Подарунки клієнтам на Новий 2019 год | корпоративні, що подарувати

Новий Рік не тільки відмінний привід для найрізноманітніших вигідних пропозицій і приємних подарунків, що дозволяють залучити нових клієнтів і нагадати про компанії старим замовникам.

Маркетинг корпоративних подарунків напрямок для Росії відносно нове, але активно розвивається. Багатьох сьогодні вже не здивуєш розсилкою електронних вітальних листівок або персоналізованими повідомленнями. А як щодо справжнього подарунка? Подарунка, який людина буде зберігати багато років і часто використовувати? Йтиметься про цілком матеріальних подарунки, які можна і потрібно піднести клієнтам напередодні новорічних свят.

Корпоративні подарунки на 2019 рік

Чи потрібні подарунки для клієнтів і навіщо?

Новорічний подарунок від компанії — дуже вигідний маркетинговий хід, адже при порівняно невеликих фінансових вкладеннях ви отримуєте:

  • ефективну рекламну кампанію;
  • підвищення статусу фірми або бренду;
  • зростання лояльності з боку клієнтів на заздрість конкурентам.

Інформація до роздумів. Дослідження показали, що статті і рекламні оголошення в пресі є найбільш короткочасними, оскільки про них люди забувають, як тільки відводять погляд від сторінки, реклама на телебаченні або радіо дає ефект тільки в період ротації, зовнішня реклама на вулицях міста дратує багатьох людей совій нав’язливістю. У той же час стильна і корисна річ, отримана в якості презенту, часто використовується роками. При цьому більшість людей пам’ятають, хто і за яких обставин підніс їм цей презент.

Новорічні подарунки клієнтам від компанії

Тільки в США великі компанії і маленькі приватні фірми витрачають на подарунки в цілому близько 20 мільярдів доларів! При цьому, багато керівників відзначають, що виготовлення брендованих подарунків обходиться їм дешевше, ніж знижкові акції.

Саме тому саме час задуматися про те, які цікаві корпоративні подарунки ви піднесете своїм клієнтам на Різдво чи на Новий 2019 год!

Правила вибору корпоративного подарунка

Для того, що б новорічна акція дала бажаний результат, необхідно грамотно вибрати презенти. Ідеальний корпоративний подарунок повинен бути: креативним і дійсно корисним, викликати позитивні емоції і, звичайно, мати доступну ціну.

При виборі штучки, яку можна буде піднести клієнтові, необхідно врахувати:

  1. статус людей, що складають цільову аудиторію.
  2. сферу діяльності компанії;
  3. кількість клієнтів, які повинні отримати презенти.

Перш за все, варто розділити клієнтську базу на три основні групи:

  • VIP-клієнти, завдяки яким компанія отримує левову частку доходу.
  • постійні замовники, які приносять кошти не настільки великий, але постійний.
  • звичайні покупці, які замовляли товари або послуги кілька разів, але при сприятливому збігу обставин можуть стати постійними замовниками.

Подарунок віп-клієнтам на 2019 рік

Є, звичайно, і четверта група — люди, одного разу відвідали магазин або офіс компанії. Якщо є фінансова можливість, то і про таких клієнтів варто не забувати, адже серед них теж можуть виявитися ваші майбутні клієнти групи VIP.

Ідеї ​​подарунків від імені компанії

Поза сумнівом, безпрограшним варіантом подарунка на Новий 2019 рік є ексклюзивні брендовані сувеніри, а це значить, що підбирати і готувати такі подарунки улюбленим клієнтам варто завчасно.

Дитячі подарунки

Якщо ваша цільова аудиторія діти або їхні молоді батьки — даруєте казку!

Яскраві емоції будь-якому малюкові принесе барвисте лист від Діда Мороза, відмінним доповненням до якого може стати:

  • міні-книжка з ексклюзивною казкою;
  • брендована ялинкова іграшка;
  • запрошення на свято або дитячий спектакль, організований спеціально для дітей ваших клієнтів.

Дорогі подарунки для клієнтів

Як правило, елітні сувеніри та статусні речі дарують VIP-замовникам. Найціннішим клієнтам маркетологи радять піднести на Новий 2019 рік подарунки, які мають практичну цінність:

  • статусні аксесуари для прикраси робочого кабінету;
  • ексклюзивні канцелярське приладдя від відомих виробників;
  • гарне вино в гарній брендованої упаковці.

Цій категорії людей не варто в подарунок знижки на товари і послуги. Краще підготуйте для них ексклюзивну пропозицію. Це підкреслить високий статус клієнта та його цінність для вашої компанії.

Елітні подарунки клієнтам

Оригінальною ідеєю може стати подарунок у вигляді одноразового членського внеску в елітний клуб (напрямок вже залежить від сфери діяльності компанії і статусу віп-клієнтів). До речі, якщо це люди дійсно відомі, то за результатами грамотно проведених переговорів, такі запрошення можуть обійтися набагато дешевше, ніж звичайним людям (а іноді власники клубів з задоволенням надають VIP-персон абонемент абсолютно безкоштовно).

Однозначно варто відмовитися від банальних сувенірів у вигляді різноманітних свинок. Навіть якщо порося буде мега креативним, малоймовірно, що він надовго затримається в кабінеті солідного людини.

Подарунки для постійних клієнтів

У цій категорії презентів повинні поєднуватися розумна ціна і практичність.

Універсальним подарунком, що нагадує про вашу компанію, стане красивий настінний або настільний календар. Варто виробництво такої продукції недорого, а рекламний ефект гарантовано буде працювати протягом всього календарного року.

Якщо бюджет подарунка середнього рівня трохи вище, можна розглянути такі варіанти брендованих товарів, як:

  • флешки;
  • навушники;
  • PowerBank;
  • аксесуари до ПК і портативним гаджетам;
  • посуд (особливо якщо тематика кулінарії перегукується з напрямком вашої діяльності);
  • світильники;
  • годинник;
  • термо-гуртки.

Брендовані подарунки клієнтам

Масові недорогі презенти

Якщо запланували привітати всіх клієнтів без винятку, варто пошукати недорогі презенти. Найкраще замовити оптом подарунки на Новий 2019 рік звичайним клієнтам. Чим більше буде тираж брендування продукції, тим дешевше вийде кожна одиниця. Пропонуємо піднести канцелярське приладдя з логотипом бренду:

  • ручки і олівці;
  • блокноти і щоденники;
  • папки і органайзери;
  • відривні стікери для нотаток;
  • тримачі для паперів;
  • брелоки;
  • інші предмети, корисні людям будь-яких професій.

Що не варто дарувати від імені компанії?

При виборі презенту для клієнтів важливо витримати дистанцію. Маркетологи настійно не рекомендують дарувати від імені компанії:

  • будь-які товари, що носять особистий характер (з такими подарунками складно вгадати);
  • товари для здоров’я (нагадування про хвороби дарує негативні емоції, навіть якщо подарунок потрібний);
  • речі, що мають еротичний підтекст (це неприйнятно в будь-якій діловій сфері);
  • гострі предмети (вони здатні накопичувати негативну енергетику);
  • дзеркала (погана прикмета в сфері бізнесу).

Кращі новорічні подарунки для клієнтів

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector