Нова Форма Челсі на сезон 2019-2020 | фото, домашня і гостьова

Напередодні сезону 2019/2020 футбольні клуби анонсують комплекти спортивної екіпіровки. Англійський «Челсі» і його технічний спонсор Nike вже офіційно презентували нову домашню форму. Як буде виглядати гостьовий варіант поки залишається в секреті, але судячи з оновленим дизайном основного комплекту, на вболівальників чекає щось цікаве.

Домашній комплект

Презентація нового комплекту «Челсі» пройшла за участю атакуючого півзахисника Едена Азара. Саме він позує на фото в формі сезону 2019/2020. На зміну лаконічному, строгому і без надмірностей торішньому комплекту Nike представив екіпіровку з незвичайним візерунком. Футболка розписана різними частинами лондонського стадіону «Stamford Bridge». На ній красуються фрагменти зображень домашньої арени клубу, розташовані у випадковому порядку. На примірці оновленого комплекту Еден Азар поділився своїми враженнями про дизайнерської ідеї: «Це наш будинок. Всякий раз, коли ми виступаємо перед нашими фанатами, з’являється відчуття, що все йде як треба. За минулі роки у нас залишилося багато спогадів на «Брідж», тому цілком доречно віддати данину поваги легендарному стадіону, відбивши це на футболці ».

Футболка нового домашнього комплекту ФК Челсі 2019-2020

Колір костюма, не змінюючи традиціям, залишився синім, але на один тон глибше, ніж випускав екс-спонсор команди Adidas. Представники Nike пояснюють, що компанія постаралася випустити форму в кольорі, максимально наближеним до оригінального кольору клубу. При пошитті американські виробники взяли за основу відтінок футболки з 70-х років. За рахунок стильного V-образного вирізу на футболці і без того широкі плечі футболістів здаються ще більш м’язистими. Задню частину коміра прикрашають стилізовані білосніжні букви монограми CFC на смужці червоного кольору. Нагадаємо, що в 1952 році абревіатура CFC на тлі синього щита була другою за рахунком емблемою британського клубу. Цей тимчасовий варіант запропонував тренер Тед Дрейк на заміну емблеми із зображенням пенсіонерів «Челсі».

На внутрішній стороні футболки зображений логотип клубу — лев з написом THE PRIDE OF LONDON. Доповнюють комплект одноколірні сині труси. Гетри традиційно білого кольору з червоно-синім оздобленням «Челсі» в районі ікри. Шанувальники футболу, які відстежують тренди спортивного екіпірування вже заявили, що форма британської команди на сезон 2019/2020 сама незвичайна в історії клубу. Nike, який часто отримує докори за відсутність фантазії і однотипність форм, постарався і здивував дизайнерською ідеєю.

Домашня екіпірування ФК Челсі 2019-2020

Для довідки. Побудований в 1877 році стадіон «Стемфорд Брідж» з 1905 року є домашнім стадіоном для футбольного клубу «Челсі».

взаємовигідне партнерство

Уже третій сезон поспіль на грудях футболістів «Челсі» буде красуватися назва японської компанії з виробництва автомобільних шин Yokohama Rubber. За умовами договору, який почав діяти з 2016 року логотип Yokohama буде зображений на формі всіх футболістів клубу і його молодіжних команд. Спонсорська угода щорічно приносить команді близько 40 млн. Фунтів, що в два рази більше ніж попереднє партнерство з Samsung. Поки цей дорогий контракт займає друге місце в історії прем’єр-ліги. На першому місці «Манчестер Юнайтед» з доходом у вигляді 53 млн. Фунтів від американського Chevrolet.

Ще один всім відомий логотип нанесений на форму лондонських гравців. До літа 2022 року на рукавах футболістів британського клубу розміщена реклама південнокорейської автомобілебудівної компанії Hyundai. Ціна размещенія- 10 млн. Фунтів на рік. Для Hyundai це перша інвестиція в британський футбольний ринок. Протягом попередніх двох десятиліть компанія вважала за краще співпрацювати з національними командами. Це угода не менш вигідна для футболістів, ніж договір з японцями.

Від офіційного постачальника спортивного екіпірування «синіх» команда отримує 65 млн. Євро в рік. Президент Nike Тревор Едвардс вважає це партнерство взаємовигідним і дуже перспективним для своєї компанії. «Челсі» — клуб світового рівня, що має багаті традиції і пристрасних уболівальників по всьому світу. Партнерство з «Челсі» зміцнює наші лідируючі позиції в світі », — зазначив президент бренду Nike.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector