Що подорожчає з 1 січня 2019 року | які продукти, товари, послуги

Поступове подорожчання більшості груп товарів і різних сфери послуг відбувається постійно, але іноді темпи збільшення цін дуже помірні, а іноді вони змінюються стрибкоподібно. Традиційно після 1 січня спостерігаються такі різкі скачки, оскільки з початком року вступають в дію нові закони, зміни, позначається штучна затримка зміни курсу валют протягом новорічних свят та ін. Фахівці та експерти ціноутворення вже готові дати достовірний прогноз з озвучуванням того, що подорожчає з 1 січня 2019 року в Росії.

Алкогольні напої і тютюнові вироби

З ініціативи Міністерства охорони здоров’я в 2018 році було розглянуто пропозицію про щорічну індексацію цін на тютюнову продукцію і міцні спиртні напої. Подорожчання акцизу на алкоголь мало становити 20%, а зростання ціни за акциз на сигарети — 10%. На даний момент Міністерство фінансів відхилило цю пропозицію, але до нього вирішено повернутися і досягти компромісного рішення після перегляду до настання 2019 року.

Подорожчання сигарет в 2019 році

Російські виробники тютюнових виробів висловили підтримку на введення обов’язкової сертифікації, оскільки вважають, що це гарантує покупцю придбання якісного товару і збільшує надходження коштів до бюджету у вигляді податку.

паливо

З 1 січня 2019 року вступає в силу подорожчання паливних акцизів, яке стане третім за рахунком, запланованим цією програмою. Два перші відбулися 1 січня і 1 липня 2018 року, а останнім заплановано на 1 січня 2020 року. Саме цей фактор викличе величезний резонанс в ціноутворенні багатьох товарів протягом перших місяців 2019 року.

Збільшення вартості акцизу призведе до подорожчання цін на паливо вже з перших чисел січня до 10%, але після першого сплеску вартість встановиться на значенні 7-7,5% більше, ніж в кінці 2018 року. З такою вимогою ознайомлені всі без винятку трейдери і виробники паливної продукції.

Транспортні послуги

У зв’язку з попереднім пунктом з 1 січня подорожчають послуги перевізників товарів і всіх компаній-вантажоперевізників. У свою чергу до подорожчання рано чи пізно підійдуть і державні компанії, які займаються пасажирськими або вантажними перевезеннями і доставкою товарів.

У міру можливості держава намагатиметься стримувати це зростання, але для середнього росіянина покупка квитків на проїзд і переміщення в громадському транспорті та на метро стане більш витратною частиною бюджету.

Авто і супутні товари

Збільшення податку в розмірі 2% призведе до подорожчання автомобілів, запчастин і всіх видів сервісу в 2019 році. Готовність до цього висловили всі виробники автотоварів, які займаються продажами всередині країни і експортом.

Деякі фахівці прогнозують, що це знизить продажу вітчизняного автопрому на користь імпортованих авто, але великі концерни заявляють, що зроблять ряд спроб врегулювати це питання завдяки різноманітним акціям і спецпропозицій.

Ретро-автомобіль

послуги ЖКГ

Протягом останніх років цінники в квитанціях незмінно зростають в першому місяці року. Експерти вважають, що така ситуація повториться і в 2019 році. Державні структури прагнуть до регулювання цін на комунальні послуги відповідно до рівня інфляції, але саме вартість послуг ЖКГ найчастіше в першу чергу випереджає зростання інших товарів і послуг.

Продукти харчування

З 1 січня 2019 року через подорожчання палива чекає новий виток зростання цін на основні групи продуктів. В першу чергу це відіб’ється на роздрібній вартості хліба та хлібобулочних виробів, кондитерських виробів, всієї лінійки молокопродуктів, цукру, м’яса великої рогатої худоби, свинини та свійської птиці.

За кілька тижнів це спричинить підтягування значень на цінниках більшості інших продуктів харчування на 1-2%. Підвищення досягне максимуму в січні-березні, після чого ціни повинні стабілізуватися до кінця року.

Ресторанні послуги

Зміни, що торкнулися продуктів харчування, незмінно вплинуть на послуги ресторанного бізнесу. Якщо кафе або ресторан не піде на підвищення вартості своїх послуг, це невідворотно призведе до збитковості.

Наскільки подорожчає задоволення харчуватися в кафе і ресторанах для звичайних росіян, залежить від дій постачальників і від поведінки конкурентів, які можуть демпінгувати послуги, знаходячи на перших порах приховані резерви.

Дівчина в ресторані

Товари в пластиковій упаковці

З 1 січня очікується подорожчання всієї продукції, фасованої в пластик. Причиною цього став повсюдно введений в Росії екологічний збір. Зміняться ціни на заморожені овочі та фрукти, напої і воду, нарізку ковбасних виробів і сиру, пиво на розлив, молокопродукти в пакетах. Виробники змушені будуть оплачувати екозбір, що в кінцевому підсумку призведе до подорожчання всіх продуктів, упакованих в пластик.

обов’язкове маркування

На даний момент урядом вже затверджений остаточний перелік товарів, які підлягають маркуванню. Прямим наслідком цього буде те, що вони подорожчають вже з початку року. До 2019 року така практика поширювалася тільки на сировину в хутряній індустрії, яке з 2016 року підлягає обов’язковій сертифікації, що викликало подорожчання на 30-45% в перші місяці після нововведення. Це стандартний механізм для ринкової економіки, який проявить себе і в 2019 році.

Наступні групи товарів будуть надходити в продаж на законних підставах тільки після необхідного маркування в 2019 році в такі терміни:

  • тютюн — з 1 березня;
  • взуття — з 1 липня;
  • парфумерна продукція — з 1 грудня;
  • шини та покришки — з 1 грудня;
  • одяг чоловічий та жіночий (звичайна і робоча) — з 1 грудня;
  • верхній одяг для дітей — з 1 грудня;
  • білизна (банний, постільна, кухонне) — з 1 грудня;
  • продукція фотоіндустрії — фотоапарати, спалах зовнішні і стаціонарні, фото-лампи — з 1 грудня.

Маркування спричинить за собою негайне подорожчання всіх перерахованих вище груп товарів, але частково вирішить проблему з контрафактом, що в цілому позитивно вплине на економіку країни.

маркування товарів

З початку 2019 до кінця 2020 року буде також введена аналогічна маркировочная система для медичних препаратів та ліків, що стане причиною їх подорожчання.

Плюси і мінуси

Кожна одиниця маркованої продукції буде забезпечена особливим кодом, за яким можна буде визначити справжність вироби. Такий код буде унікальним, його неможливо підробити або скопіювати. Ця система повинна бути єдиною по всій Росії, вона зможе забезпечити росіянам захист від підробок.

Деякі політики і експерти не поділяють оптимістичного погляду на такі нововведення, так як вважають, що найбільше вони вдарять по виробниках і покупцям, орієнтованим на найдешевший ціновий сегмент, для яких подорожчання на 5-6% може стати вирішальним фактором. Виробник повинен буде придбати додаткове обладнання, за допомогою якого наносять код, а витрати на придбання в кінцевому підсумку ляжуть на покупців.

причини

Серед найважливіших причин, що призводять до збільшення вартості товарів і послуг, експерти називають:

  • зміна ПДВ, яке з 1 січня складе + 2%;
  • індексація заробітних плат і пенсійних виплат;
  • співвідношення російського рубля і долара;
  • загальний рівень інфляції в країні.

Залишається сподіватися, що держава докладе всіх зусиль для того, щоб середній росіянин не відчув на собі різке зменшення доходів з 1 січня 2019 року у зв’язку з подорожчанням, викликаним всіма цими факторами.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector