План протидії корупції на 2018-2019 | національний

Ще невідомо, під яким офіційним гаслом пройде в Російській Федерації майбутній рік. Зате неофіційно його можна назвати початком періоду масової боротьби з корупцією. Надавати протидію саме цьому негативному і розкладницької суспільство явищу неодноразово закликав особисто Президент країни В.В. Путін. Найближчим часом він повинен буде підписати вже 6 за рахунком документ з планом заходів, покликаних убезпечити державу і націю від хабарництва аж до 2019 року.

нові тенденції

Починаючи з 2017 року, в антикорупційному законодавстві відбулися деякі істотні зміни. Наприклад, велика частка відповідальності лягла на осіб, які виконують обов’язки керівників суб’єктів. Від глав республік, країв, областей і губернаторів зажадали в жорсткому порядку контролювати всі майнові взаємини, що існують в середовищі їхніх підлеглих, а при виявленні будь-яких сумнівних, недостовірних або неповних даних — в терміновому порядку звертатися до вищих інстанцій. У заяві необхідно вимагати або відсторонення людини від служби, або застосування до нього іншого виду дисциплінарного покарання в разі підтвердження факту злочину повноважень.

Відповідно до розроблюваного національним планом протидії корупції на 2018-2019 роки, надалі кожне звільнена особа, що не виправдало покладеного на нього довіри, виявиться внесено в спеціальний інформаційний перелік. Його створення передбачається новою статтею №15, яка вже з’явилася в федеральному законі від 25.12.2008 № 273-ФЗ. Чиновники будуть включатися до реєстру терміном на 5 років, а сам він зовсім скоро запрацює на базі офіційних Інтернет-ресурсів Уряду.

Очевидно, що політика розподілу відповідальності по регіонах збережеться і навіть зміцниться. Це пов’язано з тим, що в багатьох населених пунктах країни сьогодні відбувається оновлення адміністративного апарату, і на зміну старим службовцям приходять молоді і повні сил люди, які повинні мати на увазі: надалі за повторення помилок своїх попередників і приховування незаконних дій підлеглих вони будуть відповідати в кілька разів серйозніше.

Арешт за хабар

Тепер їм знадобиться надавати максимально повні відомості про матеріальний стан колег і враховувати в довідках «презенти», цінності, отримане у спадок майно та інші доходи, які були передані останнім на безоплатній основі. Таке нововведення, про яке йдеться в Указі Президента РФ від 19.09.2017 №431, мабуть, пов’язано з побоюванням влади втратити в результаті розкрадання близько 440 млрд. Рублів, які планують вивільнити в ході реструктуризації боргу.

Якісно розширяться повноваження наглядових і контролюючих організацій. Так, Управління Президента з питань корупції (КПК) тепер зможе безпосередньо замовляти виписки з інформацією, що стосується фінансової діяльності фізичних і юридичних осіб, у Росфінмоніторингу, в той час як раніше орган міг здійснювати цю процедуру лише через посередників. Сьогодні представники відомства також займаються підготовкою спеціальних «методичок» — уніфікованих матеріалів консультативного характеру, покликаних допомогти главам регіонів, особливо тим, які тільки зайняли свої пости, розробити грамотну систему заходів для правильної реалізації загальнонаціонального проекту по викоріненню хабарництва.

Це цікаво! Поки публікації багатьох важливих документів залишається тільки чекати, будь-який бажаючий громадянин може ознайомитися з уже затвердженим планом Верховного суду з протидії корупції на 2018-2019 роки.

антикорупційна політика

11 січня 2018 року також ще відбулося перша зустріч членів Комітету з безпеки і протидії корупції. Тут було висловлено 3 ідеї, 2 з яких мали практичну цінність для поліпшення антикорупційної політики. Згодом вони можуть перетворитися в офіційні нормативно-правові акти.

Перший з розглянутих законопроектів №289749-7 особливо пропонувався до прийняття в 2 читанні представникам ГД РФ. Його суть, висловлена ​​доповідачкою Наталією Поклонский, полягала в наступному: якщо в злочині закону викриють співробітника кримінально-виконавчого відомства і буде вирішуватися доля про його звільнення, якого зажадає обвинувальний вирок суду, міра покарання не повинна застосовуватися при наявності факту подальшої декриміналізації даного діяння.Хабар в конверті

Другий законопроект №295951-7, пропонований до прийняття в 1 читанні і представляється заступником голови комітету Анатолієм Виборним, стосувався нововведень у сфері повідомлення судових приставів-виконавців про арештованих рахунках недоброчесних держслужбовців. Щоб оптимізувати передачу інформації в цій області, владі необхідно впорядкувати систему пересилання паперових і електронних повідомлень, а також розробити для них спеціальні стандарти.

Крім того, на минулому в кінці 2017 року під головуванням Генерального прокурора РФ Юрія Чайки засіданні анікоррупціонного Координаційної наради керівників правоохоронних служб активно обговорювалося те, що відомства повинні будуть виконати в 2018 році. Конкретні завдання були закріплені ще в Постанові «Про стан і про організацію роботи правоохоронних органів Російської Федерації щодо виконання заходів Національного плану протидії корупції на 2016-2017 роки, затвердженого Указом Президента Російської Федерації від 01.04.2016 № 147». Наприклад, тут сказано, що Генпрокуратура зобов’язана перевіряти:

  1. Федеральні державні установи на предмет виявлення того, чи дотримуються вони антикорупційних законів чи ні.
  2. Дотримання особами, які були звільнені з владних установ через перевищення посадових повноважень, розпоряджень і обмежень ст. 12 ФЗ «Про протидію корупції» при влаштуванні на нові місця роботи.
  3. Правдивість інформації про доходи, витрати і доповідей про профілактику хабарництва, які надають суб’єкти РФ і конкретні чиновники.
  4. Дотримання букви закону в разі розпорядження земельними ділянками, які є власністю держави, і закупівлі медичних ліків і техніки для обслуговування населення. Те ж поширюється і на організацію процесу надання медичної допомоги в цілому.

Путін виділив гроші на боротьбу з корупцією: відео

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector