Вагон 2019: проект РЖД, фото, пасажирський

Незважаючи на стрімкий розвиток технологій для більшості росіян і сьогодні основним способом переміщення на далекі відстані залишається залізничний транспорт. Його переваги незаперечні:

  • доступна вартість;
  • широкий вибір напрямів, що з’єднують різні регіони Росії;
  • комфорт, очевидний при порівнянні з автобусом.

Звичайно, незважаючи на переваги, є і недоліки, основним з яких більшість наших співвітчизників вважають стан вагонів, багато з яких експлуатуються вже не один десяток років. Якими будуть залізничні перевезення в 2019 році, і чи можна сподівається на те, що вагони стануть комфортніше, а подорож безпечніше?

Плацкарт старого зразка

Проект оновлення пасажирського рухомого складу

У травні 2018 року на парламентських слуханнях у Раді Федерації директор з пасажирських перевезень РЖД Дмитро Пегов розповів про новий проект, метою якого є заміна старих пасажирських складів на більш комфортні та сучасні аналоги. Програма закупівлі нового рухомого складу довгострокова і розрахована до 2025 року.

«Говорячи про довгострокову програму закупівлі пасажирських вагонів далекого прямування, перш за все ми маємо на увазі закупівлю інноваційного рухомого складу. Першим кроком на шляху до оновлення стануть вагони проекту «2019» і «2020». Нові вагони з’являться в автопарку «Федеральної пасажирської компанії» вже найближчим часом », — повідомив Пегов.

Виходячи з озвученої інформації, в 2019 році планують вивести з експлуатації морально і технічно застарілі плацкартні вагони, замість яких будуть закуплені інноваційні одне і двоповерхові моделі.

Перспективи впровадження проекту:

  • підвищення якості та безпеки пасажирських перевезень;
  • збереження, а в перспективі і нарощування обсягу наданих транспортних послуг для жителів і гостей країни;
  • зниження цін на квитки в купейних вагонах.

Нові купе 2019 року

Якими будуть вагони 2019 роки?

Всі, кому коли-небудь пощастило подорожувати плацкарти, не з чуток знайомі з «особливостями» таких вагонів, умови яких зовсім не можна назвати комфортними. Що ж нам обіцяють замість двоярусних полиць з підніжками і місцями «на проході»?

Інноваційний пасажирський вагон представленого в Раді Федерації проекту 2019 порадує такими опціями, як:

  • двокамерні склопакети;
  • якісні зносостійкі матеріали;
  • м’які, зручні і безпечні спальні місця;
  • система кондиціювання;
  • біотуалет;
  • душ;
  • розетки євро зразка і роз’єми USB;
  • електронний ключ для кожного купе;
  • умивальник в кожному купе (під столиком);
  • містке багажне відділення;
  • регульоване затемнення вікон;
  • індивідуальні сейфи для цінних речей;
  • Wi-Fi;
  • система відеоспостереження і аудіозв’язку.

По суті, все це не є чимось дуже інноваційним, адже вже давно успішно реалізовано в поїздах зарубіжних виробників і відмінно працює, в чому могли переконатися всі, кому доводилося подорожувати залізницями Європи.

Пропонуємо переглянути відео 2014 року зі оглядом купейного модуля в поїзді, що курсує дорогами Фінляндії:

На етапі проектування були запропоновані найрізноманітніші ідеї вагонів, але для проекту 2019 і 2020 років будуть відібрані самі практичні, надійні і реальні у виконанні проекти, що поєднують в собі функціональність і високий рівень комфорту.

Оснащення, яке отримають новинки, буде залежати від їх безпосереднього призначення. Так, в 2019 на балансі РЖД повинен з’явитися не один пасажирський вагон, а відразу кілька його варіацій.

Швидше за все, це будуть:

  • двоповерховий вагон моделі 2019 роки для приміських пасажирських перевезень, покликаний замінити вагони загального типу;
  • нові одноповерхові вагони бізнес-класу з модулями для 1-2 пасажирів, які замінять «купе»;
  • одноповерховий «замінник плацкарта» з 4-х місних модулями відкритого типу.

Якими будуть нові вагони проекту 2019 року в усіх деталях поки невідомо, але багато про що можуть розповісти фото, що з’явилися в мережі.

Двоповерхові вагони 2019 року
Нові жд вагони в 2019 році
Нові двоповерхові пасажирські поїзди 2019 року

Концепція пасажирського вагона 2020

Якщо про те, якою буде новий вагон РДЖ 2019 року можна судити лише по фото, то про концепцію новинок, які повинні вийти на залізничну колію Росії в 2020 році вже розповіли детальніше.

Йдеться про двоповерхових вагонах двох типів, які повинні з’явитися на вокзалах РФ вже до кінця 2019 або початку 2020 року.

  1. економ клас з модулями відкритого типу для 2-4 пасажирів зі зручностями на початку і кінці вагона;
  2. бізнес клас з купе для 1-2 пасажирів, а також санвузлом та душовою в кожному модулі.

Основний інновацією повинна стати нова модульна платформа, на базі якої будуть збирати вагони.

У двоповерховому вагоні класу «економ» зможе розміститися значно більше мандрівників, але при цьому кожне купе стане трохи менше. В модулів не буде третьої багажної полиці, а на другій полиці сидіти зможе хіба що дитина. Але будуть і приємні моменти, такі, як система безпеки для верхнього пасажира і зручна драбинка, яку обов’язково оцінять всі, хто пам’ятає підніжку старих вагонів. Також в кожному вагоні обіцяють зону, в якій буде знаходиться холодильник, кулер з гарячою водою і кава-машина.

Вагон економ класу 2019 року

Пасажири бізнес-класу будуть подорожувати дійсно по-королівськи. Якщо новий вагон РЖД моделі 2019-2020 року, існуючий поки тільки на фото, буде хоч трохи технічно і естетично наближений до аналогам, які можна побачити в Фінляндії, ціна квитка в повній мірі виправдається рівнем комфорту.

функції провідника

Не тільки самі вагони 2019 і 2020 року буде абсолютно іншими — в рамках проекту обіцяють повністю змінити обслуговування в поїздах. Провідники перестануть бути чимось середнім між співробітниками переносного ларька і офіціантами. Їх основна функція — забезпечення порядку і комфорту пасажирів.

Провідник поїзда 2020 року

Новий концепт плацкарта

Перші концепти майбутніх плацкартних вагонів, які обіцяють поставити на рейки вже в 2019 році, показали на виставці в Москві. Пропонуємо подивитися перший огляд нового плацкарта і оцінити, як зміниться інтер’єр і рівень комфорту для бюджетних пасажирів.

Також не так давно в мережі з’явилася інформація про те, що замість бюджетного плацкарта в поїздах Росії можуть з’явитися капсули. Такий формат вже оцінили жителі Японії. Чи готовий наш чоловік платити більше заради перспективи подорожувати в компактній персональної капсулі? Судячи з габаритами полки, представленої на московській виставці, дорослому європейському чоловікові на ній може бути досить тісно.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector