М’яч євро 2020 по футболу | офіційний, фото

М’яч Євро 2020 є одним з головних символів свята футболу (нарівні з емблемою, талісманом і переможним кубком). Для кожного чемпіонату розробляється своя унікальна символіка, яка уособлює тематику проведеного змагання. В цьому році ЧЄ пройде в незвичайному форматі: замість однієї або двох приймаючих країн, матчі проходитимуть у 12 містах 12 різних країн Європи. Головним відмітним знаком цих змагань є міст, який об’єднує різні національності за допомогою футболу. Його символічне зображення можна знайти на логотипі та інших атрибутах Євро-2020.

Євро 2020 по футболу

Офіційний м’яч кваліфікації

Для кожного чемпіонату створюється свій власний дизайн м’яча, який дозволяє ідентифікувати саме цей період і стати прекрасним сувеніром. В кінці березня 2019 в соціальній мережі Твіттер було опубліковано зображення м’яча для відбіркового раунду Євро-2020. Футбольний м’яч кваліфікації має в основі білий колір з червоними, синіми і зеленими вставками. Дизайнери вирішили так уявити Землю, якщо дивитися на неї з неба. Вогненно-червоні кольори уособлюють континенти, а синьо-зелені — навколишні їх природні стихії. У центрі зображено футбольна сорочка, вміщена в серце.

Офіційний м'яч кваліфікації Євро 2020 по футболу

Кваліфікаційний турнір Євро 2020 розпочнеться 21 березня 2019 року і триватиме до 31 березня 2020. За його підсумками до фінальної частини пройдуть 24 команди, які змагатимуться за звання чемпіона. На цьому етапі національні збірні поділені на 10 груп, іменованих від A до J. У кожній групі змагаються 5-6 команд. Всього серед учасників 55 збірних.

У 2020 році жодна команда не буде включена в чемпіонат автоматично. Представники УЄФА оголосили, що між збірними буде проходити чесна боротьба на рівних, яка в подальшому забезпечить їм вихід до фінальної частини.

Офіційний м’яч фінальної частини

Офіційний м’яч, який буде використовуватися для фінальної частини ЧЄ, ще ​​не був оприлюднений. Якщо порівнювати з попереднім турніром, то в той час м’яч був показаний публіці в листопаді 2015 року, тобто більш ніж за півроку до початку чемпіонату. Очікується, що на цей раз терміни будуть приблизно такими ж.

З 1968 року офіційні м’ячі для Євро розроблялися компанією з виробництва спортивного одягу і взуття Adidas. Ця традиція, швидше за все, буде збережена. У 2016 році використовувалося два стилю для матчів фінальної частини: в груповому раунді і плей-офф. У 2020 році очікується, що дизайнери компанії вразять фанатів зовсім новими цікавими ідеями. Адже, завдання у них не проста — створити символіку для ювілейного Чемпіонату Європи.

Примітка. У 2020 році відбудеться 60-й євро-турнір з футболу за участю національних збірних.

лого

Фірмовий стиль для Євро-2020 розроблявся маркетинговою компанією Y R, що спеціалізується на рекламі, соціальних мережах, прямому маркетингу та створення брендів. Для логотипу був розроблений мотив моста. До завдань дизайнерів входило придумати образ, який би виражав тему зв’язку різних народів і одночасно уособлюючи футбольне пристрасть кожної нації.

Лого Євро 2020 по футболу

За задумом дизайнерів символічний міст об’єднує всі країни, які приймають у себе матчі. Як у всьому світі мости з’єднують різні береги, так і свято футболу може стати тією складовою, яка пов’язує всіх людей воєдино. Поряд із загальними мотивами кожне приймаюче місто має власні відмінні риси, які виражені його культурною спадщиною: пам’ятники, історичні будівлі, і, звичайно ж, стадіони.

Для кожного міста розроблений свій окремий логотип Єврокубка 2020. Згідно з основною концепції, на ньому зображується найбільш яскравий і впізнаваний міст, який є однією з головних місцевих визначних пам’яток.

логотип Єврокубка 2020

У Санкт-Петербурзі використовували зображення Палацового моста. Він по праву вважається візитною карткою міста. Щоб побачити це диво інженерної думки, в Санкт-Петербург щорічно приїжджають мільйони туристів. У північній столиці пройдуть кілька матчів ЧЄ: три гри групового раунду і один чвертьфінал.

логотип Єврокубка 2020

талісман

Перед першою іргой кваліфікації між Німеччиною та Нідерландами УЄФА презентував талісман змагань. Його звуть Скіллзі (від англійського слова skill — навик). А його девіз — «Тепер твій хід!».

На шоу перед матчем Скіллзі продемонстрував публіці кілька рухів техніки фрістайлу разом з чемпіонкою світу з фрістайлу англійкою Лів Кук і відомим фристайлера з Норвегії Тобіасом Бексом. Вони показали, що самовираження за допомогою футбольного м’яча може існувати не тільки в професійному спорті, але і в вуличному футболі і фрістайлі.

Талісман Євро 2020 по футболу Скіллз

Також Лів Кук оголосила про конкурс, в якому зможуть взяти участь жителі країн, що приймають Євро 2020. фристайлера необхідно зняти відео, де вони покажуть свою техніку володіння м’ячем. Лів і Тобіас за допомогою Інтернет-голосування відберуть двох кращих (хлопця і дівчину) з кожної країни. Всього вийти 24 фіналіста, які зможуть продемонструвати свої вміння на різних заходах турніру.

Детальніше про акцію можна дізнатися на офіційному сайті УЄФА за посиланням https://ru.uefa.com/uefaeuro-2020/your-move/

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector