Карта метро Санкт-Петербурга в 2019 році: нові станції, схема, розширення

Уряд Санкт-Петербурга на найближчі 10 років запланувало активний розвиток метрополітену. Згідно з розробленою в 2011 році державної програми щодо розширення транспортної системи північній столиці, експлуатаційна протяжність ліній буде збільшена до 139,4 км. І в зв’язку з прийдешніми змінами багатьох хвилює питання, яких змін зазнає карта метро Санкт-Петербурга в 2019 році і в якій послідовності будуть проводитися роботи.

етапи розширення

Збільшувати експлуатаційну довжину ліній метрополітену планується в три етапи:

  • перший період з 2017 до 2022 рік;
  • другий — з 2022 з 2028 рік;
  • третій — з 2028 року і далі.

В результаті такого глобального розширення буде запущено 45 станцій. Основна частина з них створюється для того, щоб пов’язувати центральні райони міста з його віддаленими ділянками. Друга половина розроблюваних ділянок з запроектованими станціями буде забезпечувати можливість максимально швидко добиратися до найближчих населених пунктів Ленінградської області.

Карта метро Пітера

На першому етапі збільшення експлуатаційної протяжності планується розробити другу чергу п’ятої фіолетовою лінії — Фрунзенського радіусу. Нова схема метро Санкт-Петербурга 2019 року включати такі нові станції: «Шушари», «Дунайська» і «Проспект Слави», а також «Південне» депо.

Раніше передбачалося, що електродепо «Південне» мало запрацювати після 21 січня 2019 року, але роботи по усуненню недоліків ще не були закінчені. А ось «Шушари» і «Дунайський проспект» і «Проспект Слави» запрацюють не раніше кінця лютого.

Паралельно з цим планується відкрити ділянку четвертої помаранчевої лінії — Правобережної. Його протяжність становитиме від станції «Спаській» до Василівського острова, захоплюючи при цьому проміжний об’єкт — станцію «Театральна».

Згідно з планом розширення метро Санкт-Петербурга, вже в 2019 будуть запущені в експлуатацію 7 нових станцій.

Фрунзенський радіус

Реалізація

Головна відмінність метрополітену північної столиці від московського «побратима» — більш складні геологічні умови. Це змушує забудовників задіяти оригінальні нові технічні рішення. Так, при зведенні станції «Новокрестовская», яка виконує сьогодні функцію пересадочного вузла на Лахтинська-Правобережної гілці, будівельникам довелося насипати територію, яка отримала назву Невська губа.

Новокрестовская (станція метро) Санкт-Петербург

Незважаючи на безліч труднощів, з якими завжди пов’язане будівництво в прибережній зоні, станція успішно пройшла випробування 13 травня і працює в стандартному режимі з 26 травня 2018 року.

Метро Санкт-Петербурга станція Новокрестовская

Фрунзенський радіус

При будівництві Фрунзенському-Приморської лінії кінцева станція, позначена на схемі метро 2019 роки як «Шушари», буде розміщуватися за межами КАД. Далі по ходу руху гілки будується електродепо «Південне».

У північному напрямку від «Шушари» проходить двоколійний тунель, що завершується тупикової демонтажной камерою. Цей об’єкт розташований по сусідству з возводимой станцією «Проспект Слави».

Тунель в метро

На ділянці цього двоколійного тунелю паралельно проходить зведення станції «Дунайська». Згідно зі схемою Санкт-Петербурга, вона розміщена між точками метрополітену «Проспект Слави» і «Шушари».

Особливість цього об’єкта в тому, що він зводиться на основі нової технології «top-down». Вона передбачає спочатку ятати по периметру котловану стін на всю глибину, а потім монтаж на них залізобетонних плит верхнього перекриття. Під захистом цих плит будуть зводитися нижні яруси котловану. В результаті об’єкт виходить трирівневим:

  • перший — призначений під облаштування вестибюлів;
  • другий — включатиме технологічні приміщення;
  • третій — під облаштування станційних залів, доповнених боковими пасажирськими платформами.

Платформи з вестибюлями будуть з’єднувати 12 ескалаторів.

Станція метро в Пітері

Третьою і завершальною крапкою Фрунзенського радіусу метро стане станція пілонного типу глибокого закладення, відома під назвою «Проспект Слави». Вона знаходиться на перетині Бухарестської вулиці і проспекту. А тому оформлення об’єкта є втіленням теми мужності і відваги солдатів Радянської Армії.

Станції помаранчевої гілки

Роботи проводяться і на Лахтинська-Правобережної лінії. Згідно з картою, нова станція під назвою «Гірський інститут» з’явиться на Васильєвському острові. «Гірський інститут» є 9-й за рахунком станцією Правобережної гілки. Його планується ввести в експлуатацію до листопада. Для цього «Метробуд» почав проходку тунелів одночасно трьома щитами: «Спаська» — «Театральна» — «Василівський острів».

Як видно по карті метро в 2019 році проміжними між «Спаській» і Василівський островом стане «Театральна». Вона повинна поліпшити транспортну доступність Адміралтейського району.

Вестибюль станції матиме підземне виконання, а виходи розташовуватися біля історичного корпусу Маріїнського театру. Щоб об’єкт гармоніював з архітектурним ансамблем театральній площі, обробка станції буде виконана у вигляді завіси сцени Маріїнського театру.

Проблеми та шляхи вирішення

На жаль, будівництво пітерського метро досить часто не вкладається в заздалегідь озвучені терміни. Причин тому кілька:

  1. Геологічні особливості регіону. Будівництво істотно ускладнює близькість ґрунтових вод і грунти-плавуни.
  2. Недобросовісні підрядники. Саме з цієї причини так затягнулося будівництво депо «Південне».
  3. Недостатнє фінансування.

Деякі спальні райони Санкт-Петербурга так і не дочекалися обіцяних раніше нових станцій з огляду на те, що напередодні ЧС 2018 року всі сили будівельників були спрямовані на екстрене зведення станції «Новокрестовская» поблизу «Зеніт-Арени».

Не обійшлося без проблем і в будівництві станцій «Театральна» і «Гірський інститут».

Станція метро Театральна в Санкт-Петербурзі

Зважаючи на ряд складнощів, що виникли в процесі прокладки тунелів у важких пітерських грунтах, їх відкриють не раніше кінця 2019 роки (а швидше за все, вже в 2020). Відомо, що в перший час станція «Театральна» буде працювати в режимі транзиту. Жителям Василеостровского району має пощастити більше, адже «Гірський інститут», як кінцева гілки, з моменту відкриття повинна працювати в звичайному режимі.

Відео про будівництво південної частини Фрунзенського радіусу:

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector