Нова Лада Калина Крос 2019 | фото, ціна, характеристики

LADA Kalina — лінійка вітчизняних передньопривідних автомобілів малого класу, в основі яких лежить надійна платформа «Гамма». Інтерес, викликаний в 2004 році появою на ринку автомобіля з оригінальною назвою «Калина», не випадковий, адже це була одна з перших вітчизняних моделей, в екстер’єрі та інтер’єрі якої з’явилися так звані «європейські нотки».

Логотип ЛАДА

Історія моделі

перше покоління Kalina збирають з листопада 2004 року, хоча розробляли модель починаючи з 1993 року і перші прототипи автомобіля в різних версіях кузова були вперше представлені в Москві задовго до початку серійного виробництва:

  • хетчбек показали в 1999 році;
  • седан — в 2000;
  • універсал — в 2001.

Лада Калина хєтчбек
Лада Калина хєтчбек
Лада Калина універсал
Лада Калина універсал
Лада Калина седан
Лада Калина седан

Лада в кардинально новому дизайні продавалася дуже добре, що підштовхнуло компанію до модернізації моделі. У 2007 році на зміну 1,6 літровому чотирициліндровому силовому агрегату був запропонований більш потужний 16-клапанний об’ємом 1,4 літра, а гальмівна система автомобіля отримала модуль ABS.

Але, не все було так гладко. Думка власників про якість і функціонал автомобіля було неоднозначним. Не на користь Калини зіграли і прецеденти з відкликанням серії авто, в яких були виявлені серйозні дефекти рульового управління і опор двигуна.

Калина 1 покоління

Але, незважаючи ні на що, автомобіль користувався великою популярністю, а в 2009 році навіть посіла почесне 4 місце за кількістю реалізованих моделей серед всіх вітчизняних автомобілів.

друге покоління Клини було представлено в 2012 році. Оновлений автомобіль зберіг впізнаваний дизайн, але отримав ряд істотних технічних доробок, частина з яких була запозичена у Гранти.

Лада Калина 2

Власники нової моделі відзначили такі переваги Lada Kalina 2:

  • поліпшена динаміка розгону;
  • АКПП Jatco (опціонально);
  • системи ABS + BAS, а аткже ESP і TCS;
  • комплект подушок безпеки;
  • клімат контроль;
  • навігаційна і мультимедійна системи;
  • комплект опцій, що забезпечують комфорт і безпеку водіння.

Салон Лада Калина 2
Інтер

Модель другого покоління вийшла досить вдалою, наблизившись до європейського ідеалу, і продемонструвавши, що недорогий вітчизняний автомобіль може бути стильним, комфортним і динамічним. Цілком природно, що всі з нетерпінням чекали, який же буде третя генерація Калини.

Нові моделі Лада Калина

повноцінного третього покоління автомобіля Лада Калина до 2018-2019 року так і не випустили, хоча запропонували дві досить цікаві версії:

  • Lada Kalina Cros з претензією на позашляхового;
  • «Заряджена» спортивна Калина NFR.

Lada Kalina Cross
Lada Kalina Cross
Lada Kalina NFR
Lada Kalina Cross

Lada Kalina Cros

Хоча виробник позиціонував новинку, як «внедорожную версію», міфи про позашляхових якостях моделі Крос розвіялися з випуском першого автомобіля. Збільшений на 2,3 кліренс, допрацьована підвіска, що збільшився діаметр колісних дисків і новий обвіс так і не зробили з міського автомобіля кросовер і вже тим більше позашляховик.

Екстер

Нова Калина Крос, інтерес до якої збережеться і в 2019 році, отримала стильний екстер’єр. Хоча очевидним залишилося близьку спорідненість моделі з базовим універсалом 2 покоління, дизайнери змогли надати авто динамічність, масивність і спортивну нотку.

Інтер’єр не отримав істотних доробок, хіба що стильною родзинкою автомобіля стали яскраві вставки і двоколірна оббивка сидінь в кольорі кузова.

З основних доробок варто відзначити:

  • поліпшену шумоізоляцію;
  • розширений список опцій;
  • передня підвіска від Макферсон;
  • захист трансмісії (ще один натяк на позашляхового моделі);
  • наявність версії з автоматичною коробкою передач.

Лада Калина Крос 2018-2019

Лінійка силових агрегатів залишилася колишньою:

Тип двигуна

обсяг

потужність

Бензиновий 8-міклапанний

1,6 л

87 л. с.

Бензиновий 16-тіклапанний

1,4 л

106 л. с.

Власне, колишніми залишилися і проблеми моделі:

  • недолік простору для пасажирів другого ряду;
  • скромний як для універсала (і тим більше кросовера) багажник в 355 л .;
  • сумні показники рівня безпеки (1 зірка проти 2 у моделі Granta).

Lada Kalina NFR

Ще одна спроба створити чергову реінкарнацію моделі з присвоєнням міському авто кардинального нового іміджу. Оснащена форсованим 1,6 літровим 140 сильним 16-тіклапанніком, модель повинна була стати базою для виробництва гоночних авто.

Lada Kalina NFR

Якщо навіть ви спробуєте знайти в 2019 році Калину NFR, то дізнаєтеся, що модель випускалася тільки в люксової комплектації, для якої виробник не поскупився на оббивку зі штучної шкіри, цілі 2 подушки безпеки, обігрів передніх крісел і пакет стандартних електронних опцій в допомогу водієві.

Ціна спортивної (а за обіцянкою виробника навіть гоночної) Калини, що отримала завидні як для побратимів технічні характеристики в салоні стартувала від 850 000 рублей.

Чи буде нова LADA Kalina в 2019 році?

Настав 2018 рік і в повітрі зависло питання, чи буде взагалі нова Лада Калина і не припинить концерт виробництво автомобілів даної лінійки з приходом 2019 роки?

Дійсно, інформація про завершення випуску автомобілів даної лінійки була озвучена керівництвом компанії. Таке рішення продиктоване бажанням зосередити всі наявні потужності на випуск більш перспективних моделей, таких як XCODE і XRAY.

XCODE 2019
Lada XCODE
XRAY 2019
Lada XRAY

Думки експертів, як і звичайних автомобілістів, розділилися. Хтось вважає, що нерозумно відмовлятися від проекту, адже Kalina користується популярністю і має певний потенціал подальшого розвитку. Інші ж оперують тим, що сьогодні все більше зростає інтерес до класу повноцінних SUV, а в лінійках міських авто Лада може запропонувати й інші, не менш затребувані моделі, ім’я увазі перш за все Гранту, на базі якої планують випустити новий кросовер.

Таким чином, сьогодні подальша доля народного автомобіля залишається туманною. Якщо керівництво компанії таки зважиться випустити третє покоління автомобіля Калина, новинка буде кардинально відрізнятися від попередника, а ціна автомобіля істотно зросте, адже він повинен буде не поступатися по оснащенню, дизайну, а також рівню комфорту і безпеки новим Іксів. Але тут виникає новий, цілком серйозне питання — а чи варто вкладати такі величезні суми в створення конкурента вже існуючого і добре що продається автомобілю?
Якою буде відповідь, покаже час, а поки пропонуємо подивитися відео про найдорожче дітище концерну АвтоВАЗ:

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector