Карта метро Санкт-Петербурга в 2020 році: нові станції, схема, розширення

У північній столиці метрополітен є найбільш популярним міським транспортом, оскільки він дозволяє дістатися до більшості точок міста з мінімальною витратою часу. Мегаполіс продовжує свій розвиток, а разом з ним і метрополітен. Згідно з програмою державного планування від 2011 до 2020-го на карті метро Санкт-Петербурга очікується поява 13 нових станцій і 2 депо. На сьогодні деякі об’єкти вже здані в експлуатацію, проте, роботи по розширенню схеми метро СПб ведуться в 2020 році і триватимуть далі.

План розвитку

Державна програма «Розвиток транспортної системи Санкт-Петербурга» включає заходи щодо збільшення протяжності метро. Вона була затверджена ще в 2011 році. До 2020 року лінії метрополітену повинні продовжитися на 139,4 км, а схема метро поповниться новими станціями. Для реалізації такого колосального проекту заплановано використання 145,785 млрд руб., Частина з яких виділяється з федерального бюджету.

Карта метро СПб

До 2022 року будівництво нових об’єктів, в більшій мірі, зосереджено на Фрунзенському-Приморської (фіолетова) і Правобережної (помаранчева) лініях. Крім того, виконуються роботи з будівництва нової шостої Красносільське-Калінінської (коричневої) лінії метро.

До 2025 року карта метро СПб значно змінить свій вигляд:

Карта метро СПб 2025

Надалі планується завершення підготовчих робіт для запуску кільцевої лінії (за прикладом карти метро Москви).

В даний час люди, які живуть в передмістях і працюють в центрі, витрачають величезну кількість часу, щоб дістатися на роботу і додому. При цьому, кількість населення північної столиці постійно зростає. Тому роботи по розширенню метрополітену спрямовані на поліпшення транспортної інфраструктури та з’єднання центральних районів міста з околицями.

Крім того, складно потрапити на громадському і особистому транспорті до багатьох важливих історико-культурних об’єктів. А в години пік простіше дійти до них пішки. У зв’язку з цим планується спорудження станцій для поліпшення доступності до туристичних місць.

Фрунзенський-Приморська (фіолетова) гілка

П’ята лінія метро проходить через центр Санкт-Петербурга і з’єднує північно-західну частину міста з Фрунзенським районом. На початку 2019 роки її кінцевими станціями були «Комендантська проспект» і «Міжнародна». У найближчому майбутньому очікується закінчення будівництво Фрунзенського радіусу, який знаходиться в стані «довгобуду» ще з 80-х років минулого століття.

Нові станції цієї гілки метро Санкт-Петербурга повинні були бути здані в експлуатацію ще в 2018 році. Однак, зв’язку з впливом безлічі факторів (зокрема, відсутністю належного фінансування) роботи не були закінчені в термін. До 2020 року очікується відкриття таких станцій, як:

  • «Проспект Слави» (південь);
  • «Дунайська» (південь);
  • «Шушари» (південь);
  • «Шуваловский проспект» (північ).

Нова ділянка Фрунзенського радіусу буде мати різну глибину закладення, включаючи глибоку, дрібну і наземну. Станція «Проспект Слави» — глибокого закладення, «Дунайська» — дрібного, а «Шушари» — наземна. Це пов’язано з особливостями геологічної будови зазначеної території.

Будівництво ст. метро «Проспект Слави»

Будівництво ст. метро «Проспект Слави»

Ще одним складним інженерним рішенням є використання двоколійного тунелю. Воно дозволяє виконати будівництво тунелю достатнього діаметру для розміщення в ньому одночасно двох шляхів. Такий метод дозволяє значно зменшити терміни будівництва, а також скоротити витрати.

Обслуговування поїздів на Фрунзенському-Приморської лінія здійснює рухомий склад ТЧ-3 «Московське», оскільки на цій гілці немає електродепо. Для поліпшення якості надання послуг перевезення і експлуатації метрополітену на фіолетовою лінії запрацює депо «Південне», яке стане найбільшим електродепо в Росії. Його запуск планувався в вересні 2018 року, але був перенесений на більш тривалий термін.

Красносільське-Калінінська (коричнева) гілка

Абсолютно нова шоста лінія Петербурзького метрополітену. Вона з’єднує північно-східні і південно-західні райони міста через центр. Вона матиме шість станцій, три з яких — пересадочні пункти на червоною, синьою і фіолетовою гілках.

Красносільське-Калінінська (коричнева) гілка

Основним завданням цієї лінії є з’єднати південний захід з центральною частиною СПб. Вона повинна знизити навантаження пасажиропотоку червоної гілки на проміжку від станції «Проспект Ветеранів» до «Пушкінській».

Красносільське-Калінінська (коричнева) гілка

Будівництво лінії почалося ще в 2013 році після тривалого періоду проектування, який становив понад 10 років. Запуск всіх шести станцій обіцяли виконати вже до 2020 року. Однак, незабаром пріоритети в будівництві метрополітену змінилися і увагу стали приділяти іншим ділянкам.

На сьогодні відрізок «Південно-Західна» — «Путилівська» планується до запуску до 2022 року. А всю ділянку «Південно-Західна» — «Каретна» — до 2027 року.

Паралельно виконуються проектні роботи зі створення Красносільського депо, яке буде обслуговувати цю ділянку метро. До реалізації даного проекту обслуговування здійснюватиме інше електродепо.

Правобережна (помаранчева) гілка

Вона забезпечує пересування пасажирів між центром і правим берегом Неви. У найближчій перспективі планується її продовження на захід на дві станції: «Театральна» і «Гірський інститут» (Василівський острів). Запуск їх в експлуатацію очікується до 2020 року.

У тривалому плануванні було прийнято рішення продовжити гілку на південний схід до станції «Кудрово». А так же, на північний захід до Лахті, включаючи будівництво станції «Морський фасад». Однак, здійснення даного проекту ще не почалося.

На першому етапі реалізації ділянки «Спаська» — «Гірський інститут» передбачається будівництво станційного споруди «Театральна» без входів і виходів в місто. Для побудови вестибюля «Театральній» буде відбуватися окремий конкурс. За попередніми даними його дизайн буде виконаний в сіро-блакитних тонах, а стіни будуть прикрашати зображення силуетів танцюристів.

Правобережна (помаранчева) гілка

«Гірський інститут» буде третьою станцією метро на Василівському острові. За задумом архітекторів, її вестибюль зможе вмістити найбільшу кількість пасажирів, у порівнянні з іншими вестибюлями помаранчевої гілки. Близько 90 тисяч осіб.

Нова ділянка метрополітену повинен розвантажити вузол «Спаська — Садова — Сінна площа». За попередніми підрахунками, пасажиропотік тут повинен становити більше 700 тисяч пасажирів на добу.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector