитися.

3-ий читець:

Він приїде в санчатах,

З величезних в них мішком.

Там буде все подаруночки,

Ось їх ми все і чекаємо.

4-ий читець:

А з ним приїдуть зайчики,

І ведмедики, і білочки.

А ну-ка, стаєте в коло,

Дівчата і хлопці.

5-ий читець:

Давайте разом пісеньку

Про ялинку заспіваємо.

І під її гілками

Подарунки ми знайдемо.

6-ий читець:

І будемо веселитися,

І свято до нас прийде.

Настане скоро, скоро

Улюблений Новий рік.

провідна: А давайте покличемо нашого Дідуся Мороза.

Усе хором: Дідусь Мороз (три рази).

Сцена № 7.

З’являється Дід Мороз зі своєю Снігуронькою.

Дід Мороз:

Як я довго збирався,

Нарешті таки дістався.

Радий я, радий так бачити вас,

Ставайте швидко в танок.

Снігуронька:

Ялинка святкове,

Зі святом тебе!

У вашому дитячому садку,

Зібралися ми люблячи

Казку новорічну,

Чудо щорічне,

дідуся Мороза

З червоним, червоним носом.

Хороводи біля ялинки,

З колючими голками.

З яскравими іграшками,

І гучними хлопавками.

Ставайте всі хлопці,

З нами разом в хоровод,

Очікували ми подарунки

Від Діда Мороза цілий рік!

Хоровод під пісню «Маленькій ялинці».

Сцена № 8.

Виходить плаче Зима-хуртовина.

Снігуронька: Що з тобою, Зима? Хто тебе образив?

Зима-хуртовина (Капризно): Хто, хто … Ви все!

Дід Мороз: Так бути такого не може!

Зима-хуртовина (Перекривлюючи): Не може, не може … Може!

Дід Мороз (Пріобнімая): Ну ладно тебе вередувати. А то зараз все річки потечуть, сніг танути почне … Куди це годиться? .. Мені без тебе ніяк не можна.

Зима-хуртовина (Капризно): Не можна, не можна … Льзя! Ой (радісно). Ви всі чули ?! Я Дідуся Мороза на святі потрібна, зрозуміло ?!

Усе її заспокоюють: Зрозуміло! Зрозуміло!

Дід Мороз: Ну, ось бачиш, а ти розбудовувалася … А ось скажи мені, Зима-хуртовина, ти на дитяче свято до нас хочеш? А хоч один вірш ти знаєш святкове, новорічне?

Зима-хуртовина: Звичайно знаю! А як же!

Біля ялинки іграшки

Розкидати де попало.

М’ячики і все звірятка,

Щоб веселіше стало!

З нетерпінням чекають дітлахи,

Ігри з дівчатками і хлопчиками.

Снігуронька: А ви хочете пограти, хлопці? Повеселитися і себе, і Дідуся?

Усе діти хором: Так!

Сцена № 9: Конкурсно-ігрова

Під час проведення звучить швидка інструментальна музика.

Гра «Новорічна конячка»

Інвентар: Дві палиці з дерев’яною головою конячки на кінці.

завдання: Дві команди (можна хлопчики і дівчатка окремо) на швидкість, під музику перевозять по одному кожен свою команду. Та, яка збереться на фініші першої, перемогла.

Можна «водієм» кожної команди зробити, наприклад, Нюшу і Спанч Боба. Нехай перевозять дітей від старту до фінішу.

Конкурс «Смішна казкова естафета»

Інвентар: «Чарівна паличка» у Зими-хуртовини.

завдання: Дві команди повинні пройти свій шлях від старту до фінішу в ролі того тварини, яку називає Зима-хуртовина. Зображуючи його рухами, звичками, криками, звуками.

Наприклад: перша пара суперників проходять естафету як … пінгвіни. Другі як жаби. Треті як страуси і так далі.

Переможцем є та команда, яка більше сподобалася глядачам, раніше суперників прийшла до фінішу.

Примітка: У всіх конкурсах всі діти повинні отримати заохочувальні призи, наприклад, чупа-чупси, кіндер-сюрприз.

Сцена № 10.

Дід Мороз: Ох, які ж ви всі молодці! Втомили Дідуся. Повеселили. Кожен з вас, хлопці, гідний подарунка, який я привіз здалеку.

Снігуронька: Пора вручати подарунки нашим дівчаткам і хлопчикам?

Дід Мороз: Так. Настала пора! Підходьте, хлопці, отримаєте подарунки.

Кожній дитині Дід ​​Мороз сам особисто вручає подарунок, каже теплі душевні слова.

Після цього всі (разом з героями сценарію) стають в хоровод. Співають пісню про ялинку, після якої Дід Мороз і Снігуронька прощаються з хлопцями.

Дід Мороз: Як же нам сподобалося у вас, хлопці.

Снігуронька: Так, дідусь, так весело, цікаво було тут. Хочеться сюди повернутися рівно через рік.

Дід Мороз: А що? І повернемося! Та не одні, а як завжди з подарунками! Ви будете нас чекати, хлопці?

діти хором: Так!

Дід Мороз: А ви, дорослі?

Усе дорослі: Так!

Дід Мороз: Ну, тоді все, вирішено. До зустрічі в наступному Новому році! Побачимося!

Ідуть.

Фоном звучить легка інструментальна музика.

Діти фотографуються на пам’ять з героями сценарію і, прощаючись, розходяться.

Сподобався дитячий сценарій святкування Нового року 2020? Пишіть коментарі, діліться інформацією в соціальних мережах.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector