ЦКАД: детальна карта 2019: зміни, новини

У 2019 Уряд Москви і Московської області продовжить виділяти фінансування на будівництво Центральної кільцевої автомобільної дороги (ЦКАД), покликаної розвантажити траси, які з’єднують столицю з прилеглими районами. Що ж являє собою цей проект, і як виглядає його докладна карта?

Основні відомості про новий полотні

Будується асфальтобетонна дорога протягнеться на відстань в 525 км і пройде через Солнєчногорськ, Покровку, Софрон, Ікшу, ділянку М-11 і Велике і Мале Московські кільця, які також називають Великою (А-108) і Малої (А-107) бетонкою відповідно. По суті ЦКАД, яка для зручності будівництва та поступового введення в експлуатацію була розділена на 5 пускових комплексів, стане практично повним дублером останньої автотраси. Обидві дороги навіть розташуються один від одного в безпосередній близькості, а саме на відстані в 500-900 м.

Однак різниця, зрозуміло, буде — так, на відміну від Московського Малого кільця (ММК), що є безкоштовним кільцевих шосе, проект, що зводиться в даний момент, здебільшого виявиться платним (в середньому 2,32 р / км). Держмито може змінюватися в залежності від виду транспорту та часу дня. Без внеску можна буде покататися хіба що по 5 пусковому і ділянці 2 пускового комплексів.

Трасу оснастять 2 смугами в одну і іншу сторону і відбійним розділовим бар’єром в центрі, зробивши з неї зразкового представника категорії I-А. У деяких місцях максимальна ширина досягне 8 смуг. Передбачається, що за новими шляхами сполучення можна буде мчати зі швидкістю до 150 км / год, адже вони виявляться досить вільними для маневрування і комфортного управління засобами пересування. Запланований щодобовий потік — понад 43 тис. Автомобілів.

Детальна карта ЦКАД в 2019 році

Точно відомо, що до 2019 року завершення спорудження ЦКАД не передбачається. Початок реалізації проекту, хоча і було намічено на 2011 рік, фактично стартувало лише в 2016 році. У 2018 році забудовникам доведеться зіткнутися з труднощами, пов’язаними з проведенням в країні Чемпіонату Світу з футболу, а тому терміни здачі роботи відсунуться знову. Повний введення всіх комплексів в експлуатацію приурочений тільки до 2022-2025 років.

Важливо! На даний момент автолюбителі мають можливість покататися по невеликому відрізку 5 секції в 3,6 км, що дозволяє обійти Звенигород. Він відкрився в листопаді 2017 року. Тут можна рухатися по чотирьох смугах на швидкості не більше 60 км / ч. Внесок держмита не потрібно (виняток становлять великовантажні машини).

Детальніше про першу чергу

Серед останніх новин про втілення проекту Центральної кільцевої автодороги в життя особливою значущістю виявилася відзначена зустріч прем’єр-міністра Росії Дмитра Медведєва з керівником державної компанії «Автодор» Сергієм Кельбахом, який курирує цю роботу, в 2017 році. В ході аудієнції глава організації повідомив, що перший і найбільший за протяжністю ділянку в 339 км, що включає в себе 4 секції (1, 3, 4, 5), буде запущений не в 2018, як це передбачалося спочатку, а поступово введений в експлуатацію до грудня 2019 року.

Дані шляхи сполучення охоплять міської округ Домодєдово МО, Наро-Фомінський і Подільський райони, а також столичний Троїцький АТ. Ділянка буде побудований з урахуванням всіх наявних на цих територіях залізничних полотен і старих автотрас. Там, де не вдасться без проблем прокласти наземне покриття, влада обіцяє спорудити багаторівневі транспортні розв’язки. Так, перша ділянка виявиться оснащений:

  • 14 мостами,
  • 24 шляхопроводами;
  • 4 розв’язками;
  • 3 естакадами.

Будівництво ЦКАД

фінансування

Втілення проекту ЦКАД в дійсність було пов’язане з низкою серйозних труднощів. Наприклад, підрядник ТОВ «Стройгазконсалтінг», який зголосився збудувати нове асфальтобетонне полотно для «Автодору», спочатку заявив, що зведення першої дільниці запізнюється, а потім і зовсім відмовився від ведення робіт. В результаті виконання було передано в руки «Крокус Інтернешнл», однак проблеми не закінчилися і тут. На зустрічі з Медведєвим Кельба зізнався, що процес залучення вкладників виявився куди більш повільним, ніж прогнозувалося.

На даний момент бюджет, виділений на реалізацію першої черги, являє собою підсумовування 52% коштів з федеральної казни і 48% коштів приватних та зацікавлених у справі осіб. Відповідно до припущень, нова дорога обійдеться державі в 350 млрд. Рублів. Однак це не лякає і навіть не обмежує влади — так, вони готові витратити таку саму суму на те, щоб оснастити прилеглу до траси територію необхідними об’єктами інфраструктури, такими як заправки, станції по ремонту, дрібні кафе і ресторани, готелі, дрібні магазини і т.д. Експерти в сфері економіки сподіваються, що поява ЦКАД посприяє розвитку в Московській області дрібного і середнього бізнесу.

Будівництво ЦКАД

Соціальна підтримка для жителів Підмосков’я

Глава Міністерства транспорту РФ Максим Соколов зауважив, що росіяни, які проживають в підмосковних областях, мають всі шанси на отримання пільг при користуванні ЦКАД. Незважаючи на те, що депутатам ще належить обговорити цей крок, міністр впевнений, що введення знижених тарифів стане правильним рішенням.

У зв’язку з будівництвом автомагістралі під ризик деструктивних змін потрапила екологія цілого регіону, про що заявила міжнародна незалежна організація «Грінпіс». Крім того, деякі жителі були змушені зіткнутися з необхідністю переселення, адже будівлі населених пунктів виявилися розташовані прямо на місці пролягання дороги. На момент опитування у 2012 році людей, незадоволених введенням платної траси, налічувалося 52%. Щоб знизити цей показник Уряду і Державній Думі доведеться встановити перелік компенсаційних виплат і допомог для представників Підмосков’я.

Відео про ЦКАД:

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector