В середині травня 2019 публіка побачила нову домашню форму «Мілана», в якій команда буде грати в сезоні 2019/2020. Створенням екіпіровки займалася компанія «Puma», яка працює з клубом вже другий сезон. Вперше гравці вийдуть на поле в новому обмундируванні в останньому домашньому матчі серії А сезону 18/19 проти ФК «Фрозіноне».
Домашня форма
Нова домашня форма «Мілана» 2019/2020 виконана в класичному стилі — червоно-чорні пласкі і білі акценти. Це друга робота від «Puma» для італійських футбольних гігантів. Вона є такою ж класичною, як і дебютний дизайн. Головна відмінність полягає в тому, що в новому сезоні смуги більш тонкі, ніж в попередньому році. Такі смуги використовували в ранніх варіантах екіпіровки клубу. Смуги розташовані по всьому полотну футболки, включаючи спину і рукава. Воріт має круглу форму і виконаний в чорному кольорі.
Яскравими елементами на передній частині футболки є логотипи спонсорів і емблема клубу. Титульним спонсором з 2010 року виступає компанія «Fly Emirates». Її найменування нанесено великими білими буквами в центрі футболки.
«Fly Emirates» — один з найбільших авіаперевізників, який базується в Дубаї (ОАЕ).
Технічний спонсор команди — німецький виробник спортивного одягу і взуття «Puma». До цього клуб багато років працював з іншою німецькою компанією «Adidas». Однак, в 2018 році контракт був розірваний достроково. З «Puma» «россонері» співпрацюють другий сезон, і поки дизайнери радують багатьох фанатів використанням традиційного способу. Лого з стрибає кішкою розташувалося на правій груді і лівому рукаві.
Зліва дизайнери розмістили емблему «червоно-чорних» — щит з символікою команди і гербом міста Мілан. Внизу щита — дата заснування клубу (1899), а вгорі — абревіатура його повної назви (ACM- Associazione Calcio Milan). Над емблемою зображена зірка, яку команда заслужила після десятого чемпіонського титулу в кінці 70-х.
На задній частині футболки, під коміром, розташувався маленький червоно-чорний диявол. Це одне з прізвиськ учасників команди. Спочатку воно уособлювало клубні кольори — червоний, який символізував диявола, і чорний — загрозу для суперників.
Шорти домашньої екіпіровки білого кольору з червоною окантовкою на лівій холоші і чорної — на правій. Зліва нанесено зображення лого «Puma», а праворуч — емблема клубу. Гольфи також білого кольору з червоно-чорною вставкою по центру.
екіпірування воротаря
Сорочка голкіпера в новому сезоні буде зеленого кольору. Рукава мають крій реглана. Від плеча до ліктя вони виконані в темно-зеленому кольорі з тонкими світлішими смугами. Воріт зроблений трикутної форми.
На передній частині сорочки зображені логотипи спонсорів і емблема ФК «Мілан» в білому кольорі. Вони вдало поєднуються з зеленим фоном і добре на ньому контрастують.
гостьовий комплект
Гостьова екіпірування «россонері» виконана також у традиційному стилі, як і домашній комплект. Вона повністю біла з декількома контрастними елементами. На футболі є широка чорна смуга на лівому плечі і червона — на правому.
Лого титульного спонсора розташовується, як правило, по центру, але для гостьового комплекту використаний червоний колір. Емблема «Puma» зображена чорним.
третя форма
Третій варіант форми «Мілана» на сезон 2019-2020 має найбільш сучасний дизайн. Для неї використовувався переважно чорний колір з цікавим експериментальним принтом. Тонкі червоні смуги, які розташовані на передній частині футболки, з сірим градієнтним візерунком нагадують язики полум’я. Мабуть, дизайнер хотів підкреслити диявольське прізвисько «россонері». Додаткові елементи екіпіровки зображені контрастно-білим.