На уроці російської мови і літератури — 2 сценки

Це сторінка присвячена дорогим учителям, учням середньої школи та їх батькам!
Для вас смішні репортажі зі шкільних уроків. Юнацька безпосередність і любов педагогів до своїх підопічних народжують найнесподіваніші ситуації. Хочете переконатися? Читайте веселі курйози на уроці російської мови і літератури в 2 прикольних сценках.

У першому випадку молодий педагог використовує сучасні методи для вивчення рідної мови. Чи погодяться з нею вчителя старого гарту? Можливо, немає! А ось дітлахам такий підхід обов’язково сподобається!

У другому випадку у нас типовий гоголівський персонаж — ледар нехлюїв. Такий хлопчина є в кожному класі, він зовсім не хоче вчитися! Але педагог прагнути до грамотам і схваленню керівництва, тому тягне неука за вуха і ставить незаслужені четвірки.

Читати також: 18 коротких сценок про школу.

Обидва сценарії ДУЖЕ сміливі, вони кидають виклик сформованим засадам. Поєднання смислового навантаження і музичного супроводу перетворюють прості сценки в захоплюючу виставу!

Отже …

Сценка №1 — На уроці російської мови

На сцені імпровізований клас — парти в три ряди, 6 учнів, стіл вчителя. Дзвенить дзвінок, заходить літня вчителька і з нею молода зміна.

Старенька скрипучим голосом: Доброго дня, діти! Сідайте будь ласка! Хочу повідомити вам дуже неприємну звістку — я йду на заслужений відпочинок (поправляє окуляри і перуку).

За кадром звучить «Алілуя», діти дружно підхоплюються і сідають.

старенька: Але не турбуйтеся! Мені на зміну прислали чарівну Маргариту Павлівну, тепер вона буде вам прищеплювати любов до великого російської мови та літератури.

Діти роблять натхненні обличчя, за кадром звучить «Я вас любив, любов ще можливо …»
Літня вчителька забирає горщик з квіткою, свій ридикюль і потихеньку йде до виходу, а дітвору вже починає ковбасити.

За кадром пісня Льва Лещенко «Прощай!». Учні танцюють в стилі застійного періоду, двері зачиняються, а музика різко обривається.

Хлопці насторожено дивляться на нову вчительку, Маргарита Павлівна строго дивиться у відповідь.

Звучить музика з Рожевої Пантери, педагог обходить клас, дітвора напружується.

Раптом молодий учитель робить кілька танцювальних па і посміхається: Ну, хлопці, почнемо вивчати російську мову?

Хлопці розслабляються і кивають.

учитель: А допоможуть нам кращі репери Росії! Ось перше завдання — написати слова з пісні! (Звучить перший куплет з композиції L’ONE — Тигр).
Навколо Землі я пролечу.
Все буде так, як я хочу цього.
Мій космічний сон.

учень №1 тягне руку, учитель схвально киває. Він вибігає до дошки і швидко пише без помилок: «Навколо Землі я пролечу. Все буде так, як я хочу цього. Мій космічний сон ».
Далі звучить привіт, а учень високий клас. Глядачі в захваті, голосно аплодують.

Маргарита Павлівна: Відмінно! Сідай, п’ятірка! Тепер друге завдання — виправити помилки в тексті, розставити коми і інші знаки пунктуації.

Учитель перевертає дошку, а там текст пісні Басти «Випускний (Медлячок)». Двоє тягнуть руку — хлопчик і дівчинка.

Маргарита Павлівна киває, пара виходить до дошки. Звучить красива пісня Басти, хлопці танцюють і по черзі розставляють крапки, коми в тексті, де-не-де виправляють помилки.

учитель посміхається: Чудово! Сідайте, п’ятірки! А тепер третє — найскладніше завдання! Зачаття свій улюблений вірш в стилі репу. Хто впорається, п’ятірка в півріччі забезпечена!

Учень №2 тягне руку, Маргарита Павлівна жестом запрошує до дошки.

Чи включається заставка, хлопчина налаштовується: Я прочитаю вірш про Дядю Стьопу міліціонера в стилі Оксімірона (за кадром добірка «Face, Oxxxymiron, ЛСП і інші переробляють Дитячий віршик», хвилина — 1.50).

Хлопці не можуть всидіти, встають і гойдаються під біт. Глядачів ковбасить!

учитель на завершення вірші: Це було заліково! Сідай, п’ять! І щоб закріпити матеріал, ми разом зачитаємо реп про нашу улюблену школу. Маргарита Павлівна знімає окуляри, розпускає волосся, скидає каблучки і піджачок.

Хлопці захоплено дивляться на педагога, звучить Крутий шкільний реп — Вчать у школі. Починається з приспіву, гості дізнаються знайомі до сліз слова, дружно підспівують.

Урок російської проходить на УРА! Всі весело танцюють і аплодують.

Сценка №2 — Література в 4 «Б»

На сцені представлений клас, у дошки вчителька, за партами — діти. Кінець уроку, Людмила Петрівна оголошує підсумки контрольної.

учитель: Машенька — п’ять, Дімочка — п’ять, Оленка — п’ять. Все сьогодні добре попрацювали, молодці! Ви мене порадували, тому домашнє завдання не буде.

Дзвенить дзвінок. Діти розбігаються, з останньої парти ліниво встає хлопець.

учитель: А ти, нехлюїв, залишся.

учень: Ну, знову …

учитель: Сідай, нехлюїв, у мене до тебе серйозна розмова.

учень сідає: Ну, Ліля Павлівна, це не я вікно розбив!

учитель: Я Людмила Петрівна. Людмила Петрівна, нехлюїв! .. Стривай. Яке вікно?

учень: Це не я.

учитель: Гаразд, потім розберемося. Ти розумієш, що через тебе наша школа не може вибитися на перше місце по району? Ти тягнеш всіх на дно!

нехлюїв: Ну, Ліля Павлівна!

учитель: Людмила Петрівна! Нехлюїв, одумайся. Тобі 13 років, а ти в 4 класі. У тебе двійки в чверті, а скоро будуть двійки в атестаті!

нехлюїв: Ну, Ліля Павлівна! І шо зі мною робити?

учитель: Людмила Петрівна, нехлюїв! І не говори «че», ми в кабінеті російської мови і літератури.

учень: І шо?

учитель: Нехлюїв, ти дурень? Ось ОГЛЯД, будь ласка. Бачиш, скільки портретів? Назви мені хоча б одного, я тобі четвірку поставлю! Давай. Хто це?

нехлюїв: Це … дядько.

учитель: Це великий російський …. Хто?

нехлюїв: Дядя. Великий російський дядько.

учитель: Поет! Це великий російський поет Олександр Сергійович Пу ….

нехлюїв: Путін.

учитель: Ні. Чи не Путін. Пуш ….

учень: Пуш молодший.

учитель: Пушкін! Це Пушкін! Давай далі. Це хто?

нехлюїв: Ну, якась тітка.

учитель: Яка ще тітка? ..

учень: Та ось же, вусата.

учитель: Нехлюїв, це Гоголь! Як його ім’я та по батькові?

нехлюїв: Моголь.

учитель: Ні, нехлюїв! Згадуй. Наталка, Носов, Незнайко. Скільки всього на букву «Н», 15-а літера алфавіту! Це Гоголь Н …

нехлюїв: Гоголь Ноголь.

учитель: Ні, це Микола Васильович Гоголь. Не біси мене! Хто поруч висить? Давай.

нехлюїв: О! Це я знаю! Це Дід Мороз!

учитель: Ні, нехлюїв! Це Толстой! Як його звали? Підказую: велике котяче.

учень: Ведмідь?

учитель: Лев. Це Лев Толстой. А яке у нього по батькові? Ну, нехлюїв, ти ж знаєш!

нехлюїв: Знаю звичайно! Тигрович.

учитель в розпачі: Про Тургенєва я навіть питати не буду. Скажи хоча б, що він написав! Дуже відомий твір. Всього чотири літери в назві.

нехлюїв: «Куку»?

учитель здивовано: Майже. Він написав «Муму». Про що?

нехлюїв: Про корові!

учитель: Про яку ще корові?

нехлюїв: Яка в назві мукає.

учитель: Не говори дурниць! Он там Достоєвський. У нього ініціали «Ф.М.». Розшифруй.

учень: Радіо станція?

учитель: Ти безнадійний, нехлюїв! У тебе останній шанс! Ось там крайній портрет. Це Афанасій Афанасійович. Яка у нього прізвище?

нехлюїв: Афанасьєв?

учитель: Ні, нехлюїв. Там три букви. Назви їх.

нехлюїв: Ну, Ліля Павлівна, ви такі загадки загадує, прямо незручно?

учитель: Я Людмила Петрівна! Прізвище, як назва сиру! Ти знаєш.

нехлюїв: Бринза? Ой ні. Моцарелла? Точно ні! Фета?

учитель: Так! Афанасій Афанасійович Фет! Все, чотири. Забирайся геть!

Чути стукіт у двері. Учитель дозволяє увійти.

заходить прибиральник: Вибачте, Лариса Панкратова. Там хтось вікно розбив в коридорі. Чи не Ваші?

нехлюїв: Це не я! Спасибі, Ліля Павлівна! (Тікає з класу)

учитель навздогін: Я Людмила Петрівна! Нехлюїв, ти безнадійний!

Грає весела музика, актори виходять на уклін.
Кінець.

Автор: Ірина Мамедова.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector