Зміст
Казанці і інші вболівальники «Рубіна» з нетерпінням чекали новин про нову форму, в якій футболісти вийдуть на поле в 2018-2019 році. Керівництво клубу нарешті визначилося з дизайном і виробником, але їх рішення здалося незвичайним багатьом фанатам: команда буде грати в «старому» комплекті з минулого сезону.
повернення спонсора
За останні 4 роки клуб поміняв трьох спонсорів, і незрозуміло, з чим пов’язана така мінливість. Дехто каже, що це викликано оптимізацією бюджету, інші вважають, що це інтриги керівництва команди. У сезоні 2015-2016 технічним спонсором була «Пума», а в 2016-2017 уклали контракт з німецьким виробником «JAKO». На наступний період з невідомих причин «Рубін», що не розірвавши попередній контракт, уклав новий з американською компанією «New Balance».
Штрафні санкції за порушення умов договору виявилися дуже істотними, і дирекції ФК довелося рятувати ситуацію. За словами генерального директора Рустема Сайманова, вони обговорили варіанти з головним тренером, Курбаном Бердиєвим, і прийшли до висновку, що форма від JAKO була найбільш якісною і зручною: «Весь персонал ходить в старій формі від Jako, навіть я сам вдома тренуюся в ній» — сказав в інтерв’ю керівник. У підсумку представники клубу та німецької компанії зустрілися і уклали новий контракт на три роки. Штраф і судові витрати татарстанської команді більше не загрожують — німці пробачили борг заради тривалого партнерства.
Однак на сезон 2018-2019 зовнішній вигляд форми «Рубіна» не оновився, і спортсмени виступатимуть у «старому» дизайні від JAKO за 2016-2017 рік.
Домашній комплект
Одяг, в якій «червоно-зелені» гратимуть домашні матчі, співзвучна назві команди — це рубінового кольору футболка, шорти і гетри. Полотно верху однотонне, виділяються тільки золотого кольору смужки і окантовка на рукавах і комірі. Горловина зроблена у вигляді отложного комірця в стилі «поло» з одного ґудзиком. Назва генерального спонсора, ПАТ «Нижнекамскнефтехим», також виконано в золотом відтінку — це абревіатура «НКНХ» на грудях. Логотипи преміального спонсора «Казаньоргсинтез» і технічного партнера представлені в такому ж стилі.
Цей комплект не сильно відрізняється від дизайну «Нью баланс» 2017 року. Американці змінили лише крій коміра, текстуру тканини і логотип «Таїф», спонсора того періоду (білий лев з золотими крилами).
гостьовий комплект
Виїзна форма «Рубіна» на майбутній 2018-2019 рік очікується білого кольору з зеленими акцентами, згідно тенденції останніх років. Гетри та шорти білі, а на полотні футболки перетинаються подвійні червоно-зелені лінії, утворюючи ромби. На цьому варіанті цікаво оформлення горловини — вузький отложной комірець темного кольору не сходиться посередині, залишаючи на увазі білу окантовку вирізу. Найменування та логотипи спонсорів на цьому комплекті будуть надруковані зеленим.
У попередньому сезоні одяг футболістів, придумана дизайнерами New Balance, помітно відрізнялася. Спортсмени носили зелені гетри, верх був однотонним білим, зелена смуга була присутня з боків, на плечах і на комірі.
третій комплект
Казанський клуб за традицією має і запасний варіант одягу для ігор. Третя нова форма «Рубіна» 2018-2019 року по шортів і гетри аналогічна гостьовий — однотонні, білого кольору, з червоними логотипами. А ось верх відрізняється яскравими квітами: чергуються вертикальні смуги червоного і зеленого кольору, червона смуга йде по лінії плеча. Комірець схожий на виїзний комплект, тільки виконаний у зеленому відтінку. Абревіатури з назвами партнерів виведені білими буквами.
До речі, американці, створюючи форму на сезон 2017-2018, третю форму не створювали, лише чорний воротарський комплект. Можливо, це теж не сподобалося керівництву команди і стало однією з причин повернення до німецького дизайнера JAKO.
оновлений логотип
У сезоні 16-17, форма якого буде повернута на період 2018-2019, був представлений логотип, оновлений вперше за 20 років. У 1996 році художником Петровим була створена емблема клубу з драконом Зілантов — міфічним персонажем, зображеному на гербі міста Казані. Сама емблема представляла собою щит, облямований подвійною червоно-зеленою смугою на білому тлі. Зверху червоними буквами йшла назва команди, а внизу напис «Футбольний клуб Казань тисячі дев’ятсот п’ятьдесят вісім».
Розробкою нового логотипу керував Артем Єрмолаєв, відомий дизайнер. Ідея і основні кольори емблеми залишилися колишніми, але зображення стало більш впізнаваним і лаконічним. Зілантов став більший і змінив напрямок крил, напис «Казань» перекочувала наверх щита, а внизу залишився лише рік заснування клубу. Найголовніше — назва команди стало чорним і змінився її шрифт — це Аrchive, легко читається навіть здалеку.