Тонування в 2019 році: зміни, штрафи, закон

Російські чиновники внесли ряд змін до правил дорожнього руху. Зокрема з 1 січня 2019 року збільшиться розмір штрафу за тонування. Якщо зараз водії, які не дотримуються встановлені вимоги щодо светопропусканию автомобільного скла, повинні платити штраф в розмірі 500 рублів, то в майбутньому році ця цифра виросте в три рази і складе 1500 рублів.

Норми тонування по ГОСТу 2019 року

Однією з головних тем обговорень серед автолюбителів в останні роки залишається закон про тонування, а саме вимоги до оглядовості автомобільного скла. Останній раз покарання за тонування не по ГОСТу посилювали в 2016 році. З тих пір величина штрафу залишалася незмінною.

Тим часом в кінці 2018 року в колах автомобілістів почали поширюватися чутки, що в прийдешньому році буде покладено край епопеї з темними наклейками на стеклах, і інспектори ДПС перестануть нещадно штрафувати, бажаючих сховатися за тонованими стеклами, водіїв. Однак, чутки так і залишилися чутками: в новому 2019 році тонування також залишиться «поза законом». Правда, не вся, адже судячи з нормативним актам, повної заборони на затемнюючу плівку немає. Співробітники ГИБДД при визначенні порушень з боку водіїв спираються на існуючі допустимі кількісні показники затемнення скла. Якщо рівень светопропускаемости відповідає правилам забезпечення оглядовості, то, природно, ні про яке штраф мова бути не може.

Машина з тонованими стеклами

Дозволені до експлуатації норми тонування стекол (прописані в техрегламенте Митного союзу):

  • Ступінь пропускання світла у лобового скла має бути не менше 75% (хоча за новим технічним регламентом допустимо не менше 70%).
  • У передніх бокових стекол — від 70% (для броньованих автомобілів коефіцієнт світлопропускання зменшений до 60%).
  • Рівень оглядовості задніх стекол не регламентований. Заборонено використання дзеркальної плівки.
  • Дозволено обладнати верхню частину лобового скла захисної светополосой, ширина якої повинна складати не більше 14 сантиметрів.

Подробиці нових поправок в закон про тонування

Про зміни в існуючому законодавчому акті про тонированной плівці заговорили ще в 2015 році, коли був введений новий ГОСТ і Технічний регламент. Наступного року чиновники ініціювали новий документ, який передбачав посилення покарання за порушення нормативних вимог. Тоді було внесено пропозицію збільшити тарифи на заборонену тонування з 500 до 1500 рублів, а при повторному порушенні сума б склала вже 5000 рублів. То мала бути ще один пункт покарання — при триразовому порушення водія повинні були позбавити права керування терміном до півроку. Однак пізніше в доробку потрапили лише перші дві ініціативи, так як в Держдумі вважають, що занадто по-блюзнірськи позбавляти автовласників водійських прав за таку провину. У підсумку в 2018 році законопроект був схвалений і підписаний президентом. За новими тарифами правоохоронці почнуть штрафувати вже 1 січня майбутнього року.

тонування машини

Основні зміни в законі, що вступають в силу з 1 січня 2019 року:

  • порушнику за тонування, яка не відповідає нормам ГОСТу, доведеться заплатити штраф в 1500 рублів замість колишніх 500 рублів;
  • повторний штраф буде вже 5000 рублів;
  • повторний штраф можна призначити людині не більше 12 разів за рік, потім його протиправні дії будуть розцінюватися як адміністративне порушення, яке загрожує великим штрафом, адміністративним арештом або позбавленням прав.

Крім того, будуть діяти вже існуючі правила з тонування. Зокрема власникам транспортних засобів буде також заборонено обклеювати скла плівкою різного кольору або відтінків. Плівки фільтрів SP80 і 90 для експлуатації на передніх стеклах залишаться під забороною.

Тонування: бути чи не бути

Затемнення стекол влади повністю заборонити не можуть хоча б тому, що багато виробників автомобілів сьогодні випускають транспортні засоби з уже тонованими стеклами. Нові авто обладнають кращими атермальниє тонувальними плівками слабкого фільтра, які покращують естетику автомобіля. Зазвичай рівнем світлопропускання господарі щойно куплених транспортних засобів задоволені. Задоволені і інспектори ДІБДР, для яких подібне тонування стекол вважається нормативно правильним.

Однак є серед автомобілістів затяті шанувальники тонування машин «в нуль». Вони протистоять системі і вимагають, щоб параметри світлопропускання стекол були знижені аж до 40%. Така вимога вони аргументують тим, що темна плівка захищає салон автомобіля від цікавих очей. А ще тонування зменшує витрату палива, так як машина сильно не нагрівається. Але безпека у чиновників все ж залишається в пріоритеті. Ось чому надмірна тонування залишається забороненою, адже особливо в нічний час через плівку спостерігається низька видимість, тим самим підвищується ризик зіткнення з іншими учасниками дорожнього руху.

Замір рівня тонування скла

Правоохоронці визначають світлопропускаючих здатність плівки за допомогою спеціального приладу. Без нього виписати штраф поліцейський не має права. Отже, якщо вас зупинили, пам’ятайте про те, що:

  1. Інспектор ДАІ зобов’язаний заміряти тонування за допомогою приладу під назвою «тауметр». Апарат повинен бути апломбірован і мати сертифікат.
  2. Скло під час виміру має бути ідеально чистим. Вимірювання проводять в трьох різних точках скла. Причому показники на тауметра повинні бути всюди однаковими.
  3. Процедуру виміру необхідно зафіксувати на відеокамеру або проводити в присутності понятих.
  4. Для перевірки тонування повинна бути хороша погода, вологість повітря не повинна перевищувати 80%, не повинні йти опади. Нічний час доби також є перешкодою для проведення замірів. Заборонено користуватися тауметром в зимовий час, при температурі нижче +10 градусів, а рівень атмосферного тиску не може перевищувати 795 міліметрів ртутного стовпа.

Виходячи з перерахованих вище вимог, довести порушення поліцейським вдається далеко не завжди. Саме тому багато водіїв примудряються роками залишатися безкарними.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector