Нова форма Спартака на сезон 2019-2020 | фото

Форма культового футбольного клубу «Спартак» з самого заснування практично завжди виконується в червоно-білих тонах. Сьогодні це поєднання кольорів вже перетворилося в номінальну форму: коли говорять про «червоно-білих», футбольні вболівальники знають, що мова йде про гравців московського «Спартака». У сезоні 2019-2020 дизайнери представлять нове бачення екіпіровки команди, враховуючи традиційну символіку.

Домашній комплект

У соціальних мережах декількома спортивними журналістами була опублікована імовірно нова форма «Спартака» 2019-2020 сезону. Попередній дизайн домашньої футболки з’явився в мережі в лютому 2019 року і викликав безліч суперечок серед фанатів. Однак, офіційного підтвердження від керівництва команди не надходило.

Виходячи з публікації, нова форма «Спартака» на сезон 2019-2020 буде традиційно червоного кольору з білими елементами. На футболці знову з’явиться широка біла смуга — відмінна риса «спартаківців», яка не використовувалася два сезони.

На білій смузі великими літерами надруковано найменування титульного спонсора, який давно підтримує команду, — великої нафтової компанії «Лукойл». Це і викликало дисонанс серед користувачів Інтернету. У коментарях вони висловили своє невдоволення тим, що при першому погляді на футболку відразу в очі кидається назва корпорації, а не символіка клубу. Однак, в останні роки дана тенденція вважається нормальною серед багатьох великих футбольних команд, не тільки вітчизняних, а й зарубіжних. Найменування головного спонсора досить часто друкують великим шрифтом на грудях гравців, а лого самого клубу — ліворуч, ближче до серця.

Нова форма Спартака на 2019-2020 рік

На футболці «Спартака» логотип зображений в лівій верхній частині. У новому варіанті символічний ромб виконаний в білому кольорі, добре контрастуючи на основному червоному тлі. Усередині ромб перетинає широка смуга, а в його центрі розташовується буква «С» з м’ячем в середині. Вгорі ромб прикрашають чотири титульні зірки.

У правій частині футболки знаходиться емблема фірми Nike, що спеціалізується на пошитті спортивного одягу і взуття. Дизайнери компанії вже кілька років займаються розробкою концепції всіх комплектів форми московського «Спартака». Крім того, Nike також є спонсором команди.

Компанія Nike працює зі «Спартаком» з 2005 року (тобто, майже 15 років). До цього розробкою екіпіровки для команди два роки займалася компанія Umbro. А починаючи з 1976 по 2002 (крім 1988-1989 років) ФК співпрацював з Adidas.

Цікаве рішення було використано для оформлення ворота футболки: він має вигнуту параболічну форму, а внизу вміщено зображення гладиаторского шолома. Адже клуб названий на честь знаменитого гладіатора Спартака, ім’я якого стало символом відваги і мужності.

У нижній частині футболки використовується орнамент у вигляді контурів ромбовидної форми. Застосування подібних принтів часто зустрічається в дизайнах екіпіровки різних клубів. В цілому, домашня футболка виконана досить лаконічно, без зайвих деталей. Нова гостьова форма «Спартака» ще не була представлена ​​широкій публіці.

Попередні варіанти екіпіровки

У сезоні 2018-2019 амуніція гравців також була виконана в традиційних тонах: червоний фон і білі деталі (назва титульного спонсора, лого Nike і клубу). Однак, в дизайні домашньої екіпіровки не використовувати біла смуга, що викликало невдоволення серед відданих фанатів. На тканину футболки було завдано рельєф у вигляді смуг, які перетинали всю її передню частину. Також, передня частина поділялася на широкі смуги, виконані в різних відтінках червоного.

форма Спартака

Гостьову екіпіровку сезону 18/19 можна назвати негативом домашньої. Вона імена основний білий колір, а елементи, навпаки, — червоні. Відмінність полягала в наявності широкої смуги на грудях футболки — фірмового знака «Спартака», яка була виконана в червоному кольорі. Воріт мав більш глибокий виріз і червону окантовку.

Гостьова екіпірування спартака

Форма сезону 18/19 сприймалася вболівальниками краще, ніж екіпірування в сезоні 17/18. Це був перший рік за тривалий проміжок часу, коли з основного дизайну прибрали традиційну смугу (як з домашнього, так і з гостьового комплекту). Крім того, форма рясніла великою кількістю найменувань різних спонсорів, що викликало хвилю іронії серед фанатів клубу. Цей варіант форми можна було назвати найвдалішим, тим не менш, він був затверджений для проведення матчів того періоду.

У чемпіонаті Росії з футболу в сезоні 17/18 ФК «Спартак» посів третє місце.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector