Кока-Кола | Новий 2019 рік, новорічна акція, призи

До Нового року ще далеко, а світовий лідер з виробництва солодких напоїв вже створює святковий настрій для своїх шанувальників. За традицією він приготував безліч подарунків, які, безсумнівно, порадують майбутніх власників. Крім того, в новому 2019 році «Кока-кола» пропонує кожному спробувати себе в ролі Санта-Клауса, без будь-яких зусиль виграв чарівний приз для друзів і близьких.

На цей раз в акційному списку — симпатична зимова шапка, келихи з фірмовим написом і набір ялинкових прикрас. Практично й красиво одночасно.

Новорічна акція від Кока-коли на 2019 рік

тривалість акції

Рекламна кампанія «Будь Сантою з подарунками для коханих» стартувала 5 листопада 2018 року і, як зазначено на офіційному сайті виробника, триватиме до 5 січня 2019 року. За 2 місяці найбільш активні споживачі солодкого напою встигнуть виграти всі обіцяні сувеніри.

Однак не варто чекати наближення довгоочікуваних свят — продукція в промо-упаковці вже з’явилася на полицях магазинів. Центри видачі призів відкриваються 22 листопада і, з цього моменту можна буде обмінювати накопичені бали на фірмові подарунки.

Брати участь у новорічній «здачі кришечок» дозволяється нескінченне число разів.

Умови святкової кампанії «Будь Сантою …»

Поки новорічна акція «Кока-коли» 2018 — 2019 року набирає обертів, можна встигнути детально ознайомитися з алгоритмом участі в ній. Він залишається практично незмінним, починаючи з 1994 року, коли гігант харчової індустрії вперше запустив «подарункову» кампанію.

  1. Потрібно придбати металеві баночки, або пляшки з «Кока-колою», Фантою »або« Спрайт », які відрізняються спеціальним дизайном. Випущена до новорічних свят етикетка містить інформацію про акційні призи і способах їх отримання.
  2. Найголовніше в подібній продукції, крім її вмісту звичайно — кришечки або ключі (якщо мова йде про жерстяній тарі). На них вказано кількість балів, які були зароблені при покупці. Кришечки і ключі потрібно збирати до тих пір, поки не нагромадиться потрібну кількість для «конвертації» в подарунок.
  3. У багатьох населених пунктах є спеціалізовані точки компанії, де проводиться обмін, туди і звертаються щасливі колекціонери.

Важливо: небажано відкладати візит за подарунком на останній момент. Число власників заповітних балів зростає в міру наближення новорічних свят і може статися так, що кращі сувеніри встигнуть розібрати, а нові навряд чи завезуть.

Акція Кока-кола 2019

Перед тим, як відправитися в обмінний пункт, бажано уточнити час його роботи за телефоном, вказаним на етикетці або сайті компанії.

Як попереджає виробник, за один раз видається не більше 3-х призів. Це робиться, щоб перешкодити несумлінних працівників обмінних пунктів повторно використовувати отримані від відвідувачів кришечки. Забрати можна тільки призи, які є в наявності, заздалегідь замовити вподобану річ неможливо. Віковий ценз для новоспечених «Сант» компанія не вводить.

Яку продукцію купувати

Не всі напої популярного бренду беруть участь у новорічній «гонці». Покупцям потрібно бути уважними і обов’язково порівнювати придбані напої з акційними фото «Кока-коли» — 2019. Промо-дизайн повинен відповідати заявленому зразку.

Можна просто насолоджуватися улюбленим напоєм і неспішно збирати святкові бали. Або діяти цілеспрямовано, намагаючись зібрати максимальну кількість призів. У другому варіанті краще відразу знати, скільки балів «стоїть» кожна пляшка. Зробити правильний вибір допоможе порівняльна таблиця:

Назва напіткаОб’ём пляшки (л) Кількість балів
Coca-Cola, Sprite, Fanta: Апельсин з вітаміном С, Цитрус і Груша0,53
0,9 і 14
1,5 і 25
Coca-Cola Zero і Cherry0,54
0,9 і 15
1,5 і 26

Скільки балів «стоїть» кожен приз

Офіційно на початку рекламної кампанії заявлено 3 види подарунків. Зазвичай бренд передбачає ще й супер-приз, проте поки достовірної інформації про нього немає. Що ж гарантовано пропонує легендарна «Кока-кола» сьогодні? Серед сувенірів:

  • келих, який обійдеться в 25 балів;
  • стильна в’язана шапка — 40 балів;
  • набір з 3-х новорічних іграшок у формі дзвіночків — 65 балів.

Всі сувеніри виконані в червоно-зеленої гамі і прикрашені фірмовим логотипом.

Призи від Кока-коли на Новий 2019 рік

Загальний призовий фонд

Щоб зрозуміти обсяги, якими оперує компанія, в своєму прагненні порадувати вже завойованих прихильників і залучити нових, досить буде ознайомитися з деякими цифрами. Загальна кількість призів від «Кока-коли» в 2019 році дорівнює 860 000 штук. З них більше половини припадає на стакани — 550 000, 245 000 складають шапки і тільки 65000 набори іграшок.

Цікаві факти

Санта-Клауса, яким його знають сьогодні в усьому світі, створили рекламні дизайнери компанії «Кока-кола». Раніше з образом чарівника, який асоціюється зі святим Миколаєм-Чудотворцем, американський континент познайомили колоністи з Голландії. Персонаж поступово трансформувався, від століття до століття набуваючи нових рис. Однак незмінним залишалося його бажання дарувати подарунки під Різдво спочатку слухняним добрим дітям, а потім і дорослим.

У 1931 році, «Кока-кола» організувала масштабну рекламну акцію для збільшення зимових продажів своєї продукції. Художник Хеддон Сандблом розробив принципово новий образ Санта-Клауса, позбавлений колишньої казковості, але при цьому неймовірно привабливий. Веселий, життєрадісний старий у червоному кожусі з хутряною облямівкою, смішному ковпаку і окулярах, мав цілком людські риси і тому подобався американцям набагато більше, ніж загадковий ельф з голландських легенд.

Пара п

Пізніше саме такого Санта-Клауса дізналися і полюбили в Європі. Його нерозривно пов’язують з «Кока-колою», радісним духом Різдва і, звичайно ж, подарунками, без яких справжнє свято просто неможливий. Поки харчової бренд №1 не обманює нічиїх очікувань.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector