Карта метро Москви в 2019 році: нові станції, схема, розширення

До 2019 року планується розширення московського метрополітену і відкриття 15 нових станцій, тому ми хочемо розповісти вам про зміни на карті метро Москви. Чотири з них продовжать Сокольницької лінію, інші продовжать Третій пересадочний контур. Крім того, в 2019 році передбачається початок будівництва гілки метро Москви в місті Митищі. Туди, імовірно, простягнеться Калужско-Ризька лінія від «Медведково». Нові станції будуть носити назви «Челобітьево» і «Митищі».

У 2018 році було зведено і відкрито 17 нових станцій. Це рекорд за кількістю будівництва станцій протягом 1 року за всю історію існування метро Москви. А на найближчі 5 років планується ввести в експлуатацію ще 30.

Що було в 2018

Метрополітен Москви вже до 2019 року (в кінці 2018) зазнав серйозних змін, що не може не радувати москвичів і гостей столиці. Варто відзначити введення нових станцій, таких, як:

  • Свалявської (Велика кільцева лінія, БКЛ) — була відкрита 30 грудня з глибиною закладення більше 65 метрів. Куди можна доїхати: Динамо, Петровський парк, Новопеределкіно, ЦСКА, Рассказовка і т. Д .;
  • Біломорська (Замоскворецкая лінія) — 20 грудня. Знаходиться на півночі столиці, перегін між річковим вокзалом (тут спостерігається зменшення пасажирського потоку завдяки новому маршруту) і Ховріно;
  • Новопеределкіно, Мічурінський проспект, Рассказовка, Говорово, Борівське шосе, Солнцево, Озерна (солнцевські лінія) — 30 серпня;
  • Верхні Лихобори, Селігерський, Окружна (Люблінсько-Дмитрівська лінія) — 22 березня;
  • ЦСКА, Щелепіха, Хорошёвская, Діловий центр, Петровський парк (Велика Кільцева лінія) — 26 лютого.

Схему карти метро Москви 2019 чекають значне розширення, нові сучасні станції значно полегшать життя як москвичам, так і туристам. За змінами маршрутів можна буде спостерігати вже зовсім скоро.

Плани на 2019

Як буде рости столичне метро в 2019:

  • Сокольническая лінія — Прокшіно, Ольховська, Комунарка, Філатов луг (весна);
  • Велика Кільцева — Авиамоторная, Лефортово (кінець року);
  • Некрасовська — Некрасівка, Косино, Окская, Нижегородська, Лухмановская, Сахановская, Південно-Східна, Вулиця Дмитрівського (кінець року).

Планується також розпочати будівництво станцій на Юольшой Кільцевій, Солнцевський, Люблінсько-Дмитрівській і Комунарської лініях.

Сокольническая лінія

Згідно зі схемою метро Москви 2019 року, дана гілка стане довшим на 9,4 км. Таким чином, очікується істотне поліпшення транспортного сполучення муніципальних утворень Московське і Сосенскій Новомосковського адміністративного округу, сукупне населення яких перевищує 200 000 жителів. Тут передбачається відкрити 4 станції на південь від «Саларьево»: «Вільхова», «Прокшіно», «Столбово», «Філатов Луг».

метро

  1. «Вільхова» розташується недалеко від АДЦ «Комунарка». «Вільхова» проектується як підземна конструкція, єдиний вестибюль якого складе єдину конструкцію з надземним пішохідним переходом.
  2. «Прокшіно» проектується поблизу однойменного села, через кілька років можливо з’єднання трамвайною колією з містом Троїцькому. Згідно з проектом, єдиний наземний вестибюль забезпечить «Прокшіно» пропускну здатність 100 000 пасажирів / добу (10 000 чол. / Год — ранкова пікове навантаження).
  3. «Столбово» відведена особлива роль при проектуванні розширення метро Москви в 2019 р Одна вхідна група буде з’єднана переходом з «Столбово» майбутньої лінії «Вулиця Новаторів» — «Адміністративно-діловий центр« Комунарка ». Другий же вестибюль складе єдину конструкцію з підземним пішохідним переходом.
  4. «Філатов Луг» проектується як наземне спорудження, єдиний вестибюль якого складе єдину конструкцію з надземним пішохідним переходом недалеко від однойменного садівничого товариства.

пропонуємо скачати повну карту метро в 2019 році в форматі PDF:

Третій пересадочний контур

Виходячи з плану розширення метро Москви, на схемі 2019 року передбачено поява 11 нових станцій, покликаних продовжувати формування Третього пересадочного контуру столиці.

  • «Аміньевское шосе» повинна знизити пасажиропотік півдня Сокольницької, Арбатсько-Покровської гілок. Через кілька років передбачається об’єднання «Аміньевского шосе» з новою станцією Московської залізниці (Київський напрямок), а крім того, проектування транспортно-пересадочного вузла. На відрізку «Аміньевское шосе» — «Можайська» проектом передбачено спорудження двоколійного тунелю, що забезпечує одночасний рух потягів в обидва боки. Передбачається спорудження двох вхідних груп, їх добова пропускна здатність складе 230 000 пасажирів (23 000 чол. / Год — години пік вранці).
  • «Воронцовська» розташується на території промзони «Воронцово», забезпечуючи транспортне сполучення 44 000 місцевих жителів плюс до цього знижуючи пасажиропотік центральних пересадочних вузлів. Проектуються 2 вхідні групи під землею, з’єднані переходом з північним вестибюлем «Калузької» Калузько-Ризької лінії. «Воронцовська» покликана поліпшити транспортне сполучення Обручевскій району столиці, а крім того, істотно знизити рівень екологічного забруднення районів Проспект Вернадського і Обручевскій за рахунок зменшення автомобільного потоку.
  • «Мічурінський проспект» розміститься на перетині вул. Удальцова-ін. Мічурінський, тим самим підвищить транспортну привабливість району Очаково-Матвіївській. Тут заплановано створення великого транспортно-пересадочного вузла площею понад 40 000 кв. м. і добової пропускною спроможністю 400 000 пасажирів (23 000 чол. / год — години пік вранці). Конструкція «Мічурінського проспекту» передбачає 2 вестибюля: підземний і наземний, з’єднаний пішохідним мостом з «Мічурінським проспектом» Калінінського-Солнцевський гілки. Очікується, що відкриття зменшить навантаження центральних пересадочних вузлів і півдня Сокольнического і Арбатсько-Покровського напрямків, крім істотного зниження автомобільного руху.
  • «Мневники» розміститься на півночі Мневніковской заплави. Для з’єднання станції з Спортивним парком (Крилатське), околицями Филевского парку розроблений проект мостових переходів через Москву-ріку. Дизайн внутрішнього оформлення вибирався за результатами архітектурного конкурсу.
  • «Проспект Вернадського» запланована на перетині вул. Удальцова-ін. Вернадського. Передбачені 2 вхідні групи під землею, їх пропускна спроможність складе 350 000 пасажирів / добу (23 400 осіб. / Год — ранкова пікове навантаження). Через кілька років передбачається створення транспортно-пересадочного вузла «Пр. Вернадського », що істотно поліпшить транспортну доступність Московського Державного Університету. Крім цього, відкриття метро покликане знизити завантаженість центральних пересадочних вузлів і півдня Сокольницької, Арбатсько-Покровської гілок в 2019 році.

Третій пересадочний контур московського метро в 2019

  • «Ржевська» розміститься на Ризькій площі, за проектом заплановано обладнання двома вестибюлями під землею, переходом на «Ризьку» Калузько-Ризької лінії, виходами до залізничних колій Курсько-Ризького і Курсько-Смоленського діаметрів Московської залізниці, до Жовтневої залізниці. Дизайн виберуть за результатами архітектурного конкурсу. Поява метро «Ржевська» на карті Москви 2019 роки знизить завантаженість північно-східній частині Люблінсько-Дмитрівській, Калузької-Ризької гілок, окрім того, полегшить транспортне сполучення районів Мар’їна Роща і Міщанський, одночасно покращуючи екологічну ситуацію північного сходу столиці за рахунок зменшення руху автомобільного транспорту.
  • «Зюзін» (Можливо назва «Севастопольський проспект») запланована на перетині пр. Севастопольський-вул. Каховка, тим самим буде обслуговувати Зюзін і Черемушки, населення яких в зоні налічує 105 000 жителів. Проектом передбачено спорудження 2 вхідних груп під землею, пропускна здатність складе 150 000 пасажирів / добу (15 000 чол. / Год — ранкове піковий час). Відкриття станції «Зюзін» в 2019 р поліпшить екологічну обстановку південно-західній частині столиці за рахунок зменшення автомобільного руху на 10-15% в районах Зюзін, Черемушки, Обручевскій. Крім того, знизиться завантаженість півдня Серпуховсько-Тимирязевского, Калужско-Ризького напрямків.
  • «Строминка» розташується на Сокольницької площі, недалеко від входу парку «Сокольники». Вона буде оснащена двома вестибюлями під землею і з’єднана переходом з «Сокільники» Сокольницької лінії. Поява «Строминці» на карті Москви 2019 року підвищить транспортну привабливість Сокільників, крім цього розвантажить Калужско-Ризьке, Арбатсько-Покровське напрямки. Дизайн виберуть за результатами архітектурного конкурсу.

Станція метро Строминка 2019

  • «Вулиця Народного ополчення» розміститься на перетині пр. Маршала Жукова-вул. Народного ополчення і буде обладнана двома підземними вхідними групами.
  • «Вулиця Новаторів» запланована на перетині Ленінського проспект-вул. Новаторів. Передбачається, що вона підвищить транспортну доступність районів Обручевскій і Проспект Вернадського, населення яких в зоні впливу «Вулиці Новаторів» налічує близько 115 000 жителів. Дві вхідні групи під землею забезпечать пропускну здатність 570 000 пасажирів / добу (56 700 чол. / Год — ранкове піковий час). Поява станції на схемі метро Москви 2019 року розвантажить центральні пересадочні вузли і південь Серпуховсько-Тимірязєвської, Калужско-Ризької гілок. У перспективі розглядається можливість будівництва 19 км лінії метрополітену до селища Комунарка.
  • «Шереметьєвський» проектується близько П’ятого проїзду Мар’їній Гаї, передбачено обладнання переходом на «Мар’їно Гай» Люблінсько-Дмитрівській гілки. Дві підземні вхідні групи зможуть обслуговувати добовий пасажиропотік 272 000 чоловік (27 000 чол. / Год — години пік вранці). Це збільшить транспортну привабливість Мар’їній Гаї плюс до цього зменшить завантаженість Люблінсько-Дмитрівській, Калужско-Ризької гілок. Дизайн виберуть за результатами архітектурного конкурсу.

Метро на Митищі

В одному з інтерв’ю Андрій Бочкарьов повідомив, що проект гілки метро, ​​яка з’єднає Москву і Митищі, почнуть втілювати в життя вже в 2019 році.

Згідно перспективного плану розвитку столичного метрополітену, в даному напрямку повинні продовжити Калужско-Ризьку лінію. Будівельникам доведеться додати ще дві станції після вже діючої «Медведково»:

  1. Челобітьево;
  2. Митищі.

Розробка даного плану ведеться з 2011 року. Але, з огляду на те, що гілка повинна вийти за межі столиці, реалізація проекту наштовхується на безліч бюрократичних перепон.

Відео-новини московського метро

Якою буде карта московського метро в 2019 році: відео

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector