Цікавий І Оригінальний Сценарій 1 Сентября Для 1 класу

Пропонований нами цікавий і оригінальний сценарій 1 вересня для 1 класу під назвою «Новий світ» допоможе дуже весело і незабутньо влитися в шкільне середовище.

Ви не помітили як ваші малюки виросли і готуються піти в перший клас? Це завжди так! Батьки шалено переживають про те, як же станеться знайомство зі школою.

Наш сценарій, розробленому з урахуванням індивідуальних здібностей першокласників, сподобається учням і їх батькам. Адже вони переживають не менше своїх хлопчиків і дівчаток!

Першокласникам буде дуже комфортно на наступний день, та й в наступні теж, повертатися до свого класу, до своїй першій вчительці.

Ми просто впевнені, що таке свято, присвячене першому вересня, запам’ятається надовго! Та й в підготовці він абсолютно не складний.

Так що, зі святом вас, дорогі друзі! З Днем знань!

Реквізит і декорації:

Святковий захід проводиться в актовому або спортивному залі школи. Приміщення візуально розподілено на дві зони: глядацьку, де сидять батьки, і сцену, де проводиться саме свято і конкурси.

попередня підготовка:

  1. Зал підготувати до свята. На стінах розвісити гірлянди з текстами: «Перший раз в перший клас!», «Здрастуй, школо!».
  2. По стінах в хаотичному порядку розклеїти елементи шкільного життя, атрибути (глобус, олівці, букварі, зошити, ручки, портфелі), а також осінні елементи (жовті, осінні квіти і листочки, грона горобини і т. Д.)
  3. Заздалегідь підготувати фотографії всіх майбутніх учнів першого класу на магнітики. А ще красиву рамку з назвою класу, в якому вони будуть вчитися.
  4. Підготувати з великої коробки, наприклад, з-під холодильника «Машину часу». Обернути її шпалерами, фольгою, прикрасити геометричними фігурами і картинками космічних кораблів, «літаючих тарілок» і планетами.
  5. Заздалегідь домовитися зі старшокласником, який вийде з «Машини часу» замість першокласника. Там же покласти підручник для 11 класу, букет квітів (для вчительки).
  6. Підготувати і красиво оформити коробку у вигляді скарбнички. На ній можна написати (11 клас).
  7. Підготувати однакові листівки, на яких потім будуть писати побажання і мрії.
  8. Підготувати набори фломастерів для цього.

запис пісень:

  • «Двічі два — чотири» (виконує Дитячий хор);
  • Записати уривок з пісні «Тили-тили, трали-вали»;
  • «Знову в школу» (ісп. Гайтана та «Діти Світла»);
  • «А ми нудьгували» (ісп. Дитяча вокальна студія «Барбі-Коктейль»);
  • Пісня «З чого ж, з чого ж, з чого ж зроблені наші хлопчики»;
  • Запис трелі першого дзвінка.

Діючі лиця:

  1. перша вчителька. Одягнена строго, зі смаком. Бажано в строгу спідницю-олівець сірого кольору (по коліно), білу, з довгими рукавами блузу і жакет в колір спідниці. Туфлі-човники. Волосся зібране в пучок.
  2. Бабка-Ежка. Одягнена в одяг з рваними краями. Сірого або коричневого кольору. На голові хустку, зав’язаний як попало. З-під нього стирчать безглузді косички з бантиками. В одній руці мітла, а в другій портфель.
  3. клоунеса. Яскраво руду перуку, на обличчі ластовиння (намальовані коричневим олівцем), рум’яні щоки, губи бантиком і вії довгі (намальовані). Одягнена в лялькове плаття (спідниця сонце-кльош, рукави — ліхтариком). Колір — різнобарв’я. На ногах білі гольфи. Взуття — човники. За характером весела і пустотлива.
  4. Незнайка. Хлопчик одягнений в жовту сорочку, коричневі штани, де одна штанина загорнена, а друга немає. На голові величезна синій капелюх (типу сомбреро) з великими полями. З-під неї вибиваються неслухняні заплутане волосся, що стирчать в різні боки. На ногах величезні черевики. На обличчі конопушки (намальовані коричневим олівцем). Особа добре.
  5. старшокласник. Одягнений в шкільну форму. Біла сорочка з довгим рукавом, брюки чорного кольору.
  6. Першокласник. З хлопців, які прийшли в школу. Його заздалегідь попереджають, що потрібно робити в сценці про «Машину часу». Одягнений так само, як і старшокласник. Біла сорочка з довгими рукавами і чорні брюки.
  7. читці. 4 першокласника: 2 дівчинки, 2 хлопчика.

сцена №1

У залі необхідно заздалегідь поставити «Машину часу». До того, як всі прийдуть на свято. У ній повинен сховатися старшокласник, підручник 11 класу і букет квітів.

Звучить пісня «Двічі два чотири» (виконує дитячий хор). Першокласники та їх батьки сіли за свої парти. Входить перша вчителька.

перша вчителька: Доброго дня, дорогі наші хлопці! Добрий день, шановні батьки! Сьогодні один з найурочистіших та в той же час хвилюючих днів в нашому житті. Сьогодні ваші хлопці та дівчата вперше прийшли в школу, сіли за парти і стали першокласниками. Повірте, дорогі учні, вас чекає справжнє, цікаве і, найголовніше, пізнавальну подорож в країну Знань довжиною в одинадцять років! Вас чекають неймовірні пригоди, тут ви придбаєте справжніх друзів, знайдете масу корисних знань, пізнаєте цілі науки! Багато, дуже багато вас чекає попереду. А хочете побачити нашу справжню «Машину часу»?

Усе хором відповідають: Так!

Перша вчителька підходить до «Машині часу».

перша вчителька: Ну, що ж, спробуємо … (показує на хлопчика-першокласника, з яким заздалегідь обговорюють, що він потім сховається в «Машині часу») Виходь до нас! Скажи, як тебе звати?

Першокласник відповідає.

перша вчителька: А скільки тобі років?

Першокласник відповідає.

перша вчителька: Скажи, будь ласка, а ти хотів би дізнатися, яким ти будеш, коли перейдеш в 11 клас?

Першокласник: Так!

перша вчителька: Тоді проводимо експеримент!

Привертає хлопчика в «Машину часу». Той там ховається, а з неї виходить старшокласник.

перша вчителька: Скажи, як тебе звати?

Старшокласник називає ім’я першокласника.

перша вчителька: А в якому ти класі вчишся?

старшокласник: У одинадцятому!

перша вчителька: Ну, що, побачили? Ви переконалися, що школа — це чарівна країна?

Усе хором: Так!

перша вчителька: Дякую тобі, вирушай знову в «Машину часу» і поверни нашого першокласника, будь ласка!

Старшокласник ховається в «Машині часу», а хлопчик виходить.

сцена №2

Звучить уривок з пісні «Тили-тили, трали-вали». З’являється Незнайка.

Незнайка звертається до першій вчительці: Це правда справжня «Машина часу»?

перша вчителька: Звичайно. От якби ти вчився, то знав, що в кожній школі така є!

Незнайка (Чухає потилицю, обходить «Машину часу»): А можна і я спробую її перевірити? Ну будь ласка!

перша вчителька: А ти у наших першокласників запитай! Вони тут тепер головні, між іншим. Все в школі для них створено.

Незнайка (Руки склав в молитві, звертається до першокласників): Хлопців, ну можна, а?

діти хором: Так!

Незнайка підстрибом від радості з криком «Ура!» Підбігає до вчительського столу і вистачає тонку книжку. Потім поміщає її в «Машину часу», а звідти отримує підручник для 11 класу.

Незнайка: Нічого собі! Ось це так! Прям чудеса якісь! Дивіться, хлопці! (Бігає, показує всім підручник). Діти з цікавістю розглядають підручник.

Чи включається фоном пісня «Знову в школу» (ісп. Гайтана та «Діти Світла»).

перша вчителька: А чому ти так дивуєшся, Незнайко? Це ж чарівна країна! Країна Знань. І наші хлопці, які прийшли в перший клас, теж підготували сюрприз! Сідай за парту. Дивись і слухай!

Виходять читці.

1-ий читець (хлопчик):

Ми вперше збирали
Вранці в школу свій портфель.

2-ий читець (дівчинка):

Нічого не забували,
Хочеш, вір або не вір!

3-ий читець (дівчинка):

І зошити поклали,
Ляльку поруч поклали,
Книжки різні туди,
Помістили без праці.

4-ий читець (хлопчик):

Ось пішов ти в перший клас,
Все колись в перший раз!
Ти старайся, не лінуйся
Школа — маленьке життя!

Під оплески хлопці сідають на свої місця.

сцена №3

Звучить уривок з пісні «Тили-тили, трали-вали».

З’являються Бабка-Ежка і Клоунеса. Вони сперечаються.

Бабка-Ежка: Да не говори дурниць, будь ласка! Яка там чарівна країна? Таких не буває!

клоунеса: А я кажу — буває! Школа — це справжнє диво! Справжнє диво! Там вчать писати і рахувати, приклади вирішувати. Там і фізика, і математика, і література з усіма казковими героями і персонажами!

Бабка-Ежка: Ну не може такого бути!

клоунеса: А я кажу — може!

Побачили хлопців і батьків, трохи знітилися.

Бабка-Ежка: А я чула, що в школу батьки мало не палицями дітей заганяють.

клоунеса: Ось ти неосвічена, а! Темна яка. Зовсім в своєму глухому лісі здичавіла. Ти ж сама бачила черги біля школи? Ми з тобою сюди ледве проштовхнулися! Так хлопці вчитися сильно хочуть, розумієш?

Бабка-Ежка: Не вірю!

клоунеса: Кому? Своїм очам і вухам не віриш?

Бабка-Ежка: Ще не перевірю, не повірю і все тут! (Гордо задирає ніс і руки в боки).

клоунеса (Звертається до першокласників і їх батьків): А давайте доведемо, цієї фомі невіруючою? Давайте пограємо трішки? Чи готові?

Усе хором: Так!

клоунеса (Штовхає Бабцю-Ежку): Слухайте загадки. Відгадаєте — молодці, що не відгадаєте, ну, що ж, тоді Бабка-Ежка виявиться права!

Зібралися сьогодні разом,
Ми прийшли в наш дружний клас,
Чи не стоїмо, друзі, на місці!
Ми всі разом … (перший клас)!

Хто сидить і дуже хвилюється?
У кого мрії скоро збудуться?
Ви очі не відводите,
Наші милі … (батьки)!

Чарівного дзеркала не потрібно,
Головне, відповісти дружно,
Звуть їх будинку лялечками, білочками,
Так хто вони скажіть? (Дівчатка)

Ми раді, що в класі вони у нас є.
Вони наша гордість, заслуга і честь.
Не потрібно погрожувати їм пальчиком,
Вони хороші … (хлопчики)!

клоунеса плескає в долоні: Ура, ура, ура! Переконалася? А? Вони всі мої загадки відгадали!

Бабка-Ежка: Ну, почекай, я теж хочу з ними пограти, а заодно і перевірити, навіщо вони в школу-то прийшли. Відповідайте, хлопці, на мої запитання «Так» або «Ні»! Добре?

Усе хором: Так!

Бабка-Ежка:

Ви в школу прийшли …
Вчитися?

Усе хором: Так!

Бабка-Ежка:

А може бути…
Лікуватися?

Усе хором: Ні!

Бабка-Ежка:

А можливо…
Веселитися?

Усе хором: Ні!

Бабка-Ежка:

А може зіграти?

Усе хором: Ні!

Бабка-Ежка:

А може приклади вирішувати?

Усе хором: Так!

Бабка-Ежка:

А може книжки читати?

Усе хором: Так!

Бабка-Ежка:

А може один одного ображати?

Усе хором: Ні!

Бабка-Ежка:

А може один одному допомагати?

Усе хором: Так!

Бабка-Ежка:

Гаразд, здаюся! Вірю вірю!

Конкурс №1 «Бабка-Ежка, знайди нас»

Бабці-Ежке зав’язують очі. З першокласників вибирається 10 осіб. Діти можуть завмирати, можуть подавати голос, хихикати, доторкатися до неї, щоб Бабка-Ежка їх знайшла. На гру відвести від 3-до 5 хвилин.

Конкурс №2 «Більше-менше»

Діти, які бажають пограти, стають в коло. У центр кола стає Клоунеса з м’ячем в руках. Вона каже «більше» або «менше», називає цифру від 0 до 10, і кидає м’яч комусь із хлопців, а він, у свою чергу називає свою цифру, яка відповідає заданим умовам.
Наприклад, Клоунеса каже: «більше 5», зразковий відповідь дитини: «6». Або «Менше 8», відповідь: «1».

Гра №3 «Танцюючи я, танцюй і ти»

Звучить пісня «А ми нудьгували» (ісп. Дитяча вокальна студія Барбі-Коктейль).

Незнайка, Бабка-Ежка і Клоунеса плескають у долоні і пускаються під музику в танок. Показують першокласникам руху. Хлопці вибігають до героям і повторюють танець. Можуть повторювати і дорослі.

сцена №4

Незнайка: Це ще що! А ви бачили «Машину часу»?

Клоунеса і Бабка-Ежка дивуються, хором говорять: Неееет ….

Незнайка: Зараз вам покажу! (Звертається до хлопців і першій вчительці) Можна?
Ті кивають.

Незнайка бере один маленька квіточка і відправляє його в «Машину часу». Звідти отримує цілий букет квітів. Підносить першій вчительці.

Та дякує кивком голови.

перша вчителька:

Добрі дорослі, милі діти!
Сьогодні для вас кращий день на світі!
Зустріч з друзями, веселощі та сміх,
Школа відкрила двері для всіх.
Найкращі наші хлопці!
Літо закінчилося, але буде колись.
Сьогодні свято починається,
В Світ знань двері відчиняються

Незнайка:

Я все літо відпочивав,
Але і вас не забував.
Як відкрию я підручник,
Відразу в пам’яті провал!
Що до чого і чому?
Нічого я не зрозумію.
Так що мені без вас не можна,
Дорогі вчителі!
Знову в школу я прийду,
Знову знання знайду.
Разом з класом повторю,
У цьому щастя я знайду!
Візьміть і мене, будь ласка, в школу!
Я теж вчитися хочу!

Бабка-Ежка і Клоунеса: І нас! І нас!

перша вчителька: Ну добре! Сідайте разом з хлопцями, а нам з батьками потрібно ще дещо встигнути зробити.

Роздає всім фломастери і листівки. Виносить «Скарбничку бажань», на якій написано «11 клас».

перша вчителькаДорогі наші батьки! Попереду у ваших дітей, що стали вже першокласниками, ціла шкільне життя! Вони будуть старанно, а часом і не дуже старанно вчитися, переходити з класу в клас, і ми з вами не помітимо, як вони, ось на цій самій «Машині часу», опиняться в одинадцятому, випускному класі. Так давайте ж, раз у нас з вами з’явилася ця чудова, казкова можливість, напишемо їм свої побажання в майбутнє! На листівках ви можете це написати. А ми з вами, хлопці, поки наші батьки пишуть, складемо почесну дошку з ваших фотографій! Ми тепер одна, дружна, шкільна родина.

Перша вчителька показує на дошку, де потрібно прикріплювати свої магніти з фотографіями. Хлопці по черзі складають портрет свого першого класу, вставляючи фотографії в рамку. В цей час звучить уривок з пісні «З чого ж, з чого ж, з чого ж».

Під музику батьки пишуть свої побажання, мрії на листівках і кидають в «скарбничку бажань». Перша вчителька урочисто відправляє цю скарбничку в «Машину часу», в майбутнє.

Лунає перший дзвоник.

перша вчителька: Ось і підійшов до кінця наш найперший, пізнавальний урок. Але не турбуйтеся, тому, що попереду ще стільки цікавого! До нових зустрічей!

Звучить пісня «Двічі два чотири» (виконує дитячий хор). Все, спілкуючись, прощаються і залишають зал.

Автор: ukrtoday Решетнякова.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector